Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:17:03 GMT

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۳۱۳۴

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

روزنامه پیام سپیدار تیتر نخست شماره یک هزار و ۹۴۴ خود را به سخنان چپردار رییس شورای اسلامی شهر کرج اختصاص داد و نوشت: مجالی برای کوتاهی، خطا یا قصور مجدد و مکرر نداریم.

رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مجالی برای کوتاهی، خطا یا قصور مجدد یا مکرر نداریم، زمان حضور، موهبت خدمت و توفیق نظارتی به سرعت می گذرد که من به سهم خودم بویژه در مسوولیت ریاست شورا بیش از دیگران و حتی مقدم از ایشان در تکالیفی که در تحقق یا سرانجام آن به هر قدری که موفق نبوده ایم عذر خواهی می نمایم و قول اهتمام، جدیت و دقت در جبران همه آن کاستی ها را می دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار گزینه نهایی جهت انتخاب شهردار کرج مشخص شدند، نگرانی های جدی در خصوص تغییر اقلیم وجود دارد، کلینیک های دامپزشکی به خارج از شهرک کرج انتقال یابند و چگینی سرپرست شهرداری چهار باغ شد از دیگر مطالب این روزنامه است.

روزنامه ویام آشنا نیز در تیتر نخست شماره ۲ هزار و ۹۸ خود به نقل از مقام معظم رهبری در دیدار رییس جمهور ترکیه و هیات همراه نوشت: حمله نظامی به شمال سوریه به ضرر منطقه خواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار رییس جمهور ترکیه و هیات همراه با تاکید بر اینکه با تروریسم حتما باید معارضه کرد خاطر نشان کردند: حمله نظامی در سوریه به نفع تروریست ها نیز خواهد بود البته تروریست ها محدود به یک گروه خاصی نیستند

.

عادی انگاری کرونا مهم ترین عامل افزایش آمار، وجود ۱۶۰ برند ملی و چهار هزار واحد صنعتی در البرز، تشدید طرح نظارت بر نانوایی های البرز، کنکور ۱۴۰۲ از بلاتکلیفی درآمد و سرمقاله ای تحت عنوان فرصت سوزی نکنید از دیگر مطالبی است که این روزنامه به آنها پرداخته است.

پیام زمان روزنامه سراسری چاپ البرز در تیتر نخست شماره چهار هزار و ۷۷۴ خود نوشت: تشریح جزییات طرح نظارت مردمی بر واحدهای صنفی،

قاسم نوده فراهانی نماینده وزیر صمت در هیات رییسه اتاق اصناف ایران گفت:واحدهای صنفی ملزم به دریافت بارکد ۲ بعدی مشخصات صفنی خود از اتحادیه و نصب آن در محل قابل رویت برای مشتریان شده اند.

اشتغال آفرینی نیازمند حرکت جهادی مردم، مسایل سوریه را باید با مذاکره حل کرد، سرمایه گذاری روسیه در صنعت نفت ایران، و بدون غرب هم می توان تجارت کرد از دیگر مطالبی است که این روزنامه به آنها پرداخته است.

روزنامه آرمان میهن در تیتر نخست شماره یک هزار و ۴۸ خود به نقل از رضایی رییس اتاق بازرگانی البرز نوشت: بخش عمده مشکلات فعالان اقتصادی داخلی است.

رییس اتاق بازرگانی البرز گفت: در سال های گذشته با پدیده فرار مغزها و سرمایه گذاران مواجه بودیم ولی متاسفانه کار به جایی رسیده که شرکت های دانش بنیان نیز از کشور خارج می شوند.

افزایش جمعیت سگ های ولگرد در کرج، مردم نباید برای پیگیری امور خود سرگردان باشند، احتمالا تا پایان تابستان قطع برنامه ریزی شده برق نداریم و طرح نظارت بر نانوایی های البرلز تشدید شد از دیگر مطالبی است که آرمان میهن به آنها پرداخته است.

روزنامه سراسری سپهر ایرانیان که در استان البرز منتشر می شود نیز در تیتر نخست شماره یک هزار و ۳۵۸ به نقل از رهبر انقلاب نوشت: حمله به سوریه به ضرر ترکیه و به نفع تروریست ها خواهد بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رییس جمهور ترکیه و هیات همراه تاکید نمودند: حفظ تمامیت ارضی سوریه بسیار مهم است و هر گونه حمله نظامی در شمال سوریه قطعا به ضرر ترکیه، سوریه و همه منطقه و به نفع تروریست ها خواهد بود.

توافقات پولی و بانکی اخیر بین تهران و مسکو و حذف دلار از مبادلات خارجی،قانون جهش تولید مسکن با بی توجهی در حال خاک خوردن است، ایران و ترکیه هشت سند و یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند، دنیا با خطر جدی قحطی مواجه است و رویل- ریال اقدامی برای خنثی سازی سلطه دلار از دیگر عناوین این روزنامه است.

از مجموع ۱۸۱ رسانه‌ دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۹۷ رسانه شامل هفت روزنامه، ۱۶ هفته‌نامه، پنج دوهفته نامه، ۲۵ ماهنامه، پنج  دوماهنامه، ۳۴ فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شود.

استان البرز همچنین دارای ۶۶ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و سه  هفته نامه، ۶ ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد ۲فصلنامه و یک مورد سالنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دارند.

برچسب‌ها مسکو وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز مقام معظم رهبری شورای اسلامی شهر کرج صنعت نفت ایران ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکو وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز مسکو وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز مقام معظم رهبری شورای اسلامی شهر کرج صنعت نفت ایران ترکیه تیتر نخست شماره تروریست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه ااطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سیدعمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را مورد رایزنی قرار داد.

در این دیدار که در دفتر رییس جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌هایی فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رییس جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کد خبر 6096634

دیگر خبرها

  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • موضع تازه و متفاوت یک روزنامه درباره گشت ارشاد
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • عناوین روزنامه‌های روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی