Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: قطعه خیرساز بزرگراه بین‌المللی ارومیه - سرو با ۱.۵ کیلومتر آماده بهره‌برداری است و برای این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، سیدمحسن حمزه‌لو در بازدید از بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو بیان کرد: احداث و آسفالت تمام قسمت‌های بزرگراه ارومیه – سرو به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات نصب علائم ترافیکی و آماده سازی مسیر برای تردد حمل‌ونقل ترانزیتی در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به این‌ که یک چهارم پایانه‌های کشور در آذربایجان‌غربی قرار دارد، ضرورت توسعه زیرساخت‌های لازم برای پایانه‌های مرزی به ویژه پایانه مرزی سرو در راستای توسعه پایدار و گسترش مراودات اقتصادی با کشورهای همسایه، موضوع مهمی به شمار می‌رود و این بزرگراه در ترانزیت خارجی و اتصال مرکز کشور از طریق آزادراه ارومیه_تبریز به پایانه مرزی سرو نقش محوری دارد.

حمزه‌لو تأکید کرد: توسعه مبادلات اقتصادی کشورهای ایران و ترکیه، رونق صنعت گردشگری و کاهش سوانح جاده‌ای از مهم ترین مزایای توسعه این بزرگراه است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راه و شهرسازی راه و شهرسازی آذربایجان غربی آذربایجان غربی راه و شهرسازی آذربایجان غربی بزرگراه ارومیه سرو بزرگراه بین المللی ارومیه سرو بزرگراه ارومیه سرو آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش

ایسنا/هرمزگان محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش در سالن پایانه جدید مسافربری فرودگاه کیش به بهره برداری رسید.

 ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پروازها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پروازها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پروازها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد