Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:32:05 GMT

مسئولان دغدغه‌مند باشند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۷۲۳۰

مسئولان دغدغه‌مند باشند

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: مسئولان باید پیگیر و دغدغه‌مند باشند و زمانی که مشکلی به وجود می‌آید، در سریع‌ترین زمان آن را رفع کنند.

محسن افشارچی ظهر امروز (۲۸ تیرماه) در جلسه شورای اداری استان ضمن تبریک عید غدیر خم، عید نعمت اکبر خداوند بر شیعیان، اظهار کرد: اگر نگاه دقیقی به کشور داشته باشیم، متوجه اتفاقاتی که می‌افتد خواهیم شد، به همین خاطر باید نگاه‌مان را نسبت به مسائل تغییر دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه باید به طور جدی گام‌های رو به جلو برداریم تا شاهد گشایش در امور باشیم، عنوان کرد: باید به مصوبات سفر رئیس‌جمهور متفاوت نگاه کنیم. پیشرفت مصوبات به طور روزانه کنترل می‌شود و مدیران با دغدغه‌مندی نسبت به مسائل می‌توانند سریع‌تر پروژه‌های خود را تکمیل کنند. در سفر دوم رئیس‌جمهور نیز باید نگاه و حرکت خود را تغییر دهیم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه مدیران باید با جدیت و به شخصه به دنبال مصوبات و پروژه‌های خود باشند، افزود: پیمانکارانی که برای پروژه‌ها انتخاب می‌شوند، نباید کار خود را با اعتبارات بسنجند و در صورت تاخیر در دریافت اعتبارات، پروژه‌ای را تعطیل کنند؛ کیفیت و میزان کاری که انجام می‌شود باید بیشتر از میزان اعتبار دریافتی باشد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه از مدیران انتظار حرکت‌های عظیم داریم، گفت: مدیران باید پیگیر  فضای مجازی و اخبار باشند تا بدانند چه اتفاقاتی می‌افتد و بتوانند در مسائل ورود کنند. مدیران نباید برای حل مشکل و مسئله دستگاه خود منتطر دستور از بالادستی باشند و باید زمانی که مشکلی به وجود می‌آید، در سریع‌ترین زمان آن را رفع کنند.

وی با بیان اینکه مشکلی با رفع تحریم‌ها نداریم، بیان کرد: استراتژی ما در کنار رفع تحریم، مقابله با آن است. باید در عین حال که بازدارندگی را حفظ می‌کنیم، توانمندسازی هسته‌ای را نیز از دست ندهیم.

افشارچی با اشاره به درگیری‌های روسیه و اوکراین، تصریح کرد: این درگیری تاثیر چشم‌گیری در ارتباطات و به تبع آن اعتبارات بین‌المللی داشته است و باید از این مسئله به نفع خودمان استفاده کنیم. کشورهای قوی در پیرامون ما در حال شکل‌گیری هستند و اتفاقات پیرامون می‌تواند برای ایران یک کارت برنده باشد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه تلاش ما برای گرفتن اعتبار است، خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته استان زنجان رتبه دوم در تورم را داشت و در حال حاضر در رتبه نهم قرار گرفته است. گرانی با تورم متفاوت است و رسانه‌ها باید در جهت افزایش آگاهی عموم تلاش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان پیگیری مصوبات استانی سفر رییس جمهور شورای اداری استان زنجان استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت دنبال رفع دغدغه‌های معلمان است + فیلم

استاندار کردستان گفت: امیدواریم دغدغه‌های معلمان در این دولت با انسجام و هماهنگی بین دستگاه‌ها در سطح ملی و استانی روز به روز کمتر شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، دوازدهم اردیبهشت روزی نام آشنا در تقویم کشور است. روزی که با سالروز شهادت معلم شهید انقلاب اسلامی؛ مرتضی مطهری گره خورده است. 

آیت‌الله مرتضی مطهری مشهور به استاد مطهری و شهید مطهری، به سان معلمی متعهد و مجاهد، در روشنگری‌ و معرفت افزایی آحاد گوناگون جامعه نقش بی‌بدیلی را ایفا کرد. آثار و اندیشه‌های این متفکر شهید در احیای تفکر دینی اصیل، بی‌پیرایه و منطبق با اقتضائات وقت انقلاب اسلامی، تأثیر به سزایی داشت. به همین سبب، دوازدهم فروردین با نام و یاد این معلم شهید انقلاب اسلامی در تقویم کشور به عنوان «روز معلم» نامگذاری شده است.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان با تبریک روز معلم؛ در توصیف جایگاه معلمان اظهار داشت: مقام معلمی بسیار بالا، والا و وجهی از «خلیفه الله‌ی» است چراکه تعلم کار خداوند متعال است. همه پیامبران نیز از سوی پروردگار برای معلمی مبعوث شدند.

وی با قدردانی از زحمات جامعه فرهنگی کردستان گفت: امیدواریم دغدغه‌های معلمان در حوزه‌های مختلف در این دولت با انسجام و هماهنگی بین دستگاه‌ها در سطح ملی و استانی روز به روز کمتر شود.

استاندار کردستان افزود: این دولت افتخار اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان که از مطالبات به حق این قشر تلاشگر بود، را در کارنامه خود دارد، امیدواریم که روز به روز شاهد خدمات و تکریم بیشتر جامعه ارجمند فرهنگیان استان باشیم.

در ادامه جایگاه معلمان از دیدگاه استاندار کردستان را به صورت ویدئویی ببینید:

.

12 تا 19 اردیبهشت ماه به عنوان هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • آلودگی هوای اصفهان، دغدغه مدیریت استان و مدیران ارشد کشور است
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • قول استاندار کرمان برای رفع مشکلات کارگران
  • دولت دنبال رفع دغدغه‌های معلمان است + فیلم
  • کارفرمایان در این روزهای سخت به ‌کارگران ‌توجه ویژه کنند
  • طبقه بندی مشاغل باید به صورت ویژه پیگیری شود
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند