Web Analytics Made Easy - Statcounter

ازکی‌وام به‌عنوان پلتفرم ارائه دهنده خدمات اعتباری از خدمت جدید خود در حوزه BNPL رونمایی کرد. پس از رونمایی از این خدمت در اسفندماه ۱۴۰۰، ازکی‌وام اخیرا خدمت جدید خود را با نام ازکی‌پی فعال کرده که به افراد و سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که بدون هیچ فرایند پیچیده‌ای تا سقف ۱۰ میلیون تومان اعتبار بگیرند و هزینه آن را در مدت معینی به‌عنوان مثال یک یا چند ماه، پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ازکی‌وام، درحال‌ حاضر ارائه خدمت BNPL که با شعار «الان بخر، بعدا پرداخت کن» شناخته شده، با هدف تسهیل بیشتر در استفاده افراد از خدمات مالی، مورد استقبال بسیاری از کسب‌وکارهای فناوری‌های مالی قرار گرفته است. ازکی‌وام نیز در این راستا و به منظور گسترش عمق بازارهای مالی و خلق تجربه‌ای راحت‌تر برای افراد، ازکی‌پی را با ارائه ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار خرد در دسترس تمام متقاضیان در سراسر کشور قرار داده است.

به ۲۰۰۰ هزار کاربر سازمانی در ازکی‌پی اعتبار خرد ارائه می‌شود

در اولین مرحله ازکی‌پی ۲۰۰۰ اعتبار خرد به کاربران سازمانی و ۶۰ هزار اعتبار خرد به کاربران عادی ارائه می‌دهد. در اعتبار خرد سازمانی افراد می‌توانند تا سقف ۱۰ میلیون تومان و در اعتبار خرد عادی تا سقف یک میلیون تومان خرید اعتباری انجام دهند. هر چند این رقم در مراحل بعد قابل افزایش خواهد بود. به‌علاوه اعتبار اولیه‌ای که به هر فرد داده می‌شود، به‌ صورت پلکانی در دفعات بعد افزایش پیدا خواهد کرد. ساز و کار این افزایش اعتبار هم به‌ صورت کاملا شفاف به مشتریان اعلام می‌شود.

تنوع در انتخاب با ازکی‌پی؛ از مد و پوشاک تا سفر

در ازکی‌پی افراد می‌توانند با دریافت این اعتبار، کالا یا خدمت موردنظر خود را در دسته‌های مختلفی مانند گردشگری و سفر، مد، پوشاک و کالاهای تندمصرف خریداری کنند. هدف ازکی‌وام با ارائه این خدمت امکان انتخاب گسترده‌تر در خرید اعتباری است تا افراد بتوانند تمام کالاهای و خدمات مورد نیاز خود را از دسته‌بندی‌های مختلف تهیه کنند. در همین راستا در مراحل بعدی نیز دسته‌های متنوعی در حوزه سلامت، آموزش، خدمات و غیره به این لیست اضافه خواهد شد تا افراد بتوانند حق انتخاب بیشتری در خرید اعتباری داشته باشند.

برای استفاده از این خدمت نیازی به طی کردن مراحل پیچیده‌ای نیست؛ متقاضیان می‌توانند این اعتبار را تنها ازطریق یک اعتبارسنجی آنلاین که نیازی به امضای هیچ سندی ندارد، دریافت کرده و اقساط آن را در طول هفته‌ها و ماه‌ها پرداخت کنند. ثبت‌نام برای دریافت  اعتبار در ازکی‌پی صرفا با کد ملی و شماره تماس به نام فرد انجام می‌شود.

امکان پرداخت اعتبار مصرف شده در ۵ قسط

ازکی‌پی برای نحوه پرداخت قابلیت‌های مختلفی را درنظر گرفته تا افراد راحت‌تر بتوانند اعتبار مصرف‌شده را تسویه کنند. در حالت اول افراد می‌توانند اعتبار مصرف‌شده را پس از یک ماه بدون سود و کارمزد پرداخت کنند، اعتبار این دسته برای ماه بعد مجددا شارژ می‌شود. در حالت دوم افراد با پرداخت حداقل ۲۰ درصد از اعتبار مصرف‌شده، مابقی اعتبار تسویه‌نشده را در طول حداکثر پنج ماه با کارمزد ۲ درصد پرداخت می‌کنند.

چشم‌انداز ازکی‌وام در راستای افزایش دسترس‌پذیری خدمات اعتباری، فراهم کردن امکان مقایسه و تنوع در خرید اقساطی کالا و خدمات است. به همین دلیل ازکی‌پی، به‌عنوان عضو جدید خانواده ازکی‌وام در بحث اعتباردهی خرد تلاش می‌کند به افراد و سازمان‌ها ارزش‌آفرینی کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ازکی وام از کی پی اعتبار مصرف شده اعتبار خرد ازکی وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها

سردار محمدرضا میرحیدری در دیدار با مدیر و معاونان سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم که به مناسبت هفته زمین پاک انجام شد، با اشاره به ارزش اقدامات و فعالیت‌های مدیریت شهری در امر نظافت و بهداشت شهروندان اظهار کرد: زمانی که بهداشت و نظافت تعطیل شود ارزش کار مشخص می‌شود و همگان متوجه اثر آن می‌شوند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان هر آنچه در توان و حوزه اختیارات دارد در راستای ارائه خدمات دقیق‌تر و مناسب‌تر خدمات ارائه می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان قم در ارتباط با نقش سلامت و بهداشت در بحث امنیت و اقداماتی که در این زمینه می‌توان انجام داد، یادآور شد: افراد که در حوزه‌های مختلف با مردم در تماس هستند باید از هر نظر وارسته بوده و تعیین صلاحیت شده باشند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی در پایش افراد فعال در حوزه‌های مختلف و مرتبط با مدیریت پسماند خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس پیشگیری آمادگی‌های لازم جهت ارائه آموزش با هدف ارتقا بحث امنیت به این افراد را دارند.

میرحیدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت زباله‌گرد‌ها و ضایعاتی‌ها در سطح شهر افزود: سرقت اموال، ایجاد آلودگی‌های صوتی و … ازجمله آسیب‌هایی است که این معضل اجتماعی در سطح استان ایجاد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در خصوص ساماندهی وضعیت فعلی این معضل اراده خوبی شکل‌گرفته است، تصریح کرد: وضعیت موجود نیازمند ساماندهی و اجرای طرح واحد بوده و در این راستا هرگونه حمایت و پشتیبانی از سوی پلیس انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها