Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کانون صرافان گفت: تعداد نمادهایی که در بازار متشکل ارزی معامله می‌شود رو به افزایش است، امروز نماد معاملاتی ریال - روبل بازگشایی شد، از هفته‌های آینده هم نماد ریال-لیر ترکیه، ریال-دینار عراق و ریال-درهم امارات معامله خواهد شد.

کامران سلطانی‌زاده در گفت‌وگو با ایران اکونومیست در پاسخ به این پرسش که چه میزان از معاملات ارز در بازار متشکل ارزی معامله می‌شود؟ اظهار داشت: آمار حجم معاملات را بانک مرکزی می‌داند، اما از هفته گذشته در سراسر کشور بیش از 200 صرافی جدید وارد بازار متشکل ارزی و خرید و فروش به نرخ توافقی در این بازار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازگشایی نماد جفت‌ارز ریال-روبل، گفت:‌مده متقاضیان بخش خدمات، دانشجویان و ایرانیان ساکن روسیه هستند، ‌متقاضیان می‌توانند ارز موردنیاز خود را به نرخ توافقی از بازار متشکل تهیه کنند.

رئیس کانون صرافان ایران افزود: تعداد نمادهایی که در بازار متشکل ارزی معامله می‌شود رو به افزایش است. امروز نماد معاملاتی ریال - روبل روسیه هم بازگشایی شد. از هفته‌های آینده نماد ریال - لیر ترکیه و ریال - دینار عراق، همچنین ریال - درهم امارات هم معامله خواهد شد.

* معامله دلار با نرخ توافقی از 30000 تومان تا‌ 30700 تومان

سلطانی‌زاده در مورد نرخ دلار در بازار متشکل ارزی گفت: در حال حاضر ارز مسافری بین 28 هزار و 800 تا 29 هزار تومان در بازار متشکل معامله می‌شود. همچنین ارز به نرخ توافقی بین 30 هزار تومان تا 30 هزار و 700 تومان درحال معامله است.

* نرخ برابری دلار و یورو به هم نزدیک شده است

رئیس کانون صرافان ایران‌ اظهار داشت: نرخ برابری دلار و یورو به هم نزدیک شده است. البته تأمین یورو کمی سخت‌تر است، در نتیجه قیمت آن نیز از دلار بیشتر است. در حال حاضر یورو مسافرتی بین 29 هزار و 100 تا 29 هزار و 200 تومان معامله می‌شود.

وی گفت: دلار در بازار غیر رسمی هم بین 31 هزار و 500 تا 31 هزار و 700 تومان معامله می‌شود.

سلطانی‌زاده این را هم گفت: با توجه به اینکه حجم معاملات در بازار متشکل ارزی و به نرخ توافقی در حال افزایش است، دلار بازار آزاد از کانال 32 هزار تومان به 31 هزار تومان وارد شده و مبادلات صرافی‌ها از بازار آزاد به سمت بازار متشکل سوق داده می‌شود.

سلطانی‌زاده همچنین ادامه داد: در شرایط تحریمی، صرافی‌های کشور نقش مهمی در انتقال ارز به کشور و رونق صادرات و واردات داشتند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بازار متشکل ارزی معامله می شود نرخ توافقی سلطانی زاده هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۱۵۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان (۲.۴۷ درصد) افزایش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۰۵۵ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که ۱۰۰ دینار عراق که در بازار آزاد دیروز به ۴,۰۵۵ تومان رسیده بود.

امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۱۰۰ تومانی (۲.۴۷ درصد) به ۴,۱۵۵ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۱۵۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۱۰۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۴.۰۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۴.۷۹ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ خبر خوش ارزی چیست؟
  • نرخ ارز امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص