Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سیاست صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر این است که ۵۰ درصد دانشجویان دانشگاه‌ها تحت پوشش خوابگاه‌های دانشجویی قرار گیرند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر مسعود گنجی در بازدید از پروژه خوابگاه دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در کلیه دانشگاه‌های کشور به دنبال آن هستیم که ۵۰ درصد دانشجویان را تحت پوشش خوابگاه‌ها قرار دهیم، دانشگاه محقق اردبیلی در این زمینه ۲۰ درصد پوشش را دارد و بدین جهت نیازمند اهتمام ویژه است تا این میزان را به میانگین کشوری که ۳۷ درصد بوده و سیاست گذاری ما ۵۰ درصد است، برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این زمینه سعی ما بر این خواهد بود که با کمک صندوق رفاه دانشجویان و برنامه ریزی و اهتمام مسئولان دانشگاه، این مهم صورت گیرد.

گنجی اضافه کرد: خوابگاه دانشجویی نیمه کاره پسران دانشگاه محقق اردبیلی یکی از پتانسیل‌هایی است که با تکمیل این پروژه ۴۰۰ نفر به ظرفیت خوابگاهی این دانشگاه اضافه خواهد شد، البته لازم است مشابه این خوابگاه، دو بلوک خوابگاهی نیز برای پسران و دختران ساخته شود تا بتوانیم از متوسط کشوری عبور کرده و به اهداف صندوق رفاه دانشجویان که برای دانشگاه‌های کشور در نظر گرفته، دست یابیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسعود گنجی خوابگاه دانشجویی خوابگاه متاهلی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم دانشگاه محقق اردبیلی صندوق رفاه دانشجویان ۵۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های اسپانیا هم به جنبش جهانی دانشجویی برای حمایت از فلسطین پیوستند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان دانشگاه‌های اسپانیا در مادرید در ابراز همبستگی با فلسطین چادر برپا کردند و خواستار پایان جنگ در نوار غزه و توقف سرمایه گذاری‌های اسرائیل شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

براساس این گزارش، براساس این گزارش، چند هفته‌ای هست که دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا، فرانسه و... در اعتراض به نسل‌کشی رژیم اشغالگر صهیونیستی در فلسطین دست به تظاهرات مسالمت آمیز و تحصن کردند که با سرکوب شدید نیروهای ایالتی و امنیتی مواجه شدند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های اسپانیا هم به جنبش جهانی دانشجویی برای حمایت از فلسطین پیوستند+ فیلم
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • آماده همکاری مشترک مطالعاتی با دانشگاه محقق اردبیلی هستیم
  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • در آمریکا چه خبر است؟