Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@12:32:44 GMT

معرفی محصولات شاهین‌ موتور

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۳۲۵۹

معرفی محصولات شاهین‌ موتور

 

معرفی محصولات شاهین‌ موتور

شرکت شاهین‌ موتور فعالیت خود را در سال 1380 آغاز کرد و به تولید انواع موتورسیکلت و عرضه قطعات یدکی پرداخت. شاهین‌ موتور در سال 1390 توانست نمایندگی انحصاری موتورسیکلت‌های لیفان را دریافت کند. اکنون نمایندگی شاهین‌ موتور، موتورسیکلت‌های برند لیفان و دلتا را در کلاس‌های مختلف عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشتریان برای خرید موتور سنگین و یا موتورسیکلت‌های سبک و برقی، می‌توانند محصولات این شرکت را بررسی کنند. لیست قیمت محصولات شاهین‌موتور در وبسایت این شرکت قرار دارد و قابل مقایسه است.

محصولات این شرکت می‌توانند انتخاب خوبی برای خرید موتور باشند؛ زیرا قیمت مناسب و کیفیت قابل قبولی دارند. برای مثال، قیمت نیرو موتور شیراز معمولا بیش‌تر از قیمت شاهین‌ موتور است. البته این تفاوت قیمت‌ها به دلیل اختلاف کیفیت و برند محصولات نیز هست.

متقاضیان برای خرید موتور قسطی نیز می‌توانند از شرایط فروش اقساطی شاهین‌ موتور استفاده کنند. در واقع مشتریان این شرکت می‌توانند خرید نقدی و یا خرید موتور اقساطی را انتخاب کنند.

در ادامه به معرفی برخی از محصولات این شرکت می‌پردازیم که ویژگی‌های متفاوتی دارند و هر کدام برای استفاده و کاربری‌های مختلفی ساخته شده‌اند.

لیفان CTS125

این موتورسیکلت از برند لیفان بوده و کاملا مناسب استفاده شهری است. حجم موتور برابر 125 سی‌سی است و در هر صد کیلومتر 2.1 لیتر بنزین مصرف می‌کند. انتقال قدرت این موتورسیکلت به صورت اتوماتیک انجام می‌شود و حداکثر سرعت برابر 92 کیلومتر برساعت است. سیستم ترمز در قسمت جلو دیسکی بوده، اما در بخش عقب از نوع کفشکی است. از ویژگی‌های این مدل می‌توان دزدگیر، ریموت استارتر، شارژر موبایل، باکس، دی‌لایت و ترمز پارک را نام برد.

دلتا Z3

دلتا Z3 یک موتورسیکلت برقی کوچک است که از پیشرانه براشلس دی‌ سی با قدرت 1800 وات نیرو می‌گیرد. انتقال قدرت آن از نوع مستقیم بوده و حداکثر سرعت 60 کیلومتر برساعت است. سیستم ترمز دلتا Z3 در هر دو محور دیسکی است. 6 الی 8 ساعت زمان می‌برد تا باتری این موتورسیکلت کاملا شارژ شود. ویژگی‌های دلتا Z3 عبارتند از کیلومتر دیجیتال، دزدگیر، کمک جلو معکوس، کمک‌های عقب گازی، دی‌لایت، سنسور جک، سنسور پارک، دکمه نور بالا لحظه‌ای و داشبورد زیرین. با نگاهی به قیمت موتور برقی می‌بینیم که نسبت به امکانات و توانایی‌هایش ارزش خرید خوبی دارد.

دلتا SX2

یک انتخاب جذاب برای مسیرهای آفرود ATV ها هستند، اما به نگاهی به قیمت موتور چهار چرخ می‌بینیم که همه توانایی خرید آن‌ها را ندارند. پس باید به سراغ موتورهای کراس(خیابانی) برویم از جمله دلتا SX2 که یک موتورسیکلت مناسب برای کویرنوردی است و ظاهر جذابی نیز دارد. حجم موتور در این مدل برابر 225 سی‌سی است که 13.3 کیلووات توان دارد. انتقال قدرت آن نیز از نوع 6 دنده است و حداکثر سرعت به 112 کیلومتر برساعت می‌رسد. این پیشرانه در هر صد کیلومتر حدود 3.2 لیتر بنزین مصرف می‌کند. سیستم تعلیق در بخش جلو از نوع تلسکوپی معکوس بوده و در عقب از نوع تک کمک هیدرولیکی است. از ویژگی‌ها و امکانات دلتا SX2 می‌توان به کیلومتر دیجیتال، شارژر موبایل، رادیاتور روغن، گارد محافظ انجین، نگه‌دارنده گلگیر جلو و ... اشاره کرد.

لیفان کی پی اس 250

یک موتورسیکلت جذاب در رنگ‌های متنوع که پیشرانه‌ای به حجم 250 سی‌سی با توان 15.4 کیلووات دارد. این پیشرانه در هر صد کیلومتر تقریبا 3 لیتر بنزین مصرف می‌کند. ترمزها دیسکی بوده و سیستم تعلیق در بخش جلویی از نوع کمک‌فنر معکوس تلسکوپی و در بخش عقب از نوع مونوشوک است. حداکثر سرعت کی پی اس 250 به 130 کیلومتر برساعت می‌رسد. این موتورسیکلت سریع ویژگی‌ها و امکاناتی را مانند دزدگیر، ریموت استارتر، رادیاتور آب، کیلومتر دیجیتال، شارژر موبایل، دی‌لایت و دکمه نور بالا لحظه‌ای را ارائه می‌دهد. شاهین‌موتور محصول لیفان کی پی اس 250 را با قیمت 88.3 میلیون تومان عرضه می‌کند.

لیفان پی کی 135

حجم پیشرانه برابر 135 سی‌سی است و حداکثر 6.1 کیلووات توان دارد. مصرف سوخت آن نیز به 1.8 لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد. نهایت سرعت پی کی 135 به 98 کیلومتر برساعت می‌رسد که قابل قبول است. این موتورسیکلت در بخش جلویی ترمز دیسکی و در بخش عقب ترمز کفشکی دارد. انتقال قدرت نیز از نوع 4 دنده است. سایر ویژگی‌های لیفان پی کی 135 عبارتند از تعلیق جلو تلسکوپی هیدرولیکی، تعلیق عقب کمک هیدرولیکی، دزدگیر، شارژر موبایل، ریموت استارتر، داشبورد زیرین، سبد، دی‌لایت و کیلومتر دیجیتال- آنالوگ.

دلتا YD1500

یکی دیگر از محصولات کوچک و برقی شاهین‌موتور، دلتا YD1500 است که پیشرانه‌ای براشلس دی سی دارد. قدرت آن 1500 وات است و انتقال قدرتی مستقیم دارد. حداکثر سرعت این موتورسیکلت به 58 کیلومتر برساعت می‌رسد و در 6 الی 8 ساعت شارژ می‌شود. ویژگی‌های دلتا YD1500 عبارتند از دزدگیر، کیلومتر دیجیتال، کی‌لس، داشبورد زیرین، دی‌لایت و ترمز پارک.

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: شاهین موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس

شتاب این خودرو ۱.۹۱ثانیه از صفر به ۱۰۰کیلومتر بر ساعت می‌رسد. EX ۱ با الهام از جت‌های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت ام‌جی موتورز طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE 181 را در نمایشگاه اتومبیل پکن 2024 میلادی معرفی کرد. 

شتاب این خودرو 1.91ثانیه از صفر به 100کیلومتر بر ساعت می‌رسد. EX 1 با الهام از جت‌های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است. 

ام جی موتور حداکثر سرعت خودرو 257 مایل بر ساعت دارد و طرح اولیه این خودرو برقی در راستای محصولات پرسرعت و نوآورانه شرکت است که قبلا تولید شده‌اند.

این خودرو که به یک شیشه بزرگ و یکپارچه در قسمت جلو مجهز شده، از چهار موتور برقی سود می‌برد. 

 برند ام‌جی با معرفی یک خودروی مفهومی برقی، با دست پر به نمایشگاه پکن آمده و از موتوربرقی، شاسی مونوکوک، طراحی شبیه خودروهای گرن‌توریسمو و ظرفیت یک سرنشین سود می‌برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • داداش کلاه یادت نره 
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت ساینا و شاهین در بازار
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳