Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:23:01 GMT

فرشته مزاحم در رفسنجان تولید شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۳۱۳۲

فرشته مزاحم در رفسنجان تولید شد

به گزارش ایرنا فیلمبرداری برای تولید این کار سینمایی ۹۰ دقیقه ای از چهارم تیرماه در رفسنجان کلید خورده بود و همزمان با عید غدیر به مراحل پایانی خود رسیده است.

محمد کریمی کارگردان این فیلم روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا توضیح داد که فیلمبرداری این کار که مجوز تولید آن سال گذشته صادر شده بود، ۲۴ جلسه زمان برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در سفری که به استان کرمان داشتیم تا در مورد ساخت ۲ فیلم دیگر در زمینه ورزش زورخانه ای تحقیقات انجام شود، به رفسنجان هم سفر کردیم که با وجود ظرفیت های هنری بسیار ارزشمند این شهرستان تصمیم گرفتیم فرشته مزاحم در این شهر تولید شود.

این کارگردان تصریح کرد: این فیلم قرار است از شبکه های سراسری در یکی از مناسبت های پیش رو البته بعد از ماه های محرم و صفر پخش شود.

کریمی خاطرنشان کرد: در فیلم فرشته مزاحم سعید کریمی، مونا غمخوار، فریبا ترکاشوند، فرهاد بشارتی، اسدالله یکتا، آتش تقی پور، جواد انصافی، عباس نایی، حمید کریمی، مهدیار آزادفر، محمدرضا قربانی، عرفان عزیزی، مسعود مرادی، امیرعلی احمدی، شایان حبیبی، فاطمه عرب، عباس بابایی و عباس محبوب ایفای نقش می کنند.

وی با اشاره به اینکه ساخت فیلم داستانی  فردای اربعین با موضوع اربعین حسینی نیز از جمله دیگر پروژه هایی است که در استان کرمان کلید آن زده می شود گفت: از تولید کار هنری در رفسنجان رضایت داریم و در کنار مردم خونگرم این خطه، ظرفیت های هنری ارزشمندی در این منطقه وجود دارد که باید به فعلیت برسد.

این کارگردان که می گوید برای تولید این کار از برخی بازیگران این خطه که در حوزه هنری هم دانش آموخته است استفاده شده اظهارداشت: دستیار کارگردان این فیلم نیز از فرزندان خطه رفسنجان است.

وی در مورد داستان فیلم فرشته مزاحم نیز توضیح داد: ۲ جوان در مغازه‌ای شریک می شوند امّا صاحب مغازه حق و حقوق آنان را تضییع می کند و این افراد قصد دارند دست به خطا بزنند که فرشته ای، مزاحم کار آنان و یادآور می شود که قوانین را از همان ابتدا اجرا کنید و دست به خطا نزنید.  

شهرستان رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها کرمان فیلم برداری رفسنجان تولید فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان فیلم برداری رفسنجان کرمان فیلم برداری رفسنجان تولید فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۳۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی محترم مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافقنامه فسخ دوجانبه ، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900681

دیگر خبرها

  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم)
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)