Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پرهام رضایی روز سه شنبه در دومین گردهمایی مشترک مسوولان و دبیران اجرایی دفاتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق های بازرگانی کشور گفت: این مجموعه  در کنار دیگر اتاق‌های بازرگانی کشور با توجه به ظرفیت هایی که دارد برای تعامل سازنده با دفاتر بسیج تجار استفاده خواهد کرد.

رییس  اتاق بازرگانی البرز گفت: مباحث و مصوبات گردهمایی‌های مشترک دفاتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور در جلسات مرجع تصمیم گیری اتاق های بازرگانی مانند هیات رئیسه و هیات نمایندگان مطرح و پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی بیان داشت: ظرفیت بسیار بالایی در اتاق های بازرگانی با ایجاد دفاتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی ایجاد شده است و این دفاتر با توجه به ارتباطات حاکمیتی خود می توانند مشکلات این حوزه را پیگیری کنند.

وی در تبیین نقش صحیح دفاتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی در اتاق های بازرگانی گفت: در هر استانی نسبت به ظرفیت آن منطقه دستورات جلساتی در قالب سلسله نشست‌های دفتر بسیج انجام می شود و پیگیری ها در خصوص مباحث جلسات قبلی نیز باید در دستور کار باشد تا به هنگام برگزاری نشست های مرجع تصمیم گیری در اتاق های بازرگانی از جمله جلسات هیات رئیسه و هیات نمایندگان مباحث مطروحه برای آنها نیز تشریح شده و پیگیری شود.

رییس  اتاق بازرگانی البرز با اشاره به ظرفیت های این استان در دو حوزه گردشگری و کشاورزی عنوان کرد: نزدیک به  چهار هزار واحد صنعتی در البرز فعالیت دارند و شهرک صنعتی اشتهارد با حدود ۲هزار واحد صنعتی به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در این استان قرار دارد.

وی با اشاره به وجود ۱۶۰ برند ملی در البرز گفت: میز صنعت ماکارونی، سبزی و صیفی نیز در البرز فعال است و دستیابی رقم‌های قابل توجهی از جمله صادرات ۲۰ هزار کانتینر محصولات کشاورزی در سال گذشته از جمله ظرفیت های این استان است.

به گفته رضایی در بنادر حوزه خلیج فارس حجم بالایی از صادرات سبزی و صیفی کشور از آن البرز است و این استان در حوزه تولید و صادرات محصولات صنایع غذایی، دارویی، قطعه سازی و کشاورزی نیز توانمندی های زیادی دارد.

برچسب‌ها اتاق بازرگانی ایران البرز توسعه اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتاق بازرگانی ایران البرز توسعه اقتصادی اتاق بازرگانی ایران البرز توسعه اقتصادی اتاق های بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهران طیران ضمن تبریک هفته کار و کارگر، کارگران را سربازان جنگ اقتصادی و محور پویایی تولید دانست و مطرح کرد: فراهم کردن بستر آموزش‌های بصیرتی و معرفتی و رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های مهم بسیج کارگری استان البرز است.

وی با اشاره به اینکه از طریق هادیان سیاسی و حلقه‌های صالحین درصدد افزایش روحیه و ارتقای اراده کارگران در برابر تبلیغات سیاه رسانه‌های بیگانه و افزایش روحیه آن‌ها هستیم، افزود: ایجاد انگیزه و نهادینه کردن اهمیت کسب روزی حلال یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در حوزه کارگری البرز است.

مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان البرز با تاکید بر هم افزایی و تعامل با سازمان فنی و حرفه‌ای، جهاد دانشگاهی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی جهت افزایش توانمندی‌های مهارتی کارگران عنوان کرد: افزایش مهارت کارگران نقش بسیار مؤثری در افزایش بهره وری تولید دارد.

وی از ساماندهی و هدایت گروه‌های جهادی کارآمدان، سفیران تولید، بانویار، دستار، تولید یار و واکنش سریع جهت رفع موانع تولید و اشتغال و افزایش بهره وری خبر داد و گفت: گروه جهادی بانو باز، گروه تخصصی حمایت و هم اندیشی با بانوان کارگر بوده و گروه سفیران تولید با حضور در مدارس، پیشرفت‌های حوزه تولید و اشتغال را به اطلاع دانش آموزان می‌رسانند.

طیران ضمن تشریح برخی از برنامه‌های هفته کار و کارگر خاطر نشان کرد: برگزاری میز خدمت برای رفع مشکلات کارگران، توزیع بسته‌های کمک معیشتی بین کارگران، تجلیل از کارگران برتر و کارگران زن و برگزاری جلسات اندیشه ورزی با کارگران از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج کارگری به مناسبت هفته کار و کارگر است.

کد خبر 6091405

دیگر خبرها

  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟