Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@00:29:01 GMT

ایمن‌سازی و مناسب‌سازی گذرگاه‌های عرضی قزوین

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۹۶۳۰

ایمن‌سازی و مناسب‌سازی گذرگاه‌های عرضی قزوین

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل وترافیک شهرداری قزوین گفت: مناسب‌سازی و ایمن‌سازی گذرگاه‌های عرضی عابرپیاده یکی از دستورکارهای مهم این سازمان است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار کرد: ایمن سازی گذرگاه‌های عابرپیاده یکی از مؤلفه‌های اثرگذار در جلوگیری از وقوع تصادفات و کاهش آمار تصادفات درون شهری به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا مناسب‌سازی و ایمن‌سازی گذرگاه‌های عرضی عابرپیاده یکی از دستورکارهای مهم این سازمان به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد عابران پیاده در میدان میرعماد پروژه ایمن‌سازی و مناسب‌سازی گذرگاه عابر پیاده این میدان در دستور کار سازمان قرار گرفت.

جهانگیری ادامه داد: در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه به اتمام رسیده و پروژه ایمن سازی و مناسب سازی گذر عابر پیاده میدان میرعماد قابل بهره‌برداری است.

کد خبر 589343

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهرهاي ايران شهرداری قزوین پروژه هاي عمراني پروژه های شهری شهرداری ها ایمن سازی ایمن سازی شهر مناسب سازی معابر مناسب سازی شهر مناسب سازی محیط شهر پروژه عمرانی مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازی گذرگاه مناسب سازی ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر آبشار لوه مسدود شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش گفت: در پی فوت ۲ مسافر در کمتر از ۱۰ روز در آبشار لوه، مسیر دسترسی به این آبشار مسدود شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، سیدسعید جباری اظهارداشت: شهرداری صادق آباد و اداره منابع طبیعی این شهرستان 10 روز فرصت دارند این مسیر و نقاط حادثه خیز  آن را ایمن سازی کنند و تا زمانی که کارشناسان ایمنی مسیر را تایید نکردند ، ورود به این منطقه ممنوع است.

دادستان گالیکش افزود: در صورتی که تغییری در وضعیت امکانات و ایمنی این منطقه گردشگری ایجاد نشود و در اثر کوتاهی متولیان، مسافران صدمه ببینند، با مدیران دستگاه های متولی از باب ترک فعل، برخورد قانونی خواهد شد.

سال گذشته با دستور دادستان گالیکش مسیر دسترسی به آبشار اول در لوه ایمن سازی شده لود و از امروز هم ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار دوم که مرتفع‌تر است، آغاز شد.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • هدف آمریکا از ساخت اسکله غزه چیست؟ / نگرانی از پروژه امنیتی جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی در قالب «مهاجرت داوطلبانه» +عکس و فیلم
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر