Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@02:40:11 GMT

5 اصل کاملا ضروری برای خرید پرینتر همراه

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۱۱۵۷

5 اصل کاملا ضروری برای خرید پرینتر همراه

پرینتر همراه آخرین نسل از چاپگرهای اداری است که با داشتن باتری و بدون نیاز به برق، با اتصال بی سیم به موبایل، تبلت و لپ تاپ قابل استفاده است. اهمیت داشتن یک پرینتر همراه برای مدیران، کارشناس های فروش و بازاریاب ها به اندازه داشتن یک موبایل هوشمند است. همانطور که نداشتن یک گوشی هوشمند می تواند یک مدیر یا بازاریاب را در انزوا و آستانه نابودی حرفه ای قرار دهد، نداشتن یک پرینتر همراه نیز می تواند به سوختن بسیاری از فرصت ها منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرینتر همراه آخرین نسل از چاپگرهای اداری است که با داشتن باتری و بدون نیاز به برق، با اتصال بی سیم به موبایل، تبلت و لپ تاپ قابل استفاده است. اهمیت داشتن یک پرینتر همراه برای مدیران، کارشناس های فروش و بازاریاب ها به اندازه داشتن یک موبایل هوشمند است. همانطور که نداشتن یک گوشی هوشمند می تواند یک مدیر یا بازاریاب را در انزوا و آستانه نابودی حرفه ای قرار دهد، نداشتن یک پرینتر همراه نیز می تواند به سوختن بسیاری از فرصت ها منجر شود.

اما پرینتر همراه یا پرینتر قابل حمل چیست؟ این دستگاه ها مناسب چه افراد یا مشاغلی است؟ کدام برند پرینتر همراه برای شغل و کار شما مناسب تر است؟ اگر قصد خرید پرینتر همراه دارید، اما با این دستگاه آشنایی کافی ندارید و نمی دانید از کجا شروع کنید، این مقاله راهنما را از دست ندهید. این یادداشت کوتاه از کارشناس فنی سبدجت به شما کمک می کند تا انتخابی 100 درصد هوشمندانه برای تهیه یک پرینتر قابل حمل داشته باشید. شما با مطالعه و آگاهی از 5 اصل کاملا ضروری برای انتخاب درست یک پرینتر همراه، به اندازه یک متخصص دستگاه های چاپگر اطلاعات کسب خواهید کرد.

جلسات مهمی که بخاطر یک برگه بهم می خورند!

شما یک کارشناس فروش، بازاریاب یا مدیر یک مجموعه هستید و در یک جلسه کاری برای انعقاد قرارداد حاضر شده اید. نمونه قراردادی را قبلا پرینت گرفته اید و در کیف تان آماده گذاشته اید. در خلال صحبت با طرف مقابل تعهدات جدیدی مطرح می شود و لازم می شود در همان لحظه متن قرارداد عوض شود. فرض کنید محل جلسه در جایی مانند یک کارگاه صنعتی، تولیدی یا هر مکان غیر اداری باشد. در این صورت باید موبایل و لپ تاپ به دست، در خیابان ها به دنبال مغازه های تایپ و تکثیر و کافی نت برای یک پرینت یک برگه ساده بگردید!

وقتی در ماموریت احتیاج به پرینتر پیدا می کنید

شما در هواپیما، قطار، خودرو یا حتی در اتاق انتظار برای شروع جلسه نشسته اید و در حال بررسی قرارداد یا سندی هستید که قرار است امروز درباره آن جلسه ای داشته باشید. ناگهان متوجه می شوید یک اشتباه محاسباتی یا غلط املایی در برگه وجود دارد. یا حتی ممکن است مورد یا بندی از قلم افتاده و لازم باشد به طور فوری برگه اصلاح شود. شما چه راه حلی برای این مورد دارید؟

پرینتر کوچک حلال مشکلات مدیران و بازاریاب ها

این اتفاقات و حوادث برای مدیران و کارشناسان فروش و بازاریاب های بسیار زیادی اتفاق افتاده است. دقیقا به همین دلیل است که شرکت های سخت افزاری به فکر راه چاره ای برای این مشکل افتادند. سرانجام تئوری پرینتر قابل حمل مطرح شد. در طراحی های اولیه، ابعاد پرینتر کاهش پیدا کرد. به طوری که به راحتی و آسانی داخل یک کیف حمل می شد. بدین شکل، تولید نسل جدید پرینترها آغاز شد.

آیا پرینتر همراه با برق کار می کند؟

این دستگاه ها با بهره گیری از تکنولوژی باتری های لیتیومی، بی نیاز از برق مستقیم شهری شدند. در حال حاضر آخرین نسل دستگاه های پرینتر قابل حمل قادرند با استفاده از باتری های لیتیومی بیش از 24 ساعت تا 48 ساعت آماده به کار یا روشن بمانند. امروزه استفاده از این تکنولوژی، تقریبا در تمام چاپگرها، (حتی پرینتر و چاپگرهای اجسام) متداول شده است. به طور مثال در طراحی و ساخت پرینتر دستی کوچک PEKOKO نیز که برای چاپ روی اجسام به کار می رود، از همین فناوری استفاده شده است.

پنج عامل ضروری برای انتخاب یک پرینتر همراه

شرکت های خارجی مختلفی پرینترهای قابل حمل تولید می کنند. بنابراین در بازار نیز برندهای مختلفی برای این دستگاه وجود دارد. اما قبل از انتخاب و خرید پرینتر همراه باید به 5 فاکتور کاملا ضروری توجه نمود.

وزن کم

با توجه به اینکه پرینترهای قابل حمل اکثر اوقات همراه شماست باید به مقدار کافی وزن آن کم باشد. پرینترهای موجود در بازار ایران و فروشگاه سبد جت وزن های مختلفی از 700 گرم تا 2000 گرم دارد. طبیعتا هر چقدر وزن آن کمتر باشد، حمل آسان تری دارد. اما در کنار وزن کم باید دیگر فاکتورها را نیز دارا باشد.

ابعاد کوچک

توصیه می کنیم پرینتری بخرید که تا حد امکان ابعاد کوچک تری داشته باشد. پرینترهای کوچک تر، علاوه بر شیک بودن و جذابیت های دیداری بیشتر، خوش دست تر هستند و راحت تر حمل می شوند.

درگاه های اتصال زیاد

برخی دستگاه های پرینتر همراه فقط با پورت USB کار می کنند. برای پرینت گرفتن و استفاده از دستگاه باید فایل مورد نظر را به فلش مموری انتقال دهید و سپس پرینت بگیرید. گاهی ممکن است فلش مموری همراه نداشته باشید و به چالش بر بخورید. بنابراین بهتر است پرینتری بخرید که علاوه بر پورت USB، قابلیت اتصال با بلوتوث را نیز داشته باشید.

راه های شارژ کردن

برخی پرینترهای همراه دارای باتری های خاصی هستند و تنها از طریق اتصال مستقیم به پریز برق شارژ می شوند. قطعا این مسئله، مشکلات زیادی را برای افراد ایجاد می کند. نسل جدید دستگاه های پرینتر همراه از طریق پاوربانک، جا فندکی اتومبیل و پورت USB دستگاه های مختلف نظیر کامپیوتر و تلویزیون و ... شارژ می شوند. بنابراین توصیه می کنیم حتما قبل از خرید پرینتر همراه راه های شارژ کردن آن را بررسی کنید.

قدرت باتری

یکی دیگر از ویژگی های رقابتی در پرینترهای همراه، میزان دوام باتری و قدرت ذخیره انرژی در آن است. باتری های لیتیومی نسبت به باتری های ذغالی، پتانسیل بسیار بیشتری برای جذب و ذخیره انرژی دارند. به همین دلیل است که باتری تمام موبایل ها، تبلت ها، لپ تاپ ها و پرینترهای همراه از جنس لیتیوم است.

بهترین برند پرینتر همراه در ایران چیست؟

در میان برندهای مختلف موجود در بازار ایران، در حال حاضر پرینتر همراه برندHPRT  مدل MT800 جزء پرفروش ترین پرینترهای بازار ایران است. این پرینتر در تمام 5 فاکتوری که برای انتخاب پرینتر گفته شد، کاملا عالی عمل کرده است. پرینتر همراه HPRT MT800 یک دستگاه کم حجم، با وزنی حدود 760 گرم و دارای باتری لیتیومی 2000 میلی آمپری است که می تواند بیش از 26 ساعت در حالت آماده به کار روشن بماند. در کنار قابلیت اتصال با USB و بلوتوث، دارای خروجی تایپ C نیز هست و می تواند برگه های شما را در سایز A4 با بالاترین میزان کیفیت یعنی با dpi 300 چاپ کند.

پرینتر همراه HPRT MT800 چگونه کار می کند؟

برای استفاده از این پرینتر همراه کافی است فایل خود را به یک فلش مموری انتقال دهید، یا با استفاده از اتصال موبایل، تبلت، لپ تاپ، یا کامپیوتر رومیزی از طریق بلوتوث به پرینتر، دستور چاپ برگه ها را بدهید. این دستگاه کوچک، از لحاظ کیفیت چاپ برگه ها هیچ تفاوتی با چاپگرهای غول پیکر ندارد.

نمایندگی پرینتر HPRT در ایران کجاست؟

در حال حاضر فروشگاه سبدجت یکی از معتبرترین مجموعه های قابل اعتمادی است که واردات پرینتر قابل حمل HPRT (برای ورود کلیک کنید) به ایران را انجام می دهد. قابل ذکر است در کنار پرینترهای همراه و جیبی، به منظور تکمیل سبد فروش دستگاه های چاپگر این مجموعه، به تازگی واردات پرینتر ناخن نیز در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است. تمامی محصولات این مجموعه همراه با تضمین قیمت، ضمانت اصل بودن کالا، آموزش و خدمات پس از فروش ارائه می شود.

 

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: بازاریاب ها داشته باشید نداشتن یک دستگاه ها لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد

بورس کالا شرایط خرید خودرو کامیونت فورس که قرار است سه شنبه این هفته عرضه شود، را ابلاغ کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تالار خودرو بورس کالا سه‌شنبه هفته جاری (18 اردیبهشت) میزبان عرضه 50 دستگاه کامیونت فورس متعلق به شرکت بهمن دیزل شامل 20 دستگاه کامیونت فورس (FORCE) کابین بدون خواب 6 تن بدون کاربری و 30 دستگاه کامیونت فورس (FORCE) کابین خوابدار 6 تن بدون کاربری است.

در این راستا مهلت ثبت سفارش ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه این هفته(18 اردیبهشت) است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت 8:30 روز عرضه خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان 10 درصد است.

همچنین هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو را دارند.

اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا موفق به خرید خودرو شده اند و از ابتدای سال 1398 از شرکت های خودروسازی خودرو خریداری کرده اند نیز امکان ثبت سفارش را دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون‌چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز