Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، در دیدار امروز سه ‎شنبه ۲۸ تیرماه رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف کرمان با محمد مهدی فداکار استاندار کرمان مشروح اقدامات و برنامه های اتاق اصناف در جریان مبارزه با ویروس کرونا در دوران کرونا و بخش هایی از صدمات وارده به حوزه صنفی استان مطرح و مسائل و مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری و همراهی شایسته اتحادیه های صنفی در اجرای برنامه ها و سیاست های کلی دولت و تلاش در جهت ساماندهی فضای کسب و کار استان یادآور شد: نظارت بر اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی کرونا، همکاری متصدیان واحدهای صنفی در اجرای شیوه نامه های بهداشتی و تلاش در جهت پیشبرد امور در شرایط بحرانی ناشی از کرونا؛ نتیجه تعامل، هم افزایی و برنامه ریزی دقیق و هدفمند بوده است.

فداکار مجموعه عملکرد اصناف را فداکارانه، خالصانه و قابل تقدیر دانست و افزود: حل مشکلات ایجاد شده برای اصناف و جبران بخش هایی از آن، نیاز به حمایت جدی و تدوین سیاست های حمایتی دارد و از آنجایی که در بحث اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا نیز اصناف با تعطیلی واحدهای صنفی خود و با تحمل تبعات مختلف مالی به میدان آمده و با دیگر آحاد جامعه همگام شدند؛ لذا باید جهش منطقی در خصوص عوارض و مالیات برای اصناف صورت گیرد که واحدهای صنفی تحث فشار قرار نگیرند.

رئیس اتاق اصناف کرمان نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه و اهمیت عملکرد اصناف نسبت به برخوردهای قهری از سوی دستگاه های نظارتی و اعمال عوارض و مالیات زیاد به اصناف اعتراض خود را اعلام کرد.

یوسف جعفری با اشاره به اهمیت موضوع امنیت شغلی اصناف و آثار آن بر کسب و کار گفت: امنیت شغلی اصناف باید درشرایط رکود بازار فراهم شود که برای تامین این مهم نیازمند پیگیری و توجه استاندار هستیم.

برچسب‌ها محمد مهدی فداکار اتاق اصناف ایران استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد مهدی فداکار اتاق اصناف ایران استانداری کرمان محمد مهدی فداکار اتاق اصناف ایران استانداری کرمان اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ سازی برای جوانی جمعیت 

محمدمهدی فداکار در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان در سال ۱۴۰۳ گفت: آموزش و پرورش یکی از ارکان مهم و عضو ستاد جوانی جمعیت است و سرمایه‌گذاری آموزش و پرورش در این حوزه به اندازه همه دستگاه‌ها می‌تواند موثر واقع شود.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش سهم بسزایی می‌تواند در تبیین اهمیت موضوع فرزندآوری داشته باشد، تغییر باور‌های غلط "فرزند کمتر، زندگی بهتر" تا حد زیادی بر عهده آموزش و پرورش است.

استاندار کرمان اظهار داشت: با هم‌افزایی و همکاری، اقدامات موثری برای جوانی جمعیت و فرزندآوری می‌توان انجام داد، از جمله اعطای کمک هزینه درمان ناباروری برای جوانان که کمک خوبی برای فرزندآوری است.

وی تصریح کرد: در راستای کمک به هزینه‌های درمان ناباروری، ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در صندوق امداد ولایت قرار گرفته و به ۵۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد تا در اختیار خانواده‌ها برای درمان قرار گیرد. 

فداکار، راه‌اندازی اتاق کودک در دستگاه‌های اجرایی و ادارات را موجب امنیت خاطر مادران شاغل و کم شدن دغدغه فکری آنان دانست.

بنا به اعلام مدیر منابع مالی و اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، برای انتخاب معلم برتر، از دی ماه پارسال فراخوان داده شده و یک هزار و ۱۵۲ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ۹۴ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

در این جلسه گزارشی از عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ سازی برای جوانی جمعیت