Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه آمریکا در تداوم اتهام‌زنی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران، در تازه ترین گزارش سالانه خود درباره قاچاق انسان، تهران را متهم کرده برای مبارزه با قاچاق انسان تلاش قابل توجهی نداشته است.   به گزارش ایرنا؛ وزرات خارجه آمریکا در حالیکه برای پیشبردهای سیاست های یکجانبه خود علیه کشورهای غیرهمسو، همواره ابزارهای فشار و تحریم را بکار می برد که موانع زیادی را برای توسعه کشورها در امور مختلف ایجاد می کند، بدون اشاره به آثار مخرب اقدامات یکجانبه خود ادعا کرده است: دولت ایران حداقل استانداردهای مبارزه با قاچاق انسان را به طور کامل رعایت نمی کند و حتی با در نظر گرفتن تأثیر همه گیری کرونا بر ظرفیت مبارزه  دولت این کشور با قاچاق انسان،  تلاش قابل توجهی برای این کار انجام نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین ایران در سطح ۳ از این نظر باقی مانده است.   در این گزارش بدون ارائه مستندات لازم و مدارک معتبر ایران را به استخدام کودک سرباز متهم کرده و مدعی شده است: دولت ایران نتوانسته است در شناسایی و حمایت از قربانیان قاچاق در میان جمعیت‌های آسیب‌پذیر اقدام کند و با قربانیان قاچاق انسان از جمله قاچاق جنسی کودکان به عنوان جنایتکار رفتار کرده است.   این گزارش جمهوری اسلامی ایران را با طرح ادعاهایی متهم به عدم تلاش قابل توجه برای مبارزه با قاچاق انسان کرده است که هیچ نشانی از مدارک و شواهد مستند در آن وجود ندارد. تماشاخانه ببینید| یوگای خنده در اندونزی؛ بیش از دو هزار نفر با هم خندیدند ببینید| سخنان متفاوت و شنیدنی شهید مطهری درباره امر به معروف و نهی از منکر فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مبارزه با قاچاق انسان تلاش قابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است

احمد وحیدی روز یکشنبه در بازدید از غرفه توانمندی‌های صادراتی کرمان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران "ایران اکسپو ۲۰۲۴" افزود: استان کرمان از ظرفیت‌های بسیار خوب صادراتی برخوردار است به خصوص در حوزه مس که از ظرفیت‌های بزرگ این استان به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: زنجیره ارزش مس باید به صورت کامل تعریف شود و تولیدات این حوزه ارزش‌افزایی داشته باشند.

وزیر کشور همچنین تکمیل زنجیره ارزش خرما و فرش کرمان به عنوان کالاهای اساسی و شاخص این استان را مورد تاکید قرار داد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران «ایران اکسپو ۲۰۲۴» ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

غرفه استان کرمان نیز در سالن ۴۱B نمایشگاه دایر شده و پنج شرکت بومی، محصولات خود را در حوزه زنجیره‌ ارزش راهبردی گیاهان دارویی، مس، خرما، فرش و پسته به هیات‌های داخلی و خارجی ارائه می‌دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • هشدار به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله