Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماتیاس دلیخت در مورد دلایل پیوستن به بایرن مونیخ، صحبت کرده است

سه سال پیش که ماتیاس دلیخت به یوونتوس پیوست، بایرن مونیخ نیز یکی از باشگاه‌های علاقه‌مند به این بازیکن بود اما موفق نشدند تا او را به خدمت بگیرند.

طرفداری | تا اینکه روز گذشته بایرن مونیخ از ماتیاس دلیخت به عنوان خرید جدید خود، رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باواریایی‌ها موفق شدند تا این مدافع را با پیشنهاد 10+67 میلیون یورو از یوونتوس به خدمت بگیرند. حال این مدافع در مصاحبه با بیلد، در مورد انتقال از یوونتوس به بایرن مونیخ صحبت کرده است. دلیخت در مورد انگیزه پیوستنش به بایرن مونیخ، گفت:

من همیشه بایرن مونیخ را از نزدیک دنبال می‌کرده‌ام. زیرا آن‌ها باشگاه جالب و موفقی هستند. بازیکنان هلندی سابق بایرن مونیخ مانند آرین روبن و مارک فن بومل همیشه در صحبت با من، از این باشگاه تمجید می‌کردند. همه کسانی که با آن‌ها صحبت کردم، به من اطمینان دادند که بایرن مونیخ چه باشگاه باور نکردنی است. علاوه بر این موارد، من احساس می‌کنم که ذهنیت آلمانی دارم. سخت کار کنم، منظم باشم و ذهنیت خوبی داشته باشم. احساس کردم که من و بایرن مونیخ، به خوبی با یکدیگر کنار می‌آییم.

بیش‌تر بخوانید: صالح حمیدزیچ: سه سال پیش می خواستیم دلیخت را به مونیخ بیاوریم؛ او با جاه طلبی های ما سازگار است

 دلیخت در مورد علاقه بایرن مونیخ به خودش در سه سال پیش و رابطه‌اش با این باشگاه در این مدت، گفت:

 سه سال پیش، گفت و گو‌های زیادی با بایرن مونیخ و سایر باشگاه‌ها انجام دادم. من در نهایت به یوونتوس پیوستم و از اینکه در آن مرحله چنین قدمی برداشتم، قدردان و سپاسگزار هستم. اما از آن زمان تاکنون، به طور مداوم بین مینو رایولا و حسن صالح حمیدزیچ گفت و گو‌هایی درباره من انجام شده است که در مورد من سوال می‌کردند. به این صورت، رابطه بین من و بایرن مونیخ، همیشه برقرار بوده است.

 دلیخت در مورد تفاوت سبک بازی بین یوونتوس و بایرن مونیخ، گفت:

 درست است که یوونتوس بیش‌تر سبک تدافعی‌تری دارد. سبک هجومی بایرن مونیخ، قطعا برای من مناسب است و در واقع دلیلی بود که من تصمیم گرفتم به این باشگاه بپیوندم. بایرن مونیخ یک فوتبال رو به جلو همراه با پرسینگ شدید انجام می‌دهد که این سبک با نقاط قوت من، همخوانی دارد.

بیش‌تر بخوانید: خداحافظی ماتیاس دلیخت با هواداران یوونتوس: شما برای همیشه در قلب من خواهید ماند

 دلیخت در مورد اینکه چلسی نیز به او علاقه داشت اما او در نهایت بایرن مونیخ را انتخاب کرد، گفت:

من از همان ابتدا که کل مدیریت بایرن مونیخ به من این احساس را دادند که واقعا مرا می‌خواهند، بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم. ما کاملا مناسب یکدیگر هستیم. همچنین یولیان ناگلزمان نیز ثابت کرده که می‌داند چگونه باعث پیشرفت، بازیکنان جوان شود. من هنوز هم خود را بازیکن جوانی می‌دانم کهه می‌خواهد پیشرفت کند. فوتبال، در تصمیم گیری من، حرف اول را می‌زند.

بیش‌تر بخوانید: رقابت بایرن مونیخ و چلسی برای جذب دلیخت؛ لیگ برتر برای مدافع هلندی جذاب تر است

 دلیخت در مورد شهر مونیخ، گفت:

 تاکنون آنچه که از اقامت کوتاهم در مونیخ، متوجه آن شدم این است که اطمینان پیدا کردم خارج از زمین نیز، در اینجا احساس راحتی خواهم کرد.

 دلیخت در مورد اینکه برای پیوستن به بایرن مونیخ، از لوئیس فن خال سرمربی تیم ملی هلند و سابق این باشگاه نیز مشورت گرفته است یا خیر، گفت: 

 در تابستان، در مورد آینده‌ام با لوئیس فن خال صحبت کردم. البته که از او در مورد بایرن مونیخ نیز پرسیدم. او در مورد این باشگاه، حرف‌های خوبی به من زد. از فلسفه بایرن مونیخ تمجید می‌کرد و من گفت: «اگر به بایرن مونیخ برودی، عاشق آن خواهی شد.».

 دلیخت در مورد اینکه از او انتظار می‌رود رهبر خط دفاع بایرن مونیخ باشد، گفت:

 همیشه اینکه به عنوان یک رهبر در مورد خود صحبت کنید، کار دشواری است. این چیزی است که در تیم و زمین شکل می‌گیرد. در آژاکس، مربی‌ام در آن زمان به من گفت که یک الگو خوب و کسی که مظهر و تجسمی از باشگاه است، هستم. این روند رو به جلو من، در یوونتوس نیز ادامه داشت. شما باید عملکرد خوبی را از خود ارائه دهید و سپس بازیکنان دیگر، به طور خودکار به شما گوش خواهند داشت. من بازی خودم را انجام می‌دهند و بقیه دنباله رو کار‌ها می‌شوند.

 دلیخت در مورد ملاقات دوباره با هم تیمی‌های سابقش در آژاکس یعنی نصیر مزروعی و رایان خرافنبرخ، گفت:

 من با نصیر مزروعی در آژاکس بازی کردم و رایان خرافنبرخ نیز در آن زمان، به عنوان یک بازیکن جوان با ما تمرین می‌کرد. من و خرافنبرخ دوباره در تیم ملی نیز، یکدیگر را ملاقات کردیم. اینکه به یک باشگاه جدید بروید و چندین بازیکن را از قبل بشناسید، واقعا خوب است. من مشتاقانه، منتظر آشنایی با سایر بازیکنان نیز هستم.

 

اخبار داغ 

مهدی شریفی تخفیف داد و با پرسپولیس توافق کرد + عکس ها رسمی؛ صفا هادی به تراکتور پیوست ژاوی برای حل مشکل خود به سفارت آمریکا در مادرید می رود فریاد اریک تن هاخ بر سر بازیکنان منچستریونایتد: چه غلطی می‌کنید؟!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ دلیخت در مورد ماتیاس دلیخت سه سال پیش بیش تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک

مدافع هلندی تیم فوتبال لیورپول موردتوجه باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ که در آستانه استخدام رالف رانگنیک به‌عنوان جانشین توماس توخل در تابستان پیش روست، از سوی دیگر گزینه‌های مدنظرش برای تقویت ترکیب خود برای فصل آینده را هم زیرنظر گرفته که یکی از آنها ظاهراً فیرجیل فن‌دایک است.

بر اساس ادعای رسانه فرانسوی‌ «اسپورتس زون»؛ باشگاه بایرن مونیخ در چند روز اخیر وضعیت فن‌دایک در بازار نقل‌وانتقالات را از باشگاه لیورپول جویا شده است. این مدافع هلندی که تنها یک فصل دیگر از قراردادش با لیورپول باقی مانده، پیشنهادهای خوبی از باشگاه‌های عربستانی دریافت کرده است.

فن‌دایک 32 ساله که تاکنون در 267 بازی برای لیورپول به میدان رفته و آمار 23 گل زده و 12 پاس گل را از خود برجای گذاشته است، می‌خواهد در این تیم بماند، اما مدیران باشگاه لیورپول بی‌میل نیستند از فروش این بازیکن در تابستان سال جاری درآمدی کسب کنند.

هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است

مرد سال یوفا در سال 2019 که در ماه ژانویه 2018 در ازای 75 میلیون پوند از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست،‌ در این مدت به این تیم برای کسب هفت جام مختلف از جمله یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا، یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها و یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس کمک کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • اولین هت تریک توماس مولر برای بایرن مونیخ (1 می، 2010) / فیلم
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • کیم مین جائه، نه فرانتس بکن باوئر!
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم