Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@12:11:20 GMT

5 فروشگاه برتر لوله و اتصالات گالوانیزه

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۹۵۴۳

5 فروشگاه برتر لوله و اتصالات گالوانیزه

لوله و اتصالات گالوانیزه از وسایلی هستند که در خرید و تهیه آنها باید دقت لازم را به کار بگیرید، اگر جنس و ماده های استفاده شده در لوله و اتصالات گالوانیزه کیفیت لازم را نداشته باشد پس از مدتی با مشکل رو به رو خواهید شد.

در ادامه این مطلب فروشگاه های برتر و معتبر خرید لوله و اتصالات گالوانیزه را به شما معرفی می کنیم تا یک خرید خوب انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتر است بدانید لوله گالوانیزه یک لایه محافظ بر روی خود دارند و به اصطلاح فرآیند گالوانیزاسیون ( Galvanization) بر روی آنها انجام شده است، فرآیند گالوانیزاسیون یا همان گالوانیزه سازی باعث می شود لوله و اتصالات دچار رنگ خوردگی و یا زنگ زدگی نشوند. همانطور که گفتیم در ادامه مطلب راجع به لوله های گالوانیزه، کاربرد ها، قیمت و فروشگاه های معتبر خرید لوله و اتصالات گالوانیزه صحبت خواهیم کرد.

در ادامه درباره موارد زیر خواهید خواند:

لوله گالوانیزه کاربرد لوله گالوانیزه قیمت لوله و اتصالات گالوانیزه فروشگاه برتر لوله و اتصالات گالوانیزه لوله گالوانیزه

لوله گالوانیزه در واقع همان لوله معمولی است که یک لایه محافظ به آن اضافه شده است و به اصطلاح تحت فرآیند گالوانیزاسیون قرار گرفته است و همین موجب تفاوت این نوع لوله با دیگر لوله ها شده است. لوله های گالوانیزه معمولاً جنسی فولادی، آهنی و یا کربنی دارند؛ علاوه بر این یک لایه از فلز روی جهت محافظت از تخریب لوله بر روی آن قرار گرفته است. خوب است بدانید که فلز روی از زنگ زدگی یا همان اکسید شدن آهن و فولاد به خوبی جلوگیری می کند و همین مانع از زنگ زدگی لوله می شود.

کاربرد لوله گالوانیزه

لوله های گالوانیزه با توجه به نوعشان کاربرد های متفاوتی دارند، از لوله های گالوانیزه در گلخانه ها، خانه ها و منازل، برخی از زمین های کشاورزی و یا آتش نشانی استفاده می شود. این لوله ها با لایه محافظی که بر روی خود دارند از تخریب های عوامل مخرب در امان هستند و برای استفاده های خاص و طولانی بسیار مناسب اند.

قیمت لوله و اتصالات گالوانیزه شده

لوله و اتصالات گالوانیزه انواع متفاوتی دارند و علاوه بر این کاربرد هر یک نیز متفاوت است. لوله گالوانیزه دو نوع سبک و سنگین دارند و برند های مختلفی هم چون ساوه، سپنتا و درپاد عرضه می شود؛ برای اطلاع از جزئیات و قیمت های لوله و اتصالات گالوانیزه به می توانید به سایت ها مختلفی از جمله سایت پایپ کالا که جزو برترین های این حوزه می باشد مراجعه کنید.

فروشگاه های برتر لوله و اتصالات گالوانیزه

فروشگاه اینترنتی ایده‌آل برای خرید لوله و اتصالات گالوانیزه، باید دارای فاکتورهای مختلفی باشد. فاکتورهایی از قبیل:

داشتن تجربه و سابقه فنی و تخصصی مناسب در زمینه انواع آهن آلات ارائه تنوع بالایی از محصولات در کنار تیم مشاوره حرفه‌ای تضمین اصالت کیفیت محصولات و مرغوبیت کالا ارائه شفاف قیمت و صدور پیش فاکتور و فاکتور رسمی همکاری با شرکت‌های خوب داخلی و برندهای معتبر خارجی رعایت اصول مشتری مداری و به کارگیری خدمات در راستای رضایت حداکثری سایت تجهیزچی

سایت تجهیزچی tajhizchi با هدف آغاز فصلی نو در فروش کالاهای صنعتی و ساختمانی ، کار خود را در سال ۱۳۹۳ به همراه کارشناسان پایپینگ، کارشناسان مکانیک و … آغاز نمود تا بتواند گره بازار سنتی و صنعتی ایران را با بازار اینترنتی باز نماید و با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی تجهیزچی، برای رفع مشکل عدم شفافیت قیمت ها و تخفیف ها و نبود اطلاعات کافی محصولات اعتماد مشتریان را به فروش این نوع کالا ها به صورت اینترنتی جلب نماید.

انرژی گستران پایدار پرشین

انرژی گستران پایدار پرشین egpp پس از یک دهه فعالیت در زمینه تهیه کالای مورد نیاز این صنعت از منابع خارجی و داخلی و پس از استحصال کارنامه ای درخشان در زمینه همکاری با تولیدکنندگان مطرح این صنعت، موفق به اخذ نمایندگی های متعددی از کشورهای اروپایی و آسیایی شده است، تا با هر چه کوتاه کردن فاصله ما بین تولید و مصرف، سهم خود را در هرچه پر بارتر نمودن این صنعت و شکوفایی میهن عزیزمان ایران ایفا کند.

مجتمع لوله و اتصالات یزد

مجتمع لوله و اتصالات یزد ypfc فعالیت اقتصادی خود را در سال ۱۳۷۵ با مشارکت خانواده برازنده و با مدیریت آقای رضا برازنده در شهر یزد آغاز نمود و خیلی زود به عنوان یکی از توزیع کنندگان صاحب نام در منطقه، مطرح گردید. این مجتمع با اخذ نمایندگی از برندهای برتر حوزه تأسیسات، فضای کسب و کار خود را گسترش داد به نحوی که هم اکنون به عنوان بزرگترین مرکز توزیع لوله و اتصالات و شیرآلات در مرکز کشور محصولات صنعت آب و گاز و تأسیسات را در این استان و سایر استانهای جنوبی توزیع می نماید.

سایت پترو کاسپین

شرکت پترو کاسپین glpipe با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تامین و فروش انواع لوله های گالوانیزه مورد استفاده در صنایع مختلف و با بهره گیری از امکانات و کادر فروش مجرب و تجهیزات انبارداری ، امکان ارائه خدمات را در اسرع وقت را دارا می باشد.

این شرکت با دارا بودن نمایندگی و عاملیت فروش از شرکت های معتبر سازنده لوله گالوانیزه ایرانی همواره بر استفاده و حمایت از کالای ایرانی تاکید داشته است.

سایت پایپ کالا

پایپ کالا pipekala.com با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات در سال ۱۳۹۳، نخستین سایت و مجموعه، در زمینه فروش این نوع محصولات در ایران محسوب می شود.

تأمین و عرضه انواع لوله و اتصالات از جمله لوله و اتصالات گالوانیزه از اصلی‌ترین محورهای فعالیت پایپ کالاست. به منظور جلب رضایت و تأمین بهتر نیاز مشتریان، این مجموعه با معتبرترین برندهای داخلی و خارجی همکاری می‌نماید.

فروشگاه اینترنتی پایپ کالا به واسطه فعالیت‌های گسترده دارای نمایندگی رسمی شرکت‌های معتبر داخلی نظیر میراب، وگ ایران بی همتا، ارتعاشات صنعتی ایران و شیلان است.

علاوه بر ان این فروشگاه فعالیت خود را محدود به داخل نکرده و از وارد کنندگان انواع لوله و اتصالات فلزی خارجی مانند بنکن نیز به شمار می رود. این خدمات در کنار سایر برنامه‌ریزی‌های ویژه، پایپ کالا را از سایر فروشگاه‌ها متمایز کرده است.

ویژگی های برجسته فروشگاه پایپ کالا

در کنار فعالیت فروشگاه‌های مختلف، پایپ کالا با ارائه خدمات ویژه توانسته خود را در زمره بهترین فروشگاه‌ها قراردهد. خدماتی مانند:

فعالیت تخصصی همراه با تجربه کادر مجرب و فراهم کردن طیف وسیعی از محصولات با تنوع بالا. ارائه تولیدات اورجینال و با کیفیت ممتاز به طوری که پایپ کالا کیفیت محصولات را تضمین می‌نماید. صدور پیش فاکتور آنلاین خدمتی است که نخستین بار توسط پایپ کالا ارائه گردیده است. یقیناً قیمت فروش مناسب و اقتصادی عامل مهمی در خرید است. فروشگاه پایپ کالا علاوه بر تخفیف، با عرضه مستقیم از تولیدکنندگان، قیمت مناسبی برای محصولات در نظر گرفته است. پایپ کالا با برندهای معتبر داخلی نظیر وگ ایران بی همتا، ارتعاشات صنعتی ایران، شیلان همکاری دارد. همچنین محصولات برندهای مطرح خارجی مانند اتصالات گالوانیزه مک چینی و توپی برزیلی را نیز وارد بازار کرده است. ارائه مقالات آموزشی، ویدیو و تصاویر در سایت به منظور ارتقای دانش و آگاهی مشتریان

برای دریافت استعلام قیمت و یا مشاوره رایگان خرید لوله و اتصالات گالوانیزه میتوانید با شماره تلفن ۰۲۱۵۵۶۹۶۸۰۸ تماس گرفته و خدمات ویژه مجموعه پایپ کالا استفاده نمایید.

کد خبر 589342

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گالوانيزه ورق گالوانیزه ساختمان صنعت مسکن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لوله های گالوانیزه فروشگاه اینترنتی لوله گالوانیزه فروشگاه ها پایپ کالا لوله ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

نظافت منزل ، محل کار ، محیط های تجاری و حتی صنعتی از مهمترین مسایل روز دنیای معاصر می باشد. مطمئنا محیطی مطلوب یک ذهن ایده آل گراست که عاری از هر گونه آلودگی و بی نظمی باشد. اما در جهان امروزی که وقت و زمان ، ارزشی برابر با طلا دارند ، صرف وقت زیاد برای نظافت امری محال به نظر می آید. اینجاست که دستگاه های پیشرفته و مدرن نظافتی به کمک می آیند و در وقت و هزینه های شما صرفه جویی قابل توجهی ایجاد می کنند.

معرفی فروشگاه آوین شاپ

فروشگاه اینترنتی آوین شاپ به عنوان ویترین الکترونیک شرکت آوین صنعت تاسیس شده تا امکان معرفی و مقایسه ی آسان کلیه محصولات نظافت صنعتی و پرداخت الکترونیک امن و آسان را برای مشتریان عزیز فراهم آورد. فروشگاه اینترنتی تجهیزات نظافت خانگی و صنعتی ، مفتخر است که با مدیریت مهندسین متخصص، با سابقه و آگاه در خدمت مشتریان عزیز می باشد. این فروشگاه  با بهره گیری از نیرو های متخصص و فنی ، بهترین پشتیبانی را برای مشتریان خود مهیا کرده تا عزیزان از بابت کلیه ی خدمات اعم از راهنمایی نصب و طرز استفاده از محصول ، گارانتی ، پشتیبانی و خدمات پس از فروش آسوده خاطر باشند.

فروشگاه مرکزی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی آوین شاپ علاوه بر آنکه ارائه دهنده بهترین برند های محصولات نظافت صنعتی دنیا است، در زمینه تولید و بومی سازی این طیف محصولات بسیار موفق بوده و مفتخر است که در این زمینه پیشرو و پیشگام است.

هدف این فروشگاه صرفا فروش محصولات نیست بلکه همراهی با مشتری در مسیر استفاده صحیح از محصولات فروخته شده رسالت ماست.پس با خاطری آسوده از این فروشگاه اینترنتی خرید کنید و بدانید که این آغاز مسیر همراهی این تیم با شما خواهد بود. این فروشگاه با تکیه بر تعهد و تخصص خود علاوه بر تسلط بر بازار های داخلی ، به دنبال ارائه ی محصولات خود در سایر کشور ها می باشد و این امر نشاندهنده ی پیشینه و پشتوانه ی قوی این شرکت است.

برخی از محصولات ارائه شده در این فروشگاه

مجموعه ی آوین شاپ طیف وسیعی از محصولات نظافت صنعتی را برای مشتریان گرامی فراهم آورده است.در ادامه به معرفی برخی از محصولات ارائه شده توسط این مجموعه می پردازیم.

اسکرابر 

اسکرابر صنعتی یا زمین شوی صنعتی ، دستگاهی است که عملیات شستشوی کف را انجام می دهد. این دستگاه توسط آب و مواد شوینده و با عملیات برس زنی، سطح را شسته و سپس خشک می کند.

دستگاه اسکرابر دارای مدل‌های مختلف با کارایی های متفاوت است. شما می توانید محصول اسکرابر ساخت کمپانی محبوب IPC که یک شرکت ایتالیایی معتبر در زمینه تجهیزات صنعتی است را از این مجموعه تهیه کنید.

فرش شوی و موکت شوی

فرش شوی ، یکی دیگر از دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی است که قابلیت شستشوی باکیفیت و سریع فرش و موکت را فراهم می سازد. دستگاه فرش شوی توانایی شستشو و خشک کردن فرش را دارد. قسمت شستشوی فرش توسط افشاننده آب و برس شستشو صورت می گیرد، بدین ترتیب که آب و مواد شوینده توسط اپراتور دستگاه، بر روی برس رولی یا روی فرش و موکت پاشیده می شود و سپس موتور مکش که به تی مخصوص خشک کن متصل است، سطح فرش و موکت را خشک می کند.

واترجت صنعتی 

واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی یکی دیگر از دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی محسوب می شود. دستگاه واتر جت صنعتی ، عملیات شستشوی پرفشار سطوح مختلف را انجام می دهد. در واقع آب ازیک منبع خارجی توسط شیلنگ به دستگاه واتر جت وارد شده و آب با فشار بالا خارج می شود. این دستگاه می تواند جرم، چربی و آلودگی های سطحی را از بین ببرد.

جاروبرقی صنعتی

آوین شاپ ارائه دهنده انواع جاروبرقی های صنعتی است.جاروبرقی های صنعتی با قدرت مکش عالی، راندمان انرژی بالا و طراحی قوی می توانند هر نوع کثیفی شامل آلودگی های خشک یا مرطوب، ذرات درشت یا ریز را جمع آوری کنند .

جاروبرقی های آب و خاک حتی می توانند مایعات را هم بدون آنکه آسیبی به مخزن یا موتور وارد شود ، جمع کنند. دستگاه های جاروبرقی صنعتی دارای کاربردهای فراوان و مجموعه ای جامع از لوازم جانبی هستند که به شکل معجزه آسایی تمام نیاز های شما را مرتفع می کنند.

بخارشوی صنعتی 

بخارشوی صنعتی، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بدون نیاز به مواد شیمیایی مضر و بدون زحمت ، کلیه اثرات چربی و رسوبات قدیمی را از روی الکتروموتور های صنعتی و کلیه تجهیزات مکانیکی و ولو های هیدرولیک و پنوماتیک مجموعه های صنعتی که حتی قابل دسترس نیستند بزدایید. همچنین می‌توانید آلودگی‌های عمیق روی شیرآلات ، سطوح کاشی‌ها و سرامیک‌ها و بندهای آنها را به خوبی پاک کنید و یک درخشندگی فوق العاده را شاهد باشید.

به دلیل فشار بالای بخار آب ، این دستگاه می‌تواند کلیه لکه‌ها و کثیفی‌ها را تنها با استفاده از آب لوله کشی بدون نیاز به هیچ گونه مواد شیمیایی اضافی از میان بردارد. بخارشوی های صنعتی این توانایی را دارد که تا 99.9 درصد از باکتری ها و آلودگی های سطوح شما را از بین ببرد.این دستگاه با کمک فشار بالای بخار آب، امکان لکه زدایی از محل هایی که خارج از دسترس هستند را فراهم می آورد.

سویپر صنعتی

دستگاه سویپر را به عنوان جاروبرقی خیابانی نیز می شناسند. برای محیط هایی که وسعت زیاد دارند بهتر است به جای استفاده از جاروبرقی صنعتی از سویپر صنعتی استفاده شود.این دستگاه می تواند روی سطوح آسفالت و سیمان هم عملیات خاکروبی را به خوبی انجام می دهد.

محصولات کارچر آلمان

شرکت کارچر Kärcher یا کرشر یک شرکت معتبر آلمانی است که توسط آلفرد کارچر در سال ۱۹۵۳ تاسیس شد و به عنوان یکی از پیشگامان صنعت نظافت شناخته می‌شود و ۱۵ هزار کارمند در سرتاسر جهان دارد. ۱۵۰ نمایندگی فعال در ۸۰ کشور جهان گویای اعتبار بین المللی این کمپانی قدرتمند می‌باشد.

کارچر Kärcher نامی آشنا در عرصه جهانی نظافت می‌باشد به طوری که در قاره اروپا نام آن را مترادف با کلمه نظافت در مکالمات روزمره به کار می‌برند. سایت آوین شاپ مفتخر است که محصولات متنوع این کمپانی معتبر آلمانی را در اختیار مخاطبین ارجمند خود قرار می دهد.

این فروشگاه اینترنتی با تامین بهترین تجهیزات نظافتی اعم از خانگی و صنعتی در کنار شماست تا بهترین ها را برایتان فراهم آورد و برای نظافت طیف وسیعی از مشاغل و اماکن نظیر سالن های ورزشی و ورزشگاه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره ای و هایپرمارکت‌ها، محیط‌های هتلی، مساجد و دیگر اماکن مذهبی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ ها و به طور کلی هر محیطی که به بهداشت و نظافت خود اهمیت می‌دهد تجهیزات کارآمدی دارد.

دیگر خبرها

  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • متفاوت ترین فروشگاه زنانه گوچی (عکس)
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی