Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@22:34:07 GMT

کاپیتان سابق تیم ملی به فولاد پیوست

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۸۱۲۶

کاپیتان سابق تیم ملی به فولاد پیوست

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران به فولاد خوزستان پیوست.

جواد نکونام برای فصل بیست و دوم لیگ برتر در حال ساختن تیم مدعی قهرمانی است. اشکان دژاگه بعد از مذاکره با مدیران فولاد خوزستان با این تیم به توافق رسید.

اشکان دژاگه و جواد نکونام در العربی قطر و تیم ملی فوتبال هم بازی بوده اند و همواره رابطه خوبی با یکدیگر داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار نکونام و دژاگه به عنوان سرمربی و بازیکن همکاری خواهند کرد.

فولاد تا کنون در فصل نقل و انتقالات احسان پهلوان، سعید آقایی، مجید علیاری، فرشید اسماعیلی، کریستوفر کنت، علی قربانی، محمدرضا غبیشاوی را جذب کرده است. در صورتی که انتقال وریا غفوری هم به جمع شاگردان نکونام قطعی شود، آن‌ها ۱۰ بازیکن در فصل نقل و انتقالات جذب کرده اند.

منبع: ایلنا

منبع: فرارو

کلیدواژه: اشکان دژاگه جواد نکونام فولاد وریا غفوری العربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بین تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری(۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف(۶۴) و بلانکو(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

کمال کامیابی نیا در مورد این دیدار گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم اما موقعیت ها را از دست دادیم و نتوانستیم پیروز شویم. به تیم استقلال و هواداران این تیم تبریک می گویم.

وی در مورد درگیری حامدی فر با مهرداد رضایی گفت: مدیران و سرمربی استقلال هم حتما این صحنه را تایید نمی کنند. حامدی فر که جوان است هم به خودش لطمه می زند و هم به استقلال. کمیته انضباطی باید ورود کند و حکمی را بدهد که بازیکن دیگری این کار را نکند. چون تنش به وجود می آید و به سکوها سرایت می کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روزبه چشمی باید سه بار در این بازی اخراج شد. همه تیم ها زحمت می کشند و داوران باید قضاوت درستی داشته باشند. ما پاک ترین مربی دنیا را داریم. باشگاه ذوب آهن حرفه ای برخورد می کند و نه بیانیه می دهد و نه کار غیراخلاقی می کند. بقیه باید از این باشگاه الگوبرداری کنند. همه باید از فوتبال لذت ببرند.

کد خبر 6098829

دیگر خبرها

  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم