Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: محرومیت شهرستان‌ها در توزیع اعتبارات مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بهارلویی امروز _ سه‌شنبه بیست‌وهشتم تیرماه _ در خصوص زیرساخت‌های شهرستان بن در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرستان بن با وجود نزدیک بودن به مرکز استان از لحاظ زیرساخت‌ها ضعیف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید میزان محرومیت در شهرستان‌ها در توزیع اعتبارات مد نظر باشد، ادامه داد: برای حفظ عدالت در راستای ارج نهادن به فرامین رهبری و سیاست‌های دولت سیزدهم باید موضوع میزان محرومیت در شهرستان‌ها در مواقع توزیع اعتبارات مدنظر قرار گیرد و شهرستان بن در این دولت ویژه و بیش از قبل اعتبار دریافت کند.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مردم شهرستان بن بیش از ۳۰ سال است چشم انتظار تکمیل خط فاضلاب هستند و این اتفاق درد بزرگی برای مردم این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مدیران استان می‌توانند مرهم دردی برای مشکلات مردم باشند، بنابراین انتظار داریم مدیران در حفظ و بسط رسالت سازمانی کوتاهی نکنند.

بهارلویی تصریح کرد: در حال حاضرشهرداری‌های شهرستان بن با کمبود ماشین‌آلات مواجه هستند و درآمد آنها بسیار محدود و جوابگوی هزینه‌های شهر نیست، لذا روند توسعه به کندی انجام می‌شود.

وی در خصوص ظرفیت‌های توسعه گردشگری در شهرستان بن، اظهار کرد: در شرایط فعلی سرمایه‌گذاری با وجود جاذبه‌ها و پتانسیل‌های گردشگری در شهرستان بن منجر به اشتغال آفرینی و درآمدزایی می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم اختصاص اعتبار لازم جهت توسعه گرداب بن و ایجاد مسافرخانه در این محل، گفت: علاوه بر این اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل ورزشگاه خیری "یانچشمه" و تکمیل بلوار شهید دریاقلی سورانی ناجی آبادان در شهر "یانچشمه" نیز ضروری است.

کد خبر 589231

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری پارلمان شهری شهر بن بودجه و اعتبارات برنامه ریزی شهری مدیریت شهری فرصت های سرمایه گذاری پروژه های نیمه تمام خدمات شهری مدیران شهری پروژه های شهری ساماندهي شهري جاذبه های گردشگری گردشگری شهری صنعت گردشگری خدمات گردشگری شهرستان بن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق توزیع اعتبارات شهرستان بن شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ جدول ۲۱ با عنوان «توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول گفت: این جدول مربوط به نیرو‌های مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو پیش‌بینی کردیم. این بودجه برای بنیه دفاعی کشور است.

نماینده دولت نیز گفت: در این جدول نرخ پیش‌بینی شده برای ۱.۸ میلیارد یورو بیشتر از نرخ پایه کالا‌های اساسی یعنی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بازار دوم یعنی‌ای پی اس است و احتمالا نرخ بازار آزاد بوده که ما با آن مخالفیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی