Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:13:03 GMT

انجام تست کرونا در منزل سریع و مطمئن و ارزان

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۲۹۸۲۲

انجام تست کرونا در منزل سریع و مطمئن و ارزان

آیا می‌دانید بدون خروج از خانه هم می‌توانید تست کرونا و یا PCR و تست آنتی‌بادی کرونا در منزل بدهیم و از وضعیت سلامتی خود باخبر شویم؟

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز درمان درمنزل جهاد دانشگاهی (دَم)، در این ایام و با افزایش آمار مبتلایان به کرونا، باید خیلی بیشتر از قبل مراقب خودمان و دیگران باشیم و تا جایی که ممکن است در خانه بمانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اگر به هر دلیلی احساس کردیم برخی از علائم مرتبط با بیماری کرونا مانند تب، سرفه خشک، درد قفسه سینه، تنگی نفس، خستگی و بدن درد، کاهش بویایی، اسهال، خشکی گلو، سردرد و غیره را داریم، بهتر است هرچه زودتر تست کرونا بدهیم.

با انجام تست کرونا می‌توانیم به موقع از وضعیت سلامتی خود با خبر شویم و اقدامات درمانی لازم را پیش از حاد شدن بیماری خود انجام دهیم.

نحوه انجام تست کرونا توسط مرکز درمان در منزل دَم

برای انجام تست کرونا نیاز به خروج از منزل نیست؛ بهتر است به جای خروج از منزل و مراجعه به مرکز درمانی که به دلیل حضور افراد مشکوک به کرونا جزو مراکز پر خطر هستند، با صرف زمان اندک و به راحتی تست کرونا را در منزل انجام دهیم.

برای انجام تست کرونا یا همان PCR و تست آنتی‌بادی کرونا در منزل در محدوده شهر تهران می‌توانید با شماره تلفن های 64064 – 021 و یا 67398888 – 021 و بدون خروج از منزل و در خطر قرار دادن خود و دیگران تست کرونا بدهید.

همچنین در حال حاضر برای سفر به بسیاری از کشورهای دنیا باید تست کرونای منفی خود را به شرکت‌های هواپیمایی و ایرلاین‌ها ارائه دهیم، بنابراین در این شرایط نیز می‌توانیم از تست کرونا در منزل از خدمات مرکز دَم استفاده کنیم. بعد از انجام این تست، نتیجه‌ی آزمایش در کمتر از 3 ساعت به صورت فیزیکی و یا الکترونیکی برای شما ارسال می شود.

کیفیت آزمایشی که در منزل و در آزمایشگاه از شما گرفته می‌شود با هم تفاوتی ندارد و در واقع بعد از انجام تست کرونا در منزل نمونه‌ی آزمایش شما از سوی همکاران نمونه‌گیر به آزمایشگاه‌های معتبر و طرف قرارداد مرکز درمان در منزل جهاد دانشگاهی دَم ارائه می‌شوند و نتیجه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما اعلام می‌شود.

نتیجه‌ی تمام تست‌های کرونا با درصد کمی امکان خطا همراه هستند، اما برای دریافت نتیجه‌ی دقیق فرقی نمی‌کند که شما این تست را در مراکز درمانی انجام دهید یا در منزل، میزان خطا در هر دو شرایط یکسان است. همچنین نمونه‌گیری آزمایش‌های کرونا در منزل با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و انجام این تست در منزل کاملا ایمن و بهداشتی است.

 مرکز خدمات تخصصی درمان در منزل (دَم) جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با مجوز وزارت بهداشت، با ارائه کلیه خدمات درمانی قابل انجام در منزل از جمله ویزیت پزشک عمومی و متخصص، خدمات توانبخشی (فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، ماساژ درمانی)، خدمات پرستاری، پانسمان و تزریقات، انجام تست کرونا و نمونه‌گیری و آزمایشات، خدمات ارتوپدی، ترمیم زخم بستر و زخم پای دیابتی، اجاره تجهیزات پزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی، بینایی و شنوایی سنجی، مراقبت از بیمار و سالمند، خدمات ICU در منزل و صدور گواهی فوت به صورت شبانه‌روزی حتی در ایام تعطیل در خدمت همشهریان تهرانی است.

همشهریان تهرانی در صورت نیاز به دریافت خدمات درمانی و مراقبتی مذکور در منزل کافی است با شماره تلفن های 64064 – 021 و  یا 67398888 – 021 تماس حاصل فرمایند.

همچنین هموطنان عزیز در سراسر کشور می‌توانند از طریق شماره تلفن 67398800 – 021 از مشاوره پزشکان ما در خصوص بیماری کرونا و یا دیگر بیماری‌ها بهره‌مند شوند و راهنمایی‌های لازم را جهت مراقبت از خود و یا افراد خانواده، در برابر بیماری‌ها و کسب اطلاعات در خصوص سبک زندگی سالم دریافت نمایند.

با بازدید از سایت مرکز درمان در منزل دم به آدرس http://www.dam.clinic  نیز می‌توانید از خدمات متنوع این مرکز و جدیدترین مطالب علمی و پزشکی آگاهی یابند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرستار نمونه گیری پانسمان سونداژ مراقبت پزشک متخصص فيزيوتراپي آزمايشگاه تست کرونا در منزل پزشک آزمايش انجام تست کرونا مرکز درمان کرونا در منزل درمان در منزل مرکز د

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۲۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکزملی مغز توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی فیروزگر تهران ایجاد و راه اندازی می‌شود.

این مرکز با هدف توسعه کمی وکیفی پژوهش‌های بینرشته‌ای بالینی، گسترش خدمات و فناوری‌های نوین و توانمندسازی نیروی انسانی درزمینه علوم شناختی و اعصاب، مراحل احداث خود را در  مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی فیروزگر تهران، طی می‌کند.

مرکز ملی مغز به عنوان یک مرکز پژوهشی، آموزشی، درمانی، توانبخشی، ترجمان دانش و تولید فناوری‌های نوین در زمینه اختلالات عصبی و سلامت مغز به‌صورت کنسرسیومی از دانشگاه‌ها و کادر علمی وآموزشی مرتبط با مطالعات بالینی و پایه مغز و اعصاب و حوزه‌های مرتبط در دانشگاه‌های وزارت بهداشت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی ایجاد و فعالیت خواهد داشت.

مرکز ملی مغز ماهیت اصلی آن عملی کردن دیدگاه همکاری‌های علمی و تحقیقات بینرشته‌ای و نزدیک کردن فضای علوم پایه و بالینی می‌باشد. این مرکز به عنوان یک واحد مستقل با تمامی دانشگاه‌ها و مراکز علمی همکاری‌های علمی و فناورانه خواهد داشت و برای قسمت درمان با بیمارستان چندتخصصی متعلق به دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات آموزشی، پژوهشی و درمانی فیروزگر در تعامل خواهد بود.

مراحل اجرایی ایجاد مرکز ملی مغز هم اکنون با ۳۰ درصد پیشرفت عمرانی طرح و تشکیل هسته‌های تخصصی با حضور متخصصان بینرشته‌ای، تفاهم همکاری با شرکت‌های فعال درحوزه نوروتکنولوژی و مراکز علمی از جمله آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز و همکاری با انجمن جهانی آلزایمر و شروع اجرای پروژه پیشگیری از اُفت عملکرد‌های شناختی سالمندان در ایران دردست اقدام است.

هم‌زمان با اجرای این برنامه، دو فراخوان در حوزه توسعه نوروتکنولوژی برگزار و کتاب کار «ذهن فعال در سالمندی» نیز انتشار یافته است و تلاش‌هایی نیز برای همکاری در برگزاری مدرسه علوم اعصاب اجتماعی، تدوین پروپوزال دیتا بانک جامع عصبی ایرانیان در مرحله ثبت، تاسیس آزمایشگاه فوتوبایوماجولیشن و درد نیز انجام شده است.

در راستای اجرای این طرح ملی شماری از پزشکان پژوهشگر جذب و همکاری با اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و فنی نیز انجام شده و ۲۰ پروژه تحقیقات کاربردی درحوزه‌های اولویتدار، فعالیت کمیته عصب روانپزشکی دستیاران روانپزشکی و تدوین برنامه کمیته دستیاری نورولوژی؛ راه‌اندازی پروژه نوراکس در قالب دوره‌های تربیت پژوهشگر و فناور و همچنین راه‌اندازی وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی مرکز از دیگر اقدامات در راستای ایجاد مرکز ملی مغز نیز صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • تظاهرات گسترده علیه نتیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • راهکار سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری چیست؟