Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@01:50:49 GMT

پرواز کنسلی بر آسمان خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۸۵۵۵

پرواز کنسلی بر آسمان خراسان جنوبی

طهماسبی گفت: در این هفته پرواز بیرجند - تهران شرکت آتا لغو شد که علت لغو این پرواز مشکلات قرارداد خدمات هندلینگ شرکت ایران ایر با شرکت آتا بوده است.

او گفت: حذف این پرواز از برنامه‌های پرواز فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند در این هفته به صورت موقت است و با پیگیری‌های انجام شده این پرواز مجدد به برنامه پرواز‌های این فرودگاه اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهماسبی گفت: در سال حدود ۱۰ درصد از پرواز‌های استان لغو می‌شوند، که بیشترین علت لغو پرواز‌ها در استان شرایط نامساعد جوی می‌باشد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌ جنوبی گفت: از ابتدای امسال فقط ۴ پرواز از سوی شرکت‌های هواپیمایی لغو شده که علت لغو این پروازها، کاهش تعداد مسافر و نبود توجیه اقتصادی برای انجام پرواز از سوی شرکت‌های هواپیمایی بوده است.

او گفت: در سال هزار و ۲۰۰ پرواز از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند انجام می‌شود که هم اکنون ظرفیت تردد مسافر در این فرودگاه سالانه حدود ۱۱۰ هزار نفر است.

طهماسبی گفت:  در طول هفته از فرودگاه‌های استان، ۲۶ پرواز انجام می‌شود و هم اکنون مقصد پرواز‌های فرودگاه‌های شهرستان‌های بیرجند و طبس، فقط شهر‌های تهران و مشهد است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لغو پرواز فرودگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت عمره گزاران یزدی به استان

دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: عملیات بازگشت زائران حج عمره در ساعت ۱۳:۱۰ دقیقه فردا ۱۷ اردیبهشت ماه با ۲۵۸ عمره گزار در فرودگاه بین‌المللی یزد انجام خواهد شد.
 
وی افزود: عمره گزاران پس از بازگشت از حج عمره و غربال گری سلامتشان توسط پرسنل مرکز بهداشت، انجام امور گمرکی و گذرنامه و تحویل بار می‌توانند فرودگاه راه ترک کنند.
 
دهقان منشادی ادامه داد: تمامی امکانات و تجهیزات و خدمات لازم زیرساختی، امنیتی و مراقبتی، پذیرایی و ... برای خدمات‌دهی بهتر به عمره‌گزاران و مستقبلین در نظر گرفته شده است.
 
وی با بیان اینکه بعد از ۹ سال وقفه در پرواز‌های حج عمره، جمعه هفتم اردیبهشت ماه اولین پرواز حج عمره به سرزمین وحی انجام شد ادامه داد: پرواز‌های حج تمتع نیز از نیمه خردادماه آغاز می‌شود و ۲۳ کاروان با ۱۳ پرواز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • ۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی 
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد