Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@09:32:01 GMT

تداوم نهضت آسفالت در نورآباد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۹۲۶۶

تداوم نهضت آسفالت در نورآباد

شهردار نورآباد گفت: تا پایان فصل کاری عمران و سرد شدن هوا، نهضت آسفالت در سطح شهر با جدیت ادامه دارد و تمام معابر و کوچه‌ها آسفالت می‌شود.

محمد خاص‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه همکاری و همدلی اعضای شورای اسلامی با شهرداری در خصوص تأمین اعتبارات عمرانی به خصوص خرید و پر بودن انبارهای ذخیره قیر، گازسوز کردن کارخانه و رفع مشکل تأمین سوخت که گاهی هفته‌ها پخت آسفالت را دچار مشکل می‌کرد با تلاش شبانه‌روزی کارکنان زحمت‌کش شهرداری تا پایان فصل کاری عمران و سرد شدن هوا نهضت آسفالت در شهر با جدیت ادامه دارد و تمام معابر و کوچه‌ها آسفالت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از عموم شهروندان و کسبه خیابان امام (ره) که با حوصله شهرداری را در انجام آسفالت این معبر یاری می‌کنند، افزود: شهرداری همچنان با تمام توان خود آسفالت آخرین کوچه در دورترین منطقه شهر را انجام می‌دهد و نیازی به مراجعه حضوری شهروندان نیست. ما خدمت به شهر و شهروندان را افتخار و وظیفه ذاتی خود می‌دانیم.

شهردار نورآباد با بیان اینکه مهمترین دغدغه شهرداری‌ها تأمین حقوق کارکنان است که با به‌روز بودن حقوق و مزایا کارکنان شهرداری نورآباد ما از این قاعده مستثنی هستیم و تمام توان خود را در راه آبادانی و انجام پروژه‌های عمرانی به‌کار گرفته‌ایم، تصریح کرد: با همت کارکنان خدوم و زحمت‌کش شهرداری و حمایت همه جانبه اعضا شورای اسلامی، شهر نورآباد به کارگاهی فعال تبدیل شده که در هر قسمت آن واحدی از شهرداری مشغول به‌کار است.

خاص‌امیری ضمن تقدیر از شهروندان قانون‌مدار، گفت: شهروندان با پرداخت به موقع عوارض، شهرداری را دررسیدن به هدف خود که همان آبادانی شهر است، حمایت و پشتیبانی کنند.

کد خبر 589172

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آسفالت معابر بودجه شهرداری شهرداری معابر خاکی شوراي شهر پروژه هاي عمراني پروژه های شهری شهرداری ها آسفالت نهضت آسفالت ترمیم آسفالت روکش آسفالت لکه گیری آسفالت بازیافت آسفالت زیرسازی آسفالت آسفالت و ترميم شهر نورآباد شهرداری نورآباد قیر رایگان معابر معابر شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شوراهای شهر در تمام ادوار دستاوردهای خوبی برای شهر و شهروندان داشته است؛ از مهم‌ترین اهداف شورای ششم نیز تکمیل و به ثمررساندن پروژه‌های نیمه‌تمام ادوار قبلی به‌ویژه پروژه خط دو متروی این کلان‌شهر بوده است که از ضروریات و نیازهای حیاتی شهر محسوب می‌شود.

محمدرضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها به تمام مردم به‌ویژه جامعه شورایی اعم از روستاها و شهرها اظهار کرد: شناسایی مشکلات شهر و رفع نیازهای ضروری شهروندان از وظایف اصلی شوراهای اسلامی شهر است.

وی افزود: اعضای مجلس شوراها و شوراهای اسلامی شهر باید برای شناسایی و رفع مشکلات شهر با شهروندان ارتباط برقرار کنند، چراکه اعضای شوراها نمایندگان شهروندانی هستند که در دل محلات و کوچه پس کوچه‌های شهر زندگی می‌کنند و با شنیدن صدای آن‌ها می‌توان به عمق وقایع در شهر پی برد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شوراهای شهر در تمام ادوار دستاوردهای خوبی برای شهر و شهروندان داشته است؛ از مهم‌ترین اهداف شورای ششم نیز تکمیل و به ثمررساندن پروژه‌های نیمه‌تمام ادوار قبلی به‌ویژه پروژه خط دو متروی این کلان‌شهر بوده است که از ضروریات و نیازهای حیاتی شهر محسوب می‌شود.

فلاح ادامه داد: خط یک متروی اصفهان در دوره‌های قبل راه اندازی شد و دوره ششم مدیریت شهری اصفهان نیز تلاش کرده است خط دوم آن را به بهره‌برداری برساند و در اختیار شهروندان قرار دهد.

کد خبر 748527

دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه