Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شرکت فناور ایرانی با راه‌اندازی ۳۰ آزمایشگاه خصوصی و دولتی علاوه بر ارایه ۳۰۰ خدمت به محققان و شرکت‌های داخلی، خدمات آنالیز نمونه های ارسالی از کشورهای عراق و سوریه را ارایه می دهد.

به گزارش خبرنگار علم وآموزش ایران اکونومیست، فرزاد حسینی‌نسب مدیرعامل شرکت توسعه مهندسی الماسواره دانش گفت: در سال ۱۴۰۰ ، ۳۰ آزمایشگاه خصوصی و دولتی را در فهرست تامین‌کننده‌ها داشتیم که به صورت میانگین ۳۰۰۰ خدمت آنالیزی را به مخاطبان ارایه کردیم و قصد داریم از زیرساخت‌های نمایشگاه نانو استفاده کنیم و به هدفمان در سال ۱۴۰۱، یعنی رسیدن به ۸ هزار آنالیز در ماه و افزایش تعداد تامین‌کنندگان به ۶۰ آزمایشگاه برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسینی نسب بیان کرد: درخواست‌هایی از کشورهای عراق و سوریه برای انجام آنالیز به ما ارسال شده است، ضمن آنکه این شرکت با آزمایشگاه‌هایی در ترکیه تعامل داشته و خدمات آنالیزی را که در ایران وجود ندارد، از این آزمایشگاه‌ها در ترکیه دریافت می‌کند تا سبد خدمات آزمایشگاهی خود را متنوع‌تر کنیم.

وی با بیان اینکه پلتفرم مهامکس این شرکت فناور برای تسهیل خدمات آزمایشگاهی است، گفت: شناخت نیاز و ارائه خدمات برای رفع این نیاز مشتریان اولین اولویت و فروش کالا و خدمات در اولویت‌های بعدی قرار دارد و رشد سریع شرکت مرهون این راهبرد است.

حسینی نسب از تصمیم این شرکت برای توسعه کسب و کار این پلتفرم در سیزدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو خبر داد و افزود: در سیزدهمین دوره نمایشگاه نانو به صورت مستقل در این نمایشگاه شرکت می‌کنیم. در سال‌های قبل، پلتفرم مهامکس به صورت زیر مجموعه شبکه آزمایشگاهی در نمایشگاه‌ نانو حضور داشت.

به گزارش ستاد نانو، حسینی‌نسب یادآور شد: با توجه به حضور مخاطبان از طیف‌های مختلف، سیزدهمین نمایشگاه‌ نانو فرصت مناسبی برای معرفی خدمات این پلتفرم است؛ چرا که مخاطب این نمایشگاه دانشجویان و جامعه دانشگاهی، شرکت‌ها و آزمایشگاه‌ها هستند و شرکت‌هایی که دارای آزمایشگاه و بخش تحقیق و توسعه هستند می‌توانند از خدمات کالایی ما بهره‌مند شوند.

سیزدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو (ایران نانو ۱۴۰۱) از ۹ تا ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فناوری نانو ، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ، فناوری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فناوری نانو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی فناوری حسینی نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند

وزارت خارجه اوکراین اعلام کرد به مردانی که در سن جنگیدن قرار دارند اما در خارج از اوکراین زندگی می‌کنند خدمات کنسولی ارائه نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، دولت اوکراین اعلام کرد به مردان اوکراینی خارج از کشور که در سن سربازی قرار دارند، خدمات کنسولی ارائه نخواهد کرد.

مقامات اوکراینی تا کنون گام‌های زیادی برای افزایش تعداد سربازان ارتش این کشور برداشته‌اند و اخیراً گشت‌های مرزی را شدیدتر کردند تا سربازان فراری را که قصد گریز از کشور دارند، بازداشت کنند.

حال کی‌یف طرحی اعلام کرده که هدف آن مردان اوکراینی خارج از این کشور است. دولت اوکراین اعلام کرد سفارتخانه‌های این کشور از صدور پاسپورت جدید و ارائه دیگر خدمات کنسولی به افرادی که در سن سربازی قرار دارند، خودداری خواهد کرد.

با آغاز جنگ اوکراین، کی‌یف مردان ۱۸ تا ۶۰ ساله را از خروج از کشور منع کرد؛ اما در آن زمان برخی افراد در خارج از مرزهای اوکراین بودند و بسیاری هم تا کنون به روش‌های غیرقانونی از اوکراین گریخته‌اند.

«دمیترو کولبا» وزیر خارجه اوکراین در این باره گفت: «امروز کسانی هستند که در سن سربازی قرار دارند و با خروج از کشور، نشان داده‌اند که برای آن ارزشی قائل نیستند. بعد این‌ها می‌آیند و می‌خواهند از همین کشور خدمات بگیرند. این طور که نمی‌شود. کشور ما در جنگ است.»

در حال حاضر حدود ۸۶۰ هزار مرد اوکراینی در خارج از مرزهای این کشور در اتحادیه اروپا زندگی می‌کنند. هدف کی‌یف از محروم‌کردن آن‌ها از خدمات کنسولی این است که بخشی از کمبود نیروی نظامی خود را جبران کرده و آن‌ها را وادار به بازگشت به اوکراین کند. با این حال، منتقدان این طرح باور دارند چنین اقداماتی نتیجه محسوسی در تعداد سربازان ارتش نخواهد داشت و تنها دستاورد آن ایجاد تفرقه میان اوکراینی‌ها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»