Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر و پسر جوانی که برای مهاجرت از تهران به شرق کشور فرار کرده بودند و قصد عبور غیرقانونی را از مرز داشتند، دستگیر شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ ظهر امروز سه‌شنبه 28 تیرماه، رسیدگی به پرونده فرار دختر 18 ساله با اغفال یک پسر جوان در تهران در دستور کار بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات ابتدایی مشخص کرد، دختر 18 ساله توسط یک پسر جوان هدف اغفال قرار گرفته و از خانه خود در جنوب تهران برای مهاجرت به یکی از کشور‌های شرقی با پسر جوان به سمت مرز تایباد متواری شده است.

بررسی‌ها مشخص کرد، دختر و پسر جوان پس از مراجعه به شرق کشور، قصد عبور از مرز را داشتند که توسط مرزبانان تایباد دستگیر شدند و از مهاجرت غیرقانونی آنها جلوگیری شده است.

به گزارش تسینم، تحقیقات در خصوص این پرونده توسط محمدامین تقویان؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌‌جنایی ادامه دارد و دختر و پسر جوان پس از سیر مراحل قانونی در تایباد به تهران منتقل خواهند شد.

قتل مرد جوان با ضربات بی‌رحمانه چاقو در منطقه مرتضی‌گرد / قاتل روز گذشته دستگیر شداعتراف به جنایتی دیگر پس از قتل زن جوان در نامجو/ قاتل همسرش را هم به قتل رسانده بود!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پسر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد گفت: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عبدالرضا افزود: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری شیرازی با استفاده از مشخصات ظاهری متهم و تحقیقات میدانی، روز گذشته وی را در محدوده خیابان شیرازی مشهد با لباس اتوبوسرانی در اقدام غافلگیرانه قبل از فرار از محل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد ادامه داد: متهم در بازجویی ها به هشت فقره اخاذی از راننده اتوبوس ها در سطح شهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

خجسته از شهروندان خواست تا از دادن پول و لوازم با ارزش به افراد مشکوک که خود را مامور معرفی می کنند، خودداری و از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل