Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیشتر ما به صورت روزانه از کامپیوتر ویندوزی خود استفاده می‌کنیم و فراموش کرده‌ایم هر قطعه از وسایل مرتبط با تکنولوژی به مراقبت، تعمیر و نگهداری و البته تنظیم دقیق نیاز دارند تا دوام خوب و عملکردی روان و راحت داشته باشند. در همین راستا تعدادی از ابزار‌های مهم ویندوز اغلب نادیده گرفته می‌شوند، اما باید بدانید که همین ابزار‌ها به شما در افزایش سرعت سیستم و بهره‌وری کمک زیادی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از ابزار‌هایی که در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم در زمینهٔ رفع مشکل و سایر آن‌ها برای محافظت از رایانه بسیار کاربردی بوده و عملکردی مؤثر دارند. در ادامه با ما همراه شوید تا با این ابزار‌های مهم ویندوز آشنا شویم.

۱- ابزار Troubleshooting

ابزار Troubleshooting یکی از مهم‌ترین ابزار ویندوزی است که برای زمان‌هایی که یک جزء خاصی از کامپیوتر مثل پرینتر، اینترنت یا درایو USB درست کار نمی‌کند می‌تواند به شما کمک مهمی کند. شما می‌توانید از طریق بخش Control Panel در تنظیمات ویندوز به عیب‌یاب داخلی سیستم خود دسترسی پیدا کنید.

زمانی که به بخش Control Panel ورود کردید باید به دنبال عبارت “troubleshooting” بگردید و روی اولین گزینه‌ای که برایتان روی صفحه ظاهر می‌شود کلیک کنید تا بخش “Troubleshoot computer problems” را مشاهده کنید.

حالا می‌توانید از بین بخش‌های مختلف این ایراد یاب گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس روی گزینه Next کلیک کرده و از دستور‌هایی که در ادامه برایتان نمایان می‌شود پیروی کنید تا مشکل شما تشخیص داده شود. در نهایت از شما خواسته می‌شود که راه‌حل‌های مختلفی را امتحان کرده و مراحل متفاوتی را انجام دهید. پس از تکمیل این گام‌ها ویندوز سعی بر آن دارد که مشکل شما را برطرف کند و یا شما را برای حل مسئله پیش رو به منابع دیگری ارجاع دهد.

اگر می‌خواهید به لیست تمامی ایراد یاب‌های ویندوزی دسترسی داشته باشید باید به Windows Settings رفته و نگاهی به آن بی اندازید. در بخش تنظیمات ویندوز مسیر Update & Security > Troubleshoot > Additional troubleshooter را در پیش بگیرید. حالا باید فهرست گسترده‌ای از ایراد یاب‌ها را در لیست خود مشاهده کنید.

این ابزار بهترین روش برای تشخیص این است که آیا مشکل به وجود آمده سطحی و قابل حل است یا به مهارت دست یک فرد متخصص نیاز دارد.

۲- ابزار Disk Defragmenter

هارد دیسک‌های مدرن امروزی بسیار قوی بوده و به همین دلیل هم یکپارچه‌سازی آن‌ها مانند قبل خیلی برای ویندوز مفید واقع نخواهد شد. با این حال این روش همچنان می‌تواند سرعت دستگاه شما را بسیار نرم‌تر و استفاده از آن را بسیار لذت‌بخش‌تر کند. شما می‌توانید از بین تعداد بی‌شماری از ابزار‌هایی که در زمینهٔ یکپارچه‌سازی دیسک ثالث فعالیت می‌کنند را برای این کار انتخاب کنید، اما Disk Defragmenter خود ویندوز نیز بسیار عملکرد خوبی در این زمینه دارد.

برای استفاده از Disk Defragmenter ابتدا آن را پیدا کرده و اجرا کنید. سپس روی دکمه Analyze یا Optimize کلیک کنید. با این کار شما می‌توانید متوجه شوید که کدام یک از درایو‌های سیستم ویندوزی شما به عمل یکپارچه‌سازی نیازمند است. حتی می‌توانید تنظیمات این برنامه را جوری قرار دهید که در یک زمان خاص عمل پیکربندی انجام شود.

۳- ابزار System Restore

احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که بعد از نصب یک برنامه و یا درایو، سیستم ویندوزتان خراب شده باشد و یا اختلالی در آن به وجود بیاید. حالا ابزار System Restore اینجاست تا به شما کمک کند تا بتوانید این مسئله را حل کنید. این ابزار طوری طراحی شده که شما حالت کامپیوترتان را در یک نقطه زمانی خاص ذخیره می‌کنید و در صورت بروز هر نوع مشکلی می‌توانید به راحتی به کمک System Restore دوباره کامپیوترتان را به حالت قبلی برگردانید.

توجه داشته باشید که در ویندوز ۱۰ باید به صورت دستی System Restore را فعال کنید.

برخی از برنامه‌ها حین نصب یا قبل از این‌که تغییراتی روی کامپیوترتان ایجاد کنند، یک نقطه System Restore ایجاد می‌کنند. اگر شما نیز می‌خواهید از این به بعد از این ابزار کاربردی استفاده کنید حتماً دستورالعمل‌های مایکروسافت در مورد شیوه ایجاد یک نقطه بازیابی و بازیابی فایل‌هایتان به یک نقطه بازیابی قدیمی که قبلا آن را ایجاد کردید مطالعه کنید.

توجه داشته باشید که گاهی اوقات ممکن است System Restore با خطا مواجه شده و کار نکند، اما در این صورت می‌توانید از روش‌های موجود برای حل این مسئله کمک بگیرید.

۴- ابزار بکاپ File History

نام این ابزار ممکن است در نگاه اول کمی گمراه کننده باشد چراکه این ابزار به شما در بازیابی نسخه‌های پیشین فایل‌هایتان کمک نخواهد کرد بلکه این ابزار یک برنامه پشتیبان گیری با قابلیت‌های تمام و کمال است. شما می‌توانید یک درایو خارجی را به کامپیوترتان متصل کرده و سپس انتخاب کنید که از چه پوشه‌هایی و در چه بازه‌هایی دوست دارید که نسخه بکاپ تهیه کنید.

اگر از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنید برای دستیابی به این ابزار باید مسیر Start > Settings > Update & Security > Backup > Back up using File History را در پیش بگیرید. پوشه‌های پیش‌فرض به صورت خودکار بکاپ گیری خواهند شد، اما می‌توانید آن‌ها را حذف کرده و پوشه‌های دیگری اضافه کنید. تنها محدودیتی که در این میان ممکن است به وجود بیاید میزان فضای خالی روی درایوی است که می‌خواهید از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید.

شما روی این ابزار گزینه‌هایی از جمله: هرچند وقت به چند وقت تمایل به بکاپ گیری برای ذخیره فایل‌هایتان دارید و چه مدت دوست دارید تا نسخه‌های ذخیره شده را نگه دارید مشاهده خواهید کرد. اولین بکاپ گیریتان ممکن است با توجه به حجم دیتای شما کمی طول بکشد، اما موارد بعدی سریع‌تر خواهند بود. بعد از اتمام کارتان می‌توانید هر زمان که دوست داشتید به نسخه‌های بکاپ خود سر بزنید و هر زمان که لازم بود فایل‌های بکاپ گرفته شده را بازیابی کنید.

۵- ابزار Windows Reliability Monitor

ویندوز به صورت خودکار تمامی تغییرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را ضبط و ثبت می‌کند. این موارد در Windows Reliability Monitor ذخیره خواهند شد. شما بهتر است هر چند ماه یک‌بار این مورد را بررسی کنید تا نحوه کارکرد سیستم را مشاهده کرده و مشکلات مرتبط با آن را برطرف کنید.

برای دسترسی به ابزار Windows Reliability Monitor باید ابتدا به بخش Control Panel رفته و به دنبال عبارت Security and Maintenance بگردید. با ورود به بخش Maintenance روی گزینه View Reliability History کلیک کرده و کمی صبر کنید تا ابزار View reliability history گزارش را برایتان آماده‌سازی کند.

حالا شما می‌توانید نمودار را با توجه به خطا‌ها و مشکلاتی که اخیراً تجربه کردید با جزئیات فنی مشاهده کرده و آن را طبقه‌بندی کنید.

۶- ابزار Windows System Image

“System Image” در واقع حاوی یک نسخه کپی شده از ویندوز به همراه تمامی برنامه‌ها، فایل‌ها و تنظیمات سیستمی است. شما می‌توانید آن را روی یک DVD یا درایو اکسترنال ذخیره کرده و هر زمان که کامپیوترتان با مشکل مواجه شد برای بوت کردن سیستم از آن استفاده کنید.

توجه داشته باشید که روند ایجاد دیسک تصاویر برای ویندوز ۷، ویندوز ۸.۱ و ویندوز ۱۰ متفاوت خواهد بود.

۷- ابزار Windows Memory Diagnostics

کار این ابزار مخفی شده این است تا هر زمان که خللی در حافظه کامپیوتر شما ایجاد شد به صورت خودکار روی سیستم اجرا شود. اگر به وجود یک مشکل روی کامپیوترتان مشکوک هستید می‌توانید این ابزار را به صورت دستی اجرا کرده و حافظه آن را چک کنید.

برای اجرای Windows Memory Diagnostics باید کلید‌های Win + R را فشار داده تا Run برایتان باز شود. حالا عبارت mdsched را در Run وارد کرده و کلید Enter را بزنید. در پنجره‌ای که در ادامه برایتان باز می‌شود باید انتخاب کنید که دوست دارید این ابزار فوراً اجرا شده و یا هنگام بوت بعدی سیستم باز شود.

مایکروسافت به کاربران توصیه می‌کند تا در صورتی که این ابزار خطایی را شناسایی کرد به سرعت با سازنده کامپیوتر خود تماس برقرار کنند. زیرا وجود خطا در حافظه نشان‌دهنده وجود یک خطا در تراشه حافظه یا اجزای دیگر سخت‌افزار خواهد بود. در صورتی که دستگاه شما همچنان شامل گارانتی باشد این مسئله به سادگی رفع خواهد شد.

۸- ابزار Resource Monitor

ابزار Resource Monitor خیلی وقت است که روی سیستم‌های ویندوزی وجود دارد و حتی به ویندوز ۱۱ نیز راه پیدا کرده است. برای اجرای آن کافی است تا در نوار جست‌وجوی ویندوز عبارت Resource Monitor را سرچ کرده و سپس روی گزینه Open کلیک کنید.

شما با استفاده از این ابزار می‌توانید میزان مصرف CPU, Memory, Disk و Network خود را از طریق گراف‌های موجود و یا خرابی گراف‌ها مشاهده کرده و با کلیک راست کردن روی منبعی که حجم زیادی از فضا را اشغال کرده است اجرای آن را خاتمه دهید. در بیشتر مواقع این ابزار رنگ‌های موجود روی گراف را یکسان می‌کند، اما می‌توانید به صورت دستی هر یک از مواردی که نیاز دارید را غیرفعال کنید.

معرفی ابزار‌های مهم و کاربردی در ویندوز

امیدواریم که این مقاله باعث شده باشد تا بتوانید با ابزار‌ها و قابلیت‌های جدید کامپیوتر ویندوزی خود آشنا شوید. ممکن است در نگاه اول به نظر شما استفاده از این ابزار‌های ویندوزی بسیار تخصصی به نظر برسد، اما باید بدانید که بیشتر کاربران عادی هم از آن‌ها استفاده می‌کنند و مفاهیم سخت یا پیچیده‌ای ندارند.

منبع: دیجی رو

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویندوز اخبار فناوری شما می توانید انتخاب کنید داشته باشید ابزار Windows ابزار ها یک نقطه فایل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعترافات تکان‌دهنده؛ ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت

طی ۲۴ ساعت، ۳ جنایت وحشتناک خانوادگی در حالی رخ داد که طی آن‌ها، ۲ زن و یک مرد به قتل رسیدند و ۲ نوجوان دوقلو هم به‌شدت مجروح شدند.

روابط سرد عاطفی به جنایت انجامید

به گزارش خراسان، اولین ماجرای وحشتناک همسرکُشی بامداد چهاردهم اردیبهشت هنگامی فاش شد که مردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از مرگ همسرش پس از درگیری خانوادگی خبر داد. طولی نکشید که خودرو‌های پلیس وارد خیابان مهدی آباد ۳۰ در شهرک شهید رجایی شدند و با حفظ صحنه جنایت، مرد تبعه خارجی (افغانستانی) را در حالی به مقر انتظامی انتقال دادند که قاضی ویژه قتل عمد مشهد دستور‌های محرمانه‌ای را برای بررسی مقدماتی صادر کرد و خود نیز عازم شهرک شهید رجایی (قلعه ساختمان) شد.

دقایقی بعد گروه تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد نیز به سرپرستی سرهنگ، ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد) نیز به محل جنایت رسیدند و بدین ترتیب تحقیقات می‌دانی قاضی «دکتر صادق صفری» برای بررسی زوایای پنهان این جنایت وحشتناک در حالی ادامه یافت که در ساعت ۲ بامداد تعداد زیادی از اهالی محل نیز در اطراف منزل محل وقوع قتل تجمع کرده بودند. به همین خاطر با دستور مقام قضایی، تدابیر خاصی برای امنیت محل به اجرا درآمد و جسد نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.

از سوی دیگر (متهم افغانستانی) تحت الحفظ کارآگاهان به صحنه جنایت انتقال یافت و در حضور قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به تشریح این جنایت هولناک پرداخت. متهم این پرونده جنایی که حدود ۳۷ سال دارد، در اعترافاتی تکان‌دهنده به مقام قضایی گفت: قبلا با همسر و ۲ فرزندم در قزوین زندگی می‌کردیم، اما اختلافات خانوادگی بین ما شروع شد و همسرم سرناسازگاری با من گذاشت. این بود که به پیشنهاد همسرم به مشهد آمدیم و در محله مهدی‌آباد ساکن شدیم. این اختلافات خانوادگی تا حدی پیش رفت که من دچار سوءظن شدم و به همین خاطر روابط عاطفی سردی بین ما به وجود آمد.

متهم همسرکشی در حالی که سعی می‌کرد همه این حوادث تلخ را به مشکل مغزی گره بزند، در ادامه اعترافاتش گفت: من مشکل مغزی دارم. به همین دلیل به همسرم گفتم با من بد صحبت نکن، چون این حرف‌ها به درون قلبم می‌رود و سپس به مغزم می‌زند! ولی او توجهی به من نمی‌کرد و مرا از خودش می‌راند تا اینکه امشب باز هم به خاطر همان روابط سرد عاطف، به من کم‌محلی کرد. من هم که به شدت عصبانی شده بودم گلویش را با دستم فشار دادم و زمانی که بی‌جان شد با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم، اما افسر انتظامی گفت شاید هنوز همسرت زنده باشد. این بود که به اورژانس ۱۱۵ هم زنگ زدم و دقایقی بعد توسط نیرو‌های انتظامی دستگیر شدم.

در پی اعترافات صریح مرد افغانستانی که همسر ۲۵ ساله‌اش را خفه کرده بود، قاضی ویژه قتل عمد از او خواست چگونگی قتل همسرش را به طور عملی روی عروسک خرسی صورتی رنگ فرزندش اجرا کند. او نیز روی کف اتاق دراز کشید و گلوی عروسک را با دستانش فشرد که همه آن‌ها طبق نظر پزشکی قانونی با واقعیت‌های صحنه قتل مطابقت داشت.

پس از بررسی ابعاد مختلف این جنایت، متهم به قتل با دستور قضایی به دایره قتل عمد پلیس آگاهی منتقل شد تا تحقیقات بیشتری در این باره صورت گیرد.

اتهام قتل عمد برای زن صیغه‌ای

در حالی که هنوز ماجرای همسرکشی مرد افغانستانی ادامه داشت، حدود ساعت ۱۵ بعدازظهر چهاردهم اردیبهشت زنی با اورژانس ۱۱۵ مشهد تماس گرفت و مدعی شد همسرش با ضربه چاقو مجروح شده است، اما وقتی امدادگران اورژانس به محل حادثه واقع در خیابان کشاورز ۵ رسیدند، با جسد مردی حدود ۳۳ ساله روبه‌رو شدند که بر اثر وارد آمدن تیغه چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده بود؛ بنابراین طولی نکشید که نیرو‌های انتظامی در جریان قتل قرار گرفتند و مراتب را به قاضی ویژه پرونده‌های جنایی مشهد اطلاع دادند.

دقایقی بعد، با حضور قاضی دکتر صادق صفری در محل وقوع حادثه، تحقیقات گسترده قضایی در حالی آغاز شد که گروه تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی نیز وی را همراهی می‌کردند. جسد مربوط به مردی به نام «علی‌اصغر-ر» بود که در پذیرایی طبقه دوم ساختمان و کنار پنجره مشرف به خیابان افتاده بود. در همین حال همسر صیغه‌ای مقتول که مدعی بود باردار است درباره این جنایت هولناک به مقام قضایی گفت: حدود ساعت ۱۴:۳۰ بود که شوهرم با همین وضعیت از بیرون وارد خانه شد و در حالی که به من می‌گفت «کمکم کن» عقب‌عقب رفت و کف پذیرایی افتاد. او بیرون از منزل درگیر شده بود و من اطلاعی از این ماجرا نداشتم!

این زن جوان در حالی خود را بی‌خبر از ماجرای درگیری همسرش نشان داد که اظهارات او برای قاضی ویژه قتل عمد باورپذیر نبود چراکه درپی این ادعاها، قاضی صفری دستور بررسی‌های دقیق درباره وجود لکه‌های خون روی پله‌ها و حتی کفش‌های مقتول را نیز صادر کرده بود و کارآگاهان نیز با بررسی‌های دقیق هیچ نشانه‌ای از وقوع جنایت در خارج از منزل را پیدا نکردند. این بود که «فاطمه-د» زیر رگبار سوالات انحرافی و تخصصی قرار گرفت.

او در اثنای اظهاراتش به اختلافات شدید خانوادگی اشاره کرد و گفت: مقتول شوهر صیغه‌ای من است. او دیشب از شمال کشور به منزل آمد و چنین تصور کرد که فردی به غیر از من داخل خانه است به همین خاطر درگیری بین ما شروع شد و او با لگد در ورودی منزل را شکست که آثار آن هنوز هم وجود دارد. من هم با کلانتری محل تماس گرفتم که آن‌ها به منزل آمدند و این حوادث را صورت جلسه کردند. امروز ظهر هم وقتی از بیرون منزل به خانه بازگشت، زخمی بود و به من گفت «کمکم کن!»
در حالی که زن جوان همچنان ادعای خود را تکرار می‌کرد، ناگهان قاضی ویژه قتل عمد از وی درباره جراحت‌های روی دستش پرسید که متهم با نگرانی و اضطراب گفت: این زخم‌ها مربوط به درگیری شب گذشته با شوهرم است. من از او باردارم و دلیلی ندارد که دروغ بگویم.

در پی ادعا‌های این زن جوان، قاضی صفری اتهام قتل عمد شوهرش را به وی تفهیم کرد و بدین ترتیب او در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت تا بررسی‌های بیشتری در این باره صورت گیرد.

قتل همسر با ۲۴ ضربه چاقو

زوایای ۲ ماجرای وحشتناک همسرکشی در حالی زیر ذره‌بین تحقیقات قضایی قرار داشت که ناگهان صدای زنگ تلفن در بامداد پانزدهم اردیبهشت نیز خواب را از چشمان قاضی ویژه قتل عمد مشهد ربود. خبر همسرکشی دلهره آور سومین ماجرای همسرکشی طی ۲۴ ساعت گذشته بود که مقام قضایی را به خیابان شهید چراغچی ۵ کشاند. اما این حادثه زمانی وحشتناک‌تر شد که سرگرد سید قطبی (رئیس تجسس کلانتری خواجه ربیع) از وخامت حال نوجوان دوقلو نیز خبر داد که هدف ضربات هولناک چاقو قرار گرفته بودند. به همین دلیل سومین ماجرای همسرکشی اهمیت ویژه‌ای یافت چراکه هر لحظه احتمال داشت خبر تلخ دیگری در بی‌سیم‌های پلیس به گوش برسد.

طولی نکشید که با حضور قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در محل وقوع جنایت تحقیقات درباره این حادثه وحشتناک وارد مرحله جدیدی شد چراکه «الهه» (زن ۳۰ ساله) با ۲۴ ضربه چاقو به قتل رسیده بود و دختر و پسر دوقلو (خواهر و برادر مقتول) نیز در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد بستری شده بودند.

پیگیری‌های قضایی نشان داد «الناز» (دختر۱۶ ساله) به خاطر وضعیت وخیمی که داشت به اتاق عمل انتقال یافته و زیر عمل جراحی قرار گرفته است، اما وضعیت «الیاس» کمی بهتر از خواهر دوقلویش بود. در همین حال متهم به قتل که با حضور به‌موقع گروه کارآگاهان و نیرو‌های تجسس کلانتری خواجه ربیع اطراف منزل پدرش دستگیر شده بود، مورد بازجویی تخصصی قرار گرفت و به قاضی دکتر صادق صفری گفت: سال ۹۳ با همسرم ازدواج کردم. البته قبل از او همسر دیگری هم داشتم. اوایل ارتباط دو همسرم با یکدیگر بسیار خوب بود و من هم ۲۲ سال کارمند یکی از موسسات مالی اعتباری بودم که اکنون نیز فعالیت دارد، ولی بعداز آنجا بیرون آمدم.

وی افزود: در این شرایط اختلافات بین همسرانم نیز آغاز شد و به حدی رسید که به ناچار همسر اولم را طلاق دادم. او از همان ابتدا مخالف ازدواج مجدد من بود، ولی من توجهی نمی‌کردم تا اینکه مدتی بعد به همسرم سوءظن پیدا کردم و با آنکه مسیر قانونی را در پیش می‌گرفتم، ولی باز رضایت می‌دادم و پرونده مختومه می‌شد.

خلاصه این اختلافات به جایی رسید که همسرم از حدود ۱۰ روز قبل با حالت قهر منزل را ترک کرد و به خانه پدرش رفت و در همین حال هم اصرار به طلاق داشت. امشب هم وقتی او را با آرایش غلیظ دیدم، با او تماس گرفتم، ولی مانند همیشه ماجرا را انکار کرد و مرا برای دعوا فراخواند. من که برای گفتگو با همسرم به منزل پدرش رفته بودم، ناگهان به خاطر پاسخ‌های سربالای او عصبانی شدم و چاقو را بیرون کشیدم. در حالی که ضرباتی را بر پیکر همسرم وارد می‌کردم، خواهر و بردارش جلو آمدند که آن‌ها را هم با چاقو زدم.

تحقیقات افسران دایره تجسس که با نظارت مستقیم سرهنگ روح ا... شجاعی (رئیس کلانتری خواجه ربیع) و با دستور‌های محرمانه مقام قضایی ادامه داشت، بیانگر آن بود که زوج مذکور دختر ۷ ساله‌ای دارند و «رضا-ب» (متهم) قبل از دستگیری قصد خودکشی داشت که با حضور به موقع نیرو‌های انتظامی این تصمیم وی نافرجام ماند.

دیگر خبرها

  • معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • آخرین آپدیت امنیتی ویندوز ممکن است VPN را مختل کند
  • افزودنی های بتن
  • کشف جدید باستان‌شناسان: نگو حجر، بگو شجر!
  • هشدار مدیریت بحران درخصوص بازگشت آلودگی هوا به پایتخت
  • (ویدئو) معلم عربی محمد بحرانی جواب او را داد
  • هنگام وقوع سیل چه کنیم ؟ | توصیه‌های کاربری برای مواقع پیش از سیل ، هنگام سیل و پس از سیل
  • چگونگی و مراحل رأی دادن در انتخابات الکترونیک
  • اعترافات تکان‌دهنده؛ ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت