Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@14:09:30 GMT

پیروزی فولاد مقابل ام‌صلال قطر در دیداری دوستانه

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۱۲۱۸

پیروزی فولاد مقابل ام‌صلال قطر در دیداری دوستانه

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال فولادخوزستان که اردوی خود را در کشور ترکیه برپا کرده، در اولین دیدار تدارکاتی خود در این اردو از ساعت ۱۷ ( به وقت محلی ) به مصاف تیم ام‌صلال رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فولادمردان به پایان رسید.

حمید بوحمدان تک‌گل‌ تیم فولاد در این دیدار را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان نکونام با ارائه نمایش برتر در این دیدار توانستند تا برنامه‌های کادرفنی را در زمین پیاده کنند.

جواد نکونام در این دیدار از همه بازیکنان حاضر در اردو استفاده کرد تا تمام شاگردانش در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فولاد دیدار دوستانه ام صلال قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی

تیم استقلال تهران در شش بازی متوالی خود در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی برابر ذوب آهن قدرتمند بازنده نبوده است. آخرین باخت آن ها برابر تیم اصفهانی در اوایل سال 1400 شکل گرفت. 

به گزارش طرفداری، استقلال در 6 بازی اخیر خود برابر ذوب آهن صاحب 5 برد و یک مساوی شده و در این دیدارها 9 گل زده و 2 گل دریافت کرده است.

آخرین ناکامی استقلال برابر تیم ذوب آهن اصفهان در روز 19 اردیبهشت 1400 ثبت شد و آبی پوشان برابر حریف اصفهانی 2-0 بازنده شدند. استقلال در حالی برابر ذوب آهن قرار می گیرد که فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو برابر ذوب آهن آمار صددرصد برد داشتند اما جواد نکونام در تنها دیداری که برابر این تیم قرار گرفت، به تساوی رسید.

استقلال 1-1 ذوب آهن در روز 6 آذر ماه 1402 استقلال 2-0 ذوب آهن در روز 11 فروردین 1402 استقلال 1-0 ذوب آهن در روز 22 مهر 1401 استقلال 1-0 ذوب آهن در روز 24 بهمن 1400 استقلال 2-0 ذوب آهن در روز 3 آبان 1400 استقلال 2-1 ذوب آهن در روز 29 اردیبهشت 1400 استقلال 0-2 ذوب آهن در روز 19 اردیبهشت 1400

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • نکونام: ما همه تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • نکونام: تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان