Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مسوول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان گفت: با توجه به ماده ۱۵ آئین نامه نقل و انتقالات مصوب فدراسیون بازیکنان در تمام رده های سنی پایه و بزرگسالان لیگ های استان و کشور در صورت داشتن دلایل موجه ورزشی و با مسوولیت شخص متقاضی می توانند در پایان فصل مسابقات قراردادهای خود را به صورت یکطرفه فسخ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا جرفی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در طول فصل مسابقات مراجعات زیادی از طرف بازیکنان و حتی وکیل یا والدین آن ها در این زمینه داشتیم و در این بین سعی کردیم با در نظر گرفتن قوانین و مقررات آئین نامه ها و دادن مشاوره به طرفین قرارداد این موارد را به شکلی حل و فصل کنیم که هم بازیکن و هم باشگاه متضرر نشود و حقی از کسی ضایع نگردد. 

وی همچنین بیان کرد: مستند به ماده ۲۴ آئین نامه نقل و انتقالات فوتبال کشور در خصوص حق رشد یا آموزش که حق باشگاه‌های سازنده است و یکی از بندهای قانون نقل و انتقالات فوتبال فیفا نیز به شمار می آید و براساس آن بازیکنان که از سن ۱۲ تا ۲۳ سال به شرط فعالیت در باشگاه‌ها ی حرفه ای مشمول حق رشد هستند که در این بین بازیکنی که اولین قرارداد حرفه‌ای خود را به ثبت می رساند شامل حق رشد می شود و باشگاه جدید باید حق رشد را یک ماه پس از عقد قرارداد جدید به باشگاه قدیم پرداخت کنند، در غیر این صورت مشمول غرامت و جریمه خواهد شد.

جرفی در پایان گفت : بر اساس این قانون حق رشدبازیکنان در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و همچنین ۱۶ تا ۲۱ سال قرار داده می شوند و هر رده سنی به ۴ گروه لیگ برتر، لیگ یک لیگ دو و سایر مسابقات تقسیم می شوند و بازیکنان تحت قرارداد باشگاه قدیم به هنگام انتقال و عقد قرارداد حرفه ای به هر یک از ۴ گروه بالا می توانند طبق جدول محاسبه میزان حق آموزش سالیانه مورد اشاره در این ماده را مطالبه کنند. ضمنا اگر پایان ۲۳ سالگی بازیکن در هنگام عضویت و ثبت در باشگاه قدیم، پایان قرارداد آن ها فرا رسیده باشد، باشگاه جدید می تواند تا روزی که ۲۳ سالگی بازیکن پایان میابد ملزم به پرداخت حق آموزش به باشگاه قدیم است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان فوتبال نقل و انتقالات باشگاه قدیم حق رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم