Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین رتبه بندی مسابقات کاپ آسیا 8 پله صعود داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فیبا بعد از پایان مرحله گروهی رقابت‌های کاپ آسیا، دومین رتبه‌بندی این مسابقات را اعلام کرد که در این رده‌بندی، تیم ملی ایران با 8 پله صعود در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

این رتبه‌بندی که بر اساس قدرت و شانس کسب عنوان قهرمانی است، شامل تیم‌های لبنان، استرالیا، کره جنوبی و ایران به ترتیب در رتبه‌های اول تا چهارم بوده که در این میان ایران با 8 پله صعود بخاطر 3 برد مقابل سوریه، قزاقستان و ژاپن، بیشترین جابجایی مثبت از جایگاه ۱۲ به ۴ را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/


 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشورهای فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد و از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود.  

فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را با قدرت‌های برزیل راه‌اندازی کرد که اولین کشور شماره یک در جدول مردان و زنان است، زیرا این ورزش به سرعت در حال رشد یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است.

برزیل در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی مردان در رده نخست قرار دارد. این تیم در ۹ دوره جام جهانی فوتسال، پنج بار قهرمان جهان شده است.

همچنین تیم ملی فوتسال بانون کشورمان نیز در رده‌بندی جهان در رده هشتم دنیا و پس از تایلند در رده دوم آسیا قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • صعود ناهید کیانی به رتبه دوم رنکینگ المپیکی
  • صعود ناهید کیانی به جایگاه دوم جدیدترین رنکینگ المپیک
  • ناهید کیانی به رتبه دوم رنکینگ المپیکی صعود کرد
  • دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت
  • صعود ناهید کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی
  • صعود «ناهید کیانی» به رتبه دوم رنکینگ المپیکی
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران