Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان جنوبی گفت: آکادمی ورزشی به منظور بالا بردن سطح آموزشی در استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا ازخراسان جنوبی، جواد خامسان سه‌شنبه شب در آیین تجلیل از هیات‌ها و باشگاه‌های ورزش خراسان جنوبی در حوزه بیمه شده ورزشی و ورزشکاران سازمان یافته اظهار داشت: این اقدام کار بزرگی و قطعا حمایت های فرابخشی را می‌خواهد و فدراسیون پزشکی و ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان هم ما را باید در این زمینه همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: پروپوزال این طرح تهیه و کارهای اجرایی آن را شروع خواهیم کرد، امیدواریم که ارایه خدماتی بالاتر از خدمت بیمه خاص ورزشی ارایه دهیم و بیشتر در خدمت ورزشکاران باشیم.خامسان عنوان کرد: هیات پزشکی و ورزشی همانند همه هیات‌های در دوران کرونا آسیب دیده است، اما از ابتدای شروع کرونا با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان هم دوره های آموزشی گذاشتیم و در زمینه مهار این ویروس تلاش کردیم.وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال یک گشایش‌هایی صورت گرفت و هیات های ورزشیی استان عملکرد خوبی داشته‌اند.رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان جنوبی با بیان اینکه قبل از شیوع ویروس کرونا به هدف پنج درصدی ورزشکاران سازمان یافته دست یافتیم اما در دوران کرونا ریزش داشتیم، اظهار داشت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته خراسان جنوبی ۲۶ هزار نفر براساس آمار ابتدای شیوع ویروس کرونا است که تلاش ما این است آمار ورزشکاران سازمان یافته را افزایش دهیم.وی عنوان کرد: تمام هیات‌های ورزشی خراسان جنوبی بعد از دوران کرونا خود را ساماندهی و فعالیت خود را شروع کردند که امیدواریم با این انسجام و وحدت‌رویه بتوانیم به صورت شتابان به جلو برویم و گام‌های بلندتری برداریم.خامسان گفت: خوشبختانه فعالیت کمیته‌های مختلف هیات پزشکی ورزشی که قبل شروع کرونا تشکیل شده بودند و الان که شرایط مهیا شده با همراهی و همراهی تمام کمیته‌های فدراسیون را در استان راه‌اندازی خواهیم کرد. رییس فدراسیون پزشکی و ورزشی هم گفت: باشگاه‌های ورزشی در دوران کرونا آسیب جدی دیده‌اند وگاها تعدیل نیرو داشتند اما با مساعدت و همکاری‌های که انجام شده می‌بینیم که باشگاه‌ها با توان همیشگی فعالیت خود را شروع کردند. غلامرضا نوروزی افزود: توسعه خدمات پزشکی ورزشی در همه مناطق کشور از اهداف اصلی فدراسیون است.

انتهای پیام

  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آکادمی پزشکی ورزشی ورزشکاران سازمان یافته خراسان جنوبی هیات پزشکی دوران کرونا پزشکی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پاک مهمان ۳ شهر خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، براساس سامانه پایش کیفی هوای کشور هم اکنون کیفیت هوای ۳ شهر خراسان جنوبی در وضعیت پاک است.

همچنین هم اکنون شاخص کیفی هوا در بیرجند ۲۲، سرایان ۳۴ و حاجی آباد زیرکوه ۳۷ است.

همچنین کیفیت هوای نهبندان با شاخص ۸۲ در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بارش باران و وقوع سیل در خراسان جنوبی + تصاویر
  • ببینید | آب‌گرفتگی معابر عشق‌آباد خراسان‌جنوبی و درخواست کمک توسط مردم
  • فیلم/جاری شدن سیلاب شدید در روستای ماخونیک خراسان جنوبی
  • بازگشت آرش برهانی به باشگاه استقلال؟
  • هوای پاک مهمان ۳ شهر خراسان جنوبی
  • مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است