Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، فردین عینی روز سه‌شنبه اظهار کرد: مرمت مدرسه جعفری اسلامی، مرمت و ساماندهی جمعه مسجد، مرمت و ساماندهی بقعه شیخ جبرائیل کلخوران، مرمت و احیای مجموعه بازار اردبیل و مرمت و ساماندهی پایگاه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی از جمله این پروژه‌هاست.

او از ساماندهی پایگاه ملی محوطه تاریخی کنزق، ساماندهی پایگاه ملی محوطه تاریخی شهر یری، احداث موزه باستان‌شناسی مشگین‌شهر، تعمیر و نگهداری حمام آقانقی، تعمیر و نگهداری حمام شیخ  و مرمت پل نیر در این مدت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عینی اضافه کرد: همچنین مرمت کاروانسرای صائین (شاه عباسی) ، ساماندهی قلعه اولتان، مرمت برج شاطر، تعمیر و نگهداری خانه ابراهیمی، احداث ساختمان موزه ورنی اصلاندوز، تکمیل ساختمان صنایع دستی پارس‌آباد و برخی طرح‌های دیگر نیز در این مدت اجرا شده است.

سرپرست معاونت میراث‌ فرهنگی اداره‌کل‌ میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل به ارائه ۲۵ مورد مجوز تعمیرات در خصوص مغازه‌های بازار تاریخی اردبیل اشاره کرد و افزود: از دیگر اقدامات بخش میراث‌ فرهنگی در این مدت ارائه ۲۶۰ مورد استعلام شهرداری از محدوده مطالعاتی بافت کهن و حرائم بناهای ثبت شده در خارج بافت و ۴۵۰ مورد استعلام باستان‌شناسی بوده است.

برچسب‌ها پروژه ساختمانی میراث فرهنگی اردبیل اعتبارات بنای تاریخی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پروژه ساختمانی میراث فرهنگی اردبیل پروژه ساختمانی میراث فرهنگی اردبیل اعتبارات بنای تاریخی مرمت و ساماندهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بنا‌های تاریخی استان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) تمامی بنا‌های تاریخی، موزه‌ها و محوطه‌های زیر مجموعه این اداره کل در شهرستان‌های مختلف استان تعطیل است.
امیر کرم زاده اصفهان افزود: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه تمامی این اماکن آماده ارائه خدمات به گردشگران و دوستداران میراث فرهنگی خواهد بود.
استان اصفهان با پنج میلیون نفر جمعیت به‌عنوان قطب گردشگری جهان و ایران، بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی شناسایی شده دارد که از میان آنها بیش از هزار و ۸۰۰ اثر ثبت ملی شدند.
هفت اثر از آثار تاریخی اصفهان به نام‌های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع و سه قنات به نام‌های وزوان، مزدآباد و مون به ثبت جهانی رسیده و کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

دیگر خبرها

  • ساخت فیلم تاریخی جدید در ایران
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • آثار عیلامی در خطر تعرض است؟
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • مرمت بانیه تاریخی استان مرکزی شتاب می‌گیرد
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • تابوت‌های باستانی «جوبجی» متعلق به سال ۹۸ هستند
  • تابوت‌های باستانی ‌محوطه‌ «جوبجی» متعلق به سال ۹۸ هستند