Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@15:05:13 GMT

چرا باید در سفر کیش ویلا اجاره کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۱۱۴۹

چرا باید در سفر کیش ویلا اجاره کرد؟

کیش یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در ایران است که سالیانه پذیرای تعداد زیادی از مهمانان داخلی و خارجی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیش یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در ایران است که سالیانه پذیرای تعداد زیادی از مهمانان داخلی و خارجی است. برای رزرور محل اقامت خود گزینه های مختلفی پیش روی شما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجاره ویلا یا هتل؟ با توجه به هزینه بالای اقامت در هتل، اجاره ویلا در کیش می تواند یک انتخاب اقتصادی و البته راحت و مناسب برای شما باشد.

اجاره ویلا در کیش مناسب چه کسانی است؟

اگر هنوز بین اجاره ویلا و یا رزرو هتل کیش شک دارید، بهتر است بدانید که اجاره ویلا برای گروهی از افراد بسیار مناسب تر از رزرور هتل است. اگر شما نیز در این دسته از افراد قرار می گیرید، بهتر است نسبت به اجاره ویلا به صورت آنلاین و یا حضوری اقدام کنید.

اگر تعداد شما در سفر زیاد است و همراه چند خانواده به سفر آمده اید، اجاره ویلا نه تنها هزینه های سفر شما را تا حد زیادی پایین می آورد، بلکه باعث می شود شما در طول شبانه روز نیز با همسفران خود همراه شده و ساعات لذت بخش تری را با یکدیگر تجربه کنید. می توانید شب ها کنار یکدیگر بازی های گروهی انجام دهید و برای روز بعد خود برنامه ریزی کنید.

از آن جا که اغلب هتل های موجود در کیش هتل های بین المللی هستند، هزینه یک شب اقامت در آن ها برای شما هزینه قابل توجهی به دنبال خواهد داشت. اگر شما به دنبال یک سفر اقتصادی هستید، رزرور هتل چندان گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود. ویلاهای مختلفی در کیش وجود دارد که از بعضی از آن ها بسیار لوکس و گران قیمت و برخی دیگر ارزان هستند. شما به راحتی می توانید با هزینه مورد نظرتان یک ویلای خوب و مناسب پیدا کنید.

دست شما برای اجاره ویلا در شهر کیش بسیار باز است. اگر تعداد همسفران زیاد است، می توانید یک ویلای بزرگ با بیش از  3 اتاق اجاره کنید. اگر به دنبال یک ویلای کوچک و جمع و جور هستید، گزینه های زیادی پیش روی شما است. از طرف دیگر اگر دنبال یک ویلای لوکس و زیبا هستید، در کیش ده ها و یا صدها ویلای لاکچری برای اجاره وجود دارد. اگر دوست دارید در سکوت و آرامش کنار دریا بنشینید، ویلاهایی زیادی در کنار دریا پذیرای شما خواهند بود.

بررسی ویلا پیش از اجاره

اگر با خواندن مطالب بالا شما نیز درصدد اجاره ویلا برآمدید، بهتر است هنگام اجاره ویلا و عقد قرارداد موارد زیر را در نظر داشته باشید.

مهم ترین نکته در عقد قرارداد، اطمینان از طرف مورد معامله و امنیت ملک است. فرقی نمی کند که شما مستقیما از شخص ویلا را اجاره کرده و یا حتی سری به بنگاه های معاملات ملکی بزنید، هنگام امضای قرارداد اجاره ویلا به همه ضوابط و قراردادهای درج شده در آن دقت داشته باشید که مطابق با ویلا و شرایط موجود باشد. البته طبیعی است که اجاره ویلا از طریق سایت های معتبر و یا بنگاه معاملاتی این درصد اطمینان را بالاتر خواهد برد.

اگر به صورت آنلاین قصد رزرو ویلا در کیش را دارید، قبل از رزرو آن حتما راجع به مواردی مانند نظافت ویلا، سالم بودن وسایل، وجود آب گرم، تمیز بودن سرویس بهداشتی و هرآنچه برای شما مهم است، سوال بپرسید. در صورتی که بعد از ورود به ویلا متوجه این مشکلات شدید، سفر شما با دردسرهای اضافی و بی مورد مواجه خواهد شد!

توجه به قوانین رزرو ویلا

در مورد شرایط خاصی که در نظر دارید با صاحب ملک صحبت کنید. برخی از صاحبان ملک ممکن است تمایلی به استعمال دخانیات در ویلای خود نداشته باشند و یا به شما اجازه ورود حیوان خانگی را ندهند. البته این موارد جز قوانین سخت گیرانه و کمیاب در رزرو ویلا و سوییت به شمار می رود اما بهتر است قبل از رزرور راجع به این موارد با صاحب ملک صحبت کرده و با خیال راحت آن را اجاره کنید.

حادثه خبر نمی کند! بعد از اجاره ویلا در کیش ممکن هر کدام از وسایل آن به هر دلیلی خراب شود! بنابراین بهتر است از قبل در متن قرارداد خود راجع به هزینه های وسایل در صورت خراب شدن مواردی را ذکر کنید. همچنین بهتر است قبل از تحویل گرفتن ویلا از سالم بودن همه وسایل آن مطمئن شوید.

حتما ساعت دقیق ورود به ویلا و خروج از آن را از پیش تعیین کرده و در قرارداد ذکر کنید. بسیاری از صاحبان ملک به ازای هر ساعت اضافی که در ویلا می مانید از شما هزینه اضافی دریافت می کنند.

دیگر مزایای اجاره ویلا در هتل

رزرو هتل در کیش و هر شهر دیگر علاوه بر موارد ذکر شده می تواند مزایای دیگری برای شما به دنبال داشته باشد:

استفاده از امکاناتی که هتل ها و سوئیت ها ندارند. استفاده از پارکینگ برای چند خودرو تنوع قیمتی زیاد تنوع در خدمات و امکانات ارائه شده آزادی عمل بیشتر در ساعات رفت و آمد آزادی عمل بیشتر در ایجاد سروصدا و شلوغی حتی در ساعات شب دسترسی راحت به مراکز تفریحی و خرید

منبع: دانا

کلیدواژه: اجاره ویلا ویلا در کیش برای شما یک ویلای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش عجیب نرخ اجاره در شهر‌های جدید

درحالی حدود یک‌ماه به آغاز فصل جابجایی در بازار اجاره مسکن باقی‌مانده که این بازار در برخی شهر‌های جدید کشور در وضعیت نابسامانی به سر می‌برد و نرخ‌ها به‌شدت افزایش یافته است.

به گزارش خبرآنلاین، آخرین گزارش بانک مرکزی از بازار مسکن (مربوط به اسفند ۱۴۰۲) نشان می‌دهد اجاره‌بها مسکن در شهر تهران و کل مناطق شهری نسبت به اسفندماه سال ۱۴۰۱ به ترتیب ۴۴.۵ و ۵۱.۶ درصد افزایش یافته است. این میزان افزایش در حالی صورت گرفته که به‌طور معمول آخرین ماه سال جابجایی‌ها در بازار اجاره مسکن به حداقل می‌رسد.

در این بین با وجود آن‌که حدود یک‌ماه به آغاز فصل جابجایی‌ها در این بازار فرصت مانده که در برخی شهر‌های جدید افزایش عجیب نرخ اجاره‌بها شروع شده است. در شهر جدید پرند که سال گذشته مترو آن پس از سال‌ها وعده و وعید افتتاح شد، برخی مالکان واحد‌های خود را با قیمت‌های چندین برابری نسبت به سال گذشته آگهی کرده‌اند.

یکی از مستاجران که حدود دو هفته‌ای است در فاز ۶ شهر جدید پرند به دنبال آپارتمانی برای اجاره است به تسنیم می‌گوید: هفته آخر فروردین امسال یک واحد ۸۷ متری در فاز ۶ پرند با پول پیش ۵۰ میلیون و اجاره ماهانه ۶ میلیون تومانی (رهن کامل ۲۵۰ میلیون تومان) عرضه می‌شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که طی دو هفته اخیر رهن و اجاره آپارتمانی با همین ویژگی به‌طور مداوم در حال افزایش است. بر این اساس یک واحد مسکونی با همین مشخصات با ودیعه ۲۰۰ میلیون تومانی و اجارخ ماهانه ۲ میلیون تومانی (رهن کامل ۲۸۰ میلیون تومان) فایل شده است.

به گفته وی، در پروژه کیسون که واحد‌های آن همچنان در حال تحویل است، واحد‌های مسکن مهر با ودیعه حدود ۷۰ میلیون تومانی و اجاره ماهانه ۷ میلیون تومانی عرضه می‌شود. به عبارت دیگر با رهن کامل ۳۰۳ میلیون تومانی!

وی بیان کرد: در فاز پنج ۵ یعنی جایی که پروژه‌های کم کیفیت‌تر و بدون امکانات است یک واحد ۸۵ متری با ودیعه ۵۰ تومانی و اجاره ۵ میلیون تومانی عرضه شده است.

بررسی آگهی‌ها اجاره در شهر جدید پرند نشان می‌دهد مالک یک واحد مسکونی ۱۰۵ متری در فاز یک آنرا با رهن ۶۵۰ میلیون تومانی عرضه کرده است. همچنن رهن یک واحد ۸۰ متری ۲۸۰ میلیون تومان، آپارتمان ۸۰ فاز ۵ با رهن ۷۰ میلیونی و اجاره ۳.۵ میلیون تومانی، واحد ۸۰ متری فاز یک با رهن ۳۵۰ میلیون تومانی و آپارتمان ۸۳ متری با رهن ۲۰۰ و اجاره ۴ میلیون تومانی فایل شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهر‌های جدید
  • معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات
  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم
  • مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • شاهکار المپیاکوس در ویلا پارک و برد دراماتیک بنفش‌ها در لحظات پایانی
  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!