Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در مجتمع فولاد قاین به بحث بومی گزینی توجه ویژه‌ای شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقاین، سلمان اسحاقی عصر امروز  با تأکید بر این مطلب در نشست با مدیران و کارگران کارخانه فولاد قاینات که با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد اظهار داشت: این مجتمع، یک مجتمع دولتی است بنابراین  درخواست داریم دولت تا زمانی که این مجتمع به صورت مستقل راه‌اندازی شود، بحث مدیریت در بخش احیا و فولادسازی را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: فعالیت مجتمع فولاد باثبات خواهد بود و دکتر قناعت به دنبال این است که نقصی باعث تعطیلی این واحد نشود.

نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل آب مجتمع فولاد،گفت: بخش احیا و فولادسازی مجتمع نیاز به تأمین آب دارد و به همین جهت درخواست کردیم تا مجتمع فولاد کشور در زمینه احداث تصفیه خانه قاین ورود پیدا کند تا بخشی از آب مورد نیاز مجتمع تأمین شود.

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی واحد فولاد مجتمع فولاد قاین/ افتتاح پروژه تا پایان امسالپروژه دوبانده‌سازی محور بیرجند قاین سال آینده تکمیل می‌شودمعاون اجرایی رئیس جمهور از پروژه باند دوم محور بیرجند - قاین بازدید کرد

اسحاقی به مشکل آب، گاز و برق مجتمع فولاد قاینات اشاره کرد و افزود: در این سه موضوع با چالش‌های بسیاری روبه‌رو خواهیم شد و درخواست داریم تا مجتمع فولاد در این سه موضوع بتواند نقش آفرینی کند.

نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: با تکیه بر خردجمعی و استفاده از نظر کارشناسان در این مجتمع، شاهد اتفاقات خوبی در صنعت و اشتغال استان باشیم.

انتهای پیام/250/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجتمع فولاد قاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد

ایسنا/تهران پارک بانوان شهر امیریه در زمینی به مساحت ۱۹ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان کلنگ زنی شد که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان شهریار گفت: جامعه اسلامی توجه ویژه ای به نقش بانوان در خانواده و جامعه دارد که در این راستا ایجاد روحیه نشاط و ارتقاء سرانه ورزشی این قشر تاثیرگذار امری حیاتی است.

علیرضا فاتحی نژاد در این خصوص اظهار کرد: حضور زنان در تمامی حوزه‌های مختلف جامعه چشم گیر و غیر قابل انکار است. زمانی که انتظار حفظ حریم و استمرار حضور موثر زنان در جامعه را داریم باید بستر لازم برای ارتقای روحیه‌ شور و نشاط در جامعه ایجاد شود.

وی در ادامه افزود: توسعه اماکن مخصوص بانوان یکی از این بسترها بوده که نیازمند توجه ویژه مسئولین، شهرداری‌ها و شوراها است.

فاتحی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: کلنگ زنی پارک ویژه بانوان نیز ضرورتی بود که به همت شهرداری شهریار و با پشتیبانی اعضای شورای این شهر انجام یافته و امیدواریم در مهلت مقرر شده شاهد افتتاح این پارک باشیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • درخواست غزه از گوترش برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره کشتار بیمارستان ناصر
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان