Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، صادق کرمی عصر سه شنبه در جلسه "مناسب‌سازی معابر" برای معلولان استان اصفهان افزود: از آنجا که بخش قابل توجهی از پروژه‌های عمرانی از سوی این نهادهای نامبرده اجرا می‌شود، برای بهبود مسیرها و گذرگاه‌های فعلی و احداث مسیرهای ویژه در ساختمان‌های جدید،هماهنگی و همفکری با سازمان بهزیستی اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: خرید دستگاه خودروی وَن برای جابجایی و تردد شهری معلولان از جمله درخواست‌های این قشر است که باید سازمان‌های مختلف نظیر شهرداری‌ها، سازمان‌های عمران در شهرهای مختلف و تاکسیرانی برای تامین آن بکوشند. 

مدیرکل دفتربازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری اصفهان با بیان اینکه خرید دست کم ۱۵ دستگاه خودروی وَن رفع نیاز اولیه برای معلولان شهر اصفهان است و  تصریح کرد: مشارکت نهادها و سازمان‌های گوناگون برای تامین مالی آن ضروری است. 

کرمی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی در موضوع معلولان گفت: نیاز است که رسانه ها بخصوص صدا وسیما با مشارکت اداره کل بهزیستی، برنامه‌های بیشتری را به این مقوله اختصاص داد. 

وی افزود: در مدت اخیر سه دستورالعمل برای مناسب‌سازی معابر شهری به منظور رفاه معلولان به سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با این بخش ابلاغ شده است. 

همچنین مدیرکل بهزیستی اصفهان در این جلسه خاطرنشان کرد: حمایت مالی از سوی سازمان‌های عمران شهری در شهرهایی مانند اصفهان، فولادشهر و مجلسی برای پیشبرد اهداف و بهسازی معابر از اهمیت بالایی برخوردار است. 

ولی الله نصر اصفهانی اضافه کرد: البته برخی موافقت‌های انجام گرفته با شهرداری هنوز در گیر و دار موافقت معاونت مالی و اداری این نهاد بوده و هنوز محقق نشده است. 

جلسه مناسب‌سازی معابر برای معلولان استان اصفهان عصر سه شنبه در محل سالن اجتماعات استانداری اصفهاند برگزار شد. 

آمار معلولان استان اصفهان ۹۴ هزار و ۴۴ نفر است که از این تعداد ۵۹ هزار و ۵۰۱ نفر مرد و ۳۴ هزار و ۵۴۳ نفر زن هستند. 

برچسب‌ها اصفهان استانداری اصفهان معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان استانداری اصفهان معلولان اصفهان استانداری اصفهان معلولان سازمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، قنبری در بازدید از اجرای طرح پل انتفاضه این شهر گفت: اجرای کانال دفع آب‌های سطحی، ساماندهی پارک‌ها و تاسیسات پارک ها، سنگفرش پیاده‌روها، آسفالت کوچه‌ها، ساخت پارک محله‌ای و زمین چمن‌مصنوعی، ساماندهی ارامستان، تکمیل وساختمان جدید آتشنشانی از جمله این طرح‌ها است    او افزود: اکنون اجرای پل هم سطح انتقاضه با هدف دفع آب‌های سطحی و جلوگیری از وقوع سیلاب در موقع بارشها، جلوگیری از جمع شدن فاضلاب و افزایش شعاع هندسی تقاطع معابر با ۵میلیارد ریال اجرا میشود و از ۵٠درصد پیشرفت برخوردار است.    وی با اشاره به اجرای طرح عمرانی در منطقه گردشگری نیز گفت: در حال حاضر طرح مطالعات اغاز بکار مجدد شهربازی این شهر نیز در صورت گرفته و بزودی باز گشایی خواهد شد.    قنبری گفت:در مجموع برای اجرای طرح هلی عمران شهری ۲٠٠میلیارد تومان اعتبار صرف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • رفع آب‌گرفتگی معابر با تلاش ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان + فیلم
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است