Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:53:00 GMT

مجتمع فولاد قاین در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۸۳۲۶

مجتمع فولاد قاین در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی از افتتاح رسمی مجتمع فولاد قاین در آینده‌ای نزدیک و با حضور مهمان کشوری خبر داد و گفت: این پروژه ملی است و می‌طلبد که در همه واحدها  تلاش بیشتری صورت بگیرد تا در آینده شاهد افتتاح آن باشیم.

جواد قناعت، امروز سه شنبه ۲۸ تیر در نشست مدیران مجتمع فولاد قاین اظهار کرد: این پروژه برای استان خراسان جنوبی و همچنین کشور از دیدگاه مسئولان از جمله ابرپروژه‌ها و یک پروژه حیاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه استان ما از حیث صنعت در مقایسه با استان‌های دیگر عقب ماندگی‌هایی دارد و در این زمینه توجه خوبی به خراسان جنوبی نشده است، افزود: در حوزه صنعت به دلیل همین عقب ماندگیها، باید کار جهادی انجام دهیم چراکه در این بخش ضعف‌هایی داریم و باید با بازدیدها خلاها را بپوشانیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه آورده صنعت برای استان، اشتغال و گردش مالی است، اظهار کرد: در گذشته به خوبی به استان توجه نشده و این کم توجهی‌ها در برخی بخش‌ها مانند صنعت خود را بیشتر نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکل برق کارخانه، در اولین فرصت جلسات مشترکی با شرکت برق خراسان برگزار می‌شود تا برای کاهش میزان خاموشی‌ها تدبیر شود، یادآور شد: در حوزه تامین گاز نیز باید گفت گاز خراسان جنوبی از سمت خراسان رضوی تأمین می‌شود و با توجه به این که خراسان جنوبی ته خط گاز قرار دارد، لذا در زمستان فشار گاز کم می‌شود.

قناعت ادامه داد: به همین جهت طی دیداری با وزیر نفت، این موضوع را پیگیری کردیم که برای زمستان سال ۱۴۰۲  نهبندان به خط زابل هم وصل شود تا این مشکل مرتفع شود.؛ برای تامین آب مجتمع نیز در آینده قراردادی برای استفاده از پساب فاضلاب قاین منعقد می‌شود، اما بدنبال انتقال آب از خلیج فارس هستیم که با پیگیری‌هایی که صورت گرفته تا دو تا سه سال آینده شاهد انتقال آب به استان خواهیم بود.

استاندار به موضوع جذب نیروی کار در مجموعه اشاره و اظهار کرد: بومی گزینی برای تأمین نیروی جدید از اقدامات خوب شرکت است که در این راستا حتماً باید بومیان منطقه استخدام شوند، لذا با هماهنگی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان، آزمونی جامع برگزار شود تا شاهد جذب نیروهای متدین، توانمند و بومی در شرکت باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مجتمع فولاد خراسان قاینات صنعت صنايع توليد صنعتي استاندار خراسان جنوبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان ظهر دوشنبه در نشست با مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل با تاکید بر سالم‌سازی فضاهای مجازی اظهار کرد: در این راستا باید تولید و توزیع محتوا به صورت تخصصی و با مشارکت فرهیختگان و نخبگان استان در دستور کار باشد.

وی به تدوین منشور رسانه‌ای اشاره کرد و افزود: منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان اردبیل در آینده‌ای نزدیک با هدف رعایت نکات مختلف در رابطه با مصالح و منافع استان و دعوت فعالان فضای مجازی نسبت به اجرای آن رونمایی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با دعوت دستگاه‌های فرهنگی برای احصا و اعلام برنامه‌های شاخص خود در سال‌جاری، گفت: دستگاه‌های فرهنگی برای اجرای برنامه‌های خود باید به صورت متمرکز و با همکاری هم اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

قاسمیان اجرای برنامه‌های فرهنگی را با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، کاری قرارگاهی و نیازمند مشارکت همه دانست و بیان کرد: توجه به تقویت موضوعات فرهنگی تأثیر گذار در جامعه از طریق فضاهای مختلف اطلاع رسانی اعم از مجازی و مکتوب لازم است.

وی با بیان اینکه تقویت هویت ایرانی اسلامی جوانان باعث افزایش مقاومت آنان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان می‌شود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها در ترویج قدرشناسی و تمکین به قوانین اجتماعی از طریق فضاهای مختلف اطلاع رسانی و ارتباطی باید مشارکت داشته باشند.

کد خبر 6092194

دیگر خبرها

  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود