Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@14:08:24 GMT

تعمیرگاه تخصصی خودروهای رنو تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۲۵۵۶

تعمیرگاه تخصصی خودروهای رنو تهران

 

خودرو یکی از گران­ترین دارایی­های شما است که بر اثر عوامل مختلفی نیاز به تعمیر خواهد داشت. فرقی نمی­کند ترمز آن خوب کار نکند یا سیستم برق رسانی آن با مشکل مواجه شده باشد در هر صورت باید به سراغ یک تعمیرگاه و تعمیرکار حرفه­ای بروید که حال ماشین شما را با عیب­یابی درست خوب کند. تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در خدمت شما است تا در سریع­ترین زمان با استفاده از کادر مجرب ماشین شما را همچون روز اول به شما تحویل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر ماشین شما دارای گارانتی است، می­توانید برای رفع مشکل آن به نمایندگی مراجعه کنید؛ در غیر این صورت خودرو خود را به ما بسپارید.

چه خودروهایی را برای تعمیر به ایران رنو ببریم؟

ایران رنو به صورت تخصصی تعمیرگاه­های خود را به سه دسته تقسیم می­کند که در هر یک از آن­ها افراد متخصص همان خودرو مشغول هستند و با آگاهی کامل عیب‌یابی و رفع می­کنند. که در ادامه بیشتر با آن­ها آشنا می­شویم.

تعمیرگاه رنو ساندرو

رنو ساندرو  جز آن دسته از خودروهای پرطرفدار است که به دلیل ظاهر زیبا و مشخصات فنی که دارد در بین عموم محبوب شده است. این هاچ بک قد بلند، هم ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد. در خوش بینانه­ترین حالت باید سرویس دوره­ای آن را انجام دهید که می­توانید این کار را به ما بسپارید. از سری خدماتی که در تعمیرگاه ساندرو انجام می­شود عبارتند از:

تعویض لنت و گیربکس رفع نشتی روغن و آب بررسی و تعمیر جعبه فرمان دیاگ تخصصی بررسی و تعمیر موتور و... . تعمیرگاه استپ وی

استپ­وی نسل جدید و پیشرفته­ای از رنو است که البته شباهت­های فنی و ظاهری هم به آن دارد. هر مشکلی که در آن وجود داشته باشد، چه از نظر عملکرد و فنی چه از نظر ظاهری، ما در تعمیرگاه استپ وی آن­ را برطرف می­کنیم. از سری خدمات در این تعمیرگاه عبارتند از:

رفع خرابی دریچه گاز نصب دوباره کروز کنترل نصب دزدگیر تعمیر گیربکس ایربگ تعمیر جعبه فرمان و ... تعمیرگاه مگان

از دیگر تعمیرگاه­هایی که می­توانید برای رفع مشکل خود به آن مراجعه کنید، تعمیرگاه مگان است. مگان خودروی سواری خوش سیمایی است که تعمیرات آن تخصصی بوده و شاید بتوان گفت با دیگر ماشین­ها فرق دارد. به همین خاطر باید به تعمیرگاه اختصاصی آن مراجعه کنید. از سری خدماتی که این تعمیرگاه برایتان انجام می­دهد شامل:

تعمیر سرسیلندر تعویض روغن موتور سرویس خودرو دیاگ تخصصی و... چگونه یک تعمیرگاه خوب برای ماشین خود پیدا کنیم؟

روزبه‌روز به تعداد خودروهایی که در خیابان­های شهر حضور دارند، افزوده می­شود و همین گسترش استفاده از ماشین­های شخصی باعث شده تا تعمیرگاه­های زیادی در سراسر شهرها افتتاح شوند. همین تنوع زیاد باعث می­شود که انتخاب برایتان سخت شود. اما شما باید خودروتان را به یک تعمیرگاه متخصص بسپارید. تعمیرگاهی که دارای تعمیرکاران زبده و حرفه­ای است و در کوتاه­ترین زمان ماشین شما را تعمیر می­نماید. اگر یک تعمیرگاه خوب پیدا کنید، می­توانید جلو بسیاری از هزینه­های اضافه را بگیرید. پس همین حالا اقدام کنید.

چرا ایران رنو را انتخاب کنیم؟

اما دلایلی که باعث می­شود ایران رنو در لیست بهترین تعمیرگاه­های تهران قرار بگیرد، علاوه بر کیفیت خدماتی که انجام می­دهد شامل موارد زیر می­شود:

 خدماتی به وسعت شهر تهران

در هرجای این شهر که باشید، جا برای شما خواهیم داشت. این یکی از حسن­ها و البته ویژگی­های مهم ماست. هر موقع که ماشین شما به هر دلیلی نیاز به تعمیر داشت، کافی است با یک تماس هماهنگ کنید. هر مشکلی که خودرو شما داشته باشد، از صافکاری تا  سرویس روغن و تعمیر موتور و ... تحت نظر حرفه­ای‌های این کار رفع خواهد شد.

استفاده از قطعات اصل و باکیفیت

یکی از دغدغه­هایی که رانندگان در زمان تعمیر خودروهایشان دارند، علی الخصوص هنگامی که نیاز به تعویض یک قطعه باشد، این است که از قطعه اورجینال استفاده شود. به همین خاطر برخی سعی می­کنند خودشان به صورت شخصی قطعه را خریداری و تهیه نمایند. اما این چالش در ایران رنو برایتان وجود نخواهد داشت. هم در تعمیرگاه ساندرو و هم بقیه تعمیرگاه­ها قطعات اصل به همراه گارانتی روی ماشین شما کار می­شود که می­توانید قبل از نصب و جایگزین کردن آن را چک کرده و مطمئن شوید.

تخصص و دیگر هیچ

در زمان تعمیر اتومبیل و بررسی آن، هیچ چیز به اندازه تخصص کارایی نخواهد داشت. مجموعه­ای از تعمیرکاران متخصص که هر کدام در حوزه فعالیت خود دانش و مهارت لازم را دارند ماشین شما را بررسی کرده و تعمیر می­کنند. در صورت نیاز از چندین تعمیرکار به این منظور استفاده می­شود تا در تشخیص مشکل هیچ شکی وجود نداشته باشد. همه­چیز مطابق با اصول و استاندارد انجام می­شود و هیچ نگرانی نخواهید داشت.

تحویل در سریعترین زمان

به هر دلیلی ممکن است بخواهید خودرو خود را زودتر سرویس کرده و تحویل بگیرید. مسافر هستید یا قصد سفر دارید یا باید خود را به یک قرارکاری مهم برسانید و... در هر صورت در کمترین زمان بسته به میزان کاری که روی خودرو شما انجام می­شود، خودروتان را تحویل می­دهیم.

سابقه درخشان و قیمت معقول

ایران رنو با سابقه درخشانی که در چندین سال بدست آورده است، توانسته حسن نیت خود را به مشتریان خود ثابت کند و کیفیت را در عمل خود نشان دهد. با این وجود هزینه تعمیر تخصصی در این تعمیرگاه هم به صورت مقرون به‌صرفه بوده و یک انتخاب ایده­آل است.

جمع بندی

کوچک­ترین کوتاهی در بررسی ماشین می­تواند خسارت­های مالی و جانی جبران ناپذیری برایتان به همراه داشته باشد. باید احتیاط کنید تا مشکلی برای خودرو شما بوجود نیاید. اما حادثه هیچگاه خبر نمی­کند. در صورتی که ماشین شما نیاز به تعمیر دارد آن را به فرد متخصص بسپارید تا خاطرتان آسوده و نگرانی نداشته باشید. ایران رنو با خدمات گسترده خود در شرق تهران منتظر شما است تا خودروتان را با کم­ترین هزینه احیا و آرامش را در ماشین خود مجدد احساس کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانید به سایت تعمیرگاه به نشانی www.renoir.ir مراجعه کنید. همچنین می­توانید با شماره تماس 09120996450 ارتباط بگیرید و از مشاوره رایگان هم بهره­مند شوید. ما در تعمیرگاه ساندرو آسایش خودروهای شما را تضمین می­کنیم.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: تعمیرگاه تخصصی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود

پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آن‌ها را ناامید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی‌شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.
این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • عکس| دو تصویر ناب از «ماشین دودی»؛ نخستین لوکوموتیو ایران
  • تعمیرگاه گیربکس cvt اتوماتیک تخصصی همراه تعمیر فولی و تسمه و فیلتر گیربکس