Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدامین، ولی زاد گفت: طبق آخرین آمار، ۱۱ هزار و ۵۱۷ نفر تاکنون دُز چهارم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند که البته رقم بسیار کمی نسبت به جامعه هدف است.

وی اضافه کرد: هر چند این رقم ۲ برابر میزان تزریق در یک هفته پیش شده، ولی هنوز با اهداف واکسیناسیون دُز چهارم فاصله زیادی داریم بطوریکه میزان واکسیناسیون به نیم درصد جامعه هدف هم نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی زاد ادامه داد: باید شهروندان بیشتر از تزریق این دُز استقبال کنند تا زمینه برای ارتقای ایمنی در جامعه افزایش یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی همچنین با اشاره به افزایش واکسیناسیون روزانه به بیش از ۲ هزار نفر طبق آخرین آمار ثبت شده در استان، اظهار کرد: ظرفیت تزریق واکسن در استان بسیار بیشتر از این ارقام است و امیدواریم میزان استقبال روز به روز افزایش یابد.

ولی زاد گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۶۶۴ هزار دُز از نوبت اول، ۲ میلیون و ۳۸۴ هزار دُز از نوبت دوم و یک میلیون و ۷۸ هزار دُز از نویت سوم واکسیناسیون کرونا تزریق شده است.

وی یادآور شد: میزان پوشش دُزهای اول تا سوم کرونا در آذربایجان غربی به ترتیب ۸۴، ۷۵ و ۳۴ درصد است.

میزان واکسیناسیون کرونا در آذربایجان غربی به ۶ میلیون و ۱۳۸ هزار دز رسیده که ۴.۱ درصد کل واکسیناسیون در کشور را شامل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی هزار د

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:  به دنبال گزارشى مبنی بر بارش باران و آبگرفتگی در روستای عذاب و مساکن مهر شهرک ولیعصر خوی ۳ تیم امداد نجات سیلاب  هلال احمر این شهرستان  به محل های متاثر از آبگرفتگی اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود:ارزیابی منازل آبگرفته انجام شده و امدادگران توانستند به۱۰ خانوار آسیب دیده در این حادثه امدادرسانی کنند.

 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند