Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا حجت الاسلام نعمتی امام جمعه نیر در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با گرامیداشت سالروز اقامه اولین نمازجمعه در کشور گفت: نمازجمعه محور کارهای عبادی، سیای و فرهنگی در جامعه است که برای برگزاری هرچه باشکوه‌ نمازجمعه باید برنامه ریزی شود.

امام جمعه نیر در ادامه بر لزوم تشکیل هرچه سریعتر شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات تاکید کرد و خواستار تشکیل هرچه سریعتر این شورا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهمیت حضور بنیاد علوی در شهرستان هم تاکید کرد و از نمایندگان منطقه در مجلس شورای اسلامی خواست تا دراین خصوص شهرستان نیر را یاری کنند.

امام جمعه نیر به اهمیت رشد جمعیت و فرزندآوری در کشور هم تاکید کرد و خواستار برگزاری کلاسهای آموزشی در ادارات و دیگر مناطق شهرستان شد.

 همچنین در این جلسه فرماندار شهرستان نیر با اشاره به اهمیت حضور مردم در نمازجمعه و استفاده از برکات آن از حضور وسایل نقلیه عمومی جهت انتقال نمازگزاران خبر داد.

شهرام محمدی همچنین از برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزی مختلف در بحث رشد جمعیت و فرزندآوری در شهرستان خبر داد و گفت: این دوره‌ها توسط مسئولان ذیربط در شهرستان اجرا شده و ادامه‌دار خواهد بود.

فرماندارنیر از تشکیل شورای امربه معروف و نهی از منکر در ادارات شهرستان نیر طی چند روز آینده خبرداد.

محمد حسین رسول زاده رئیس دادگستری شهرستان نیر هم در این جلسه به بحث طلاق در شهرستان اشاره کرد و گفت: در راستای پیشگیری از طلاق دوره‌های آموزشی برای جوانان باید گذاشته شود تا شاهد کاهش طلاق در جامعه باشیم.

وی به نقش رسانه‌ها در پیشگیری از طلاق در شهرستان هم تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها باید در بحث فرهنگ سازی و پیشگیری از طلاق در شهرستان وارد عمل شده و اثرات پیامدهای این اتفاق را برای شهروندان تبیین کنند.

درپایان این جلسه همزمان با فرارسیدن برگزاری اولین نمازجمعه در کشور از زحمات حجت الاسلام نعمتی امام جمعه نیر در بحث ترویج فرهنگ نماز بخصوص نمازجمعه و ترویج مباحث فرهنگی در شهرستان تجلیل بعمل آمد.

برچسب‌ها شهرستان نیر بنیاد علوی استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان نیر بنیاد علوی استان اردبیل شهرستان نیر بنیاد علوی استان اردبیل امام جمعه نیر شهرستان نیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیرکل جهاد کشاورزی استان درهمایش جهش تولید در دیمزار‌ها گفت: بروجن از شهرستان برتر استان در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها است.
برزگر افزود: اجرای آموزش‌های لازم در مراحل کاشت داشت و برداشت، تحویل ادوات نوین کشاورزی و تجلیل از کشاورزان برتر در سطح استان از اهداف همایش جهش تولید در دیمزار‌ها است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان