Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز هیات وزیران گزارشی درباره وضعیت دریاچه ارومیه و حل مشکلات آن از سوی سازمان محیط زیست و وزارت نیرو ارائه شد. با توجه به تاکید رییس جمهوری مبنی بر تقویت کارگروه دریاچه ارومیه، آقای عیسی کلانتری مدیر اجرایی احیای دریاچه ارومیه که دبیر کارگروه هم هستند، از سمت خود مطابق تصمیم هیات وزیران برکنار و استاندار آذربایجان غربی جایگزین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین استاندار آذربایجان شرقی به عنوان عضو جدید کارگروه به ترکیب اضافه شدند تا پیشرفت سریعتری برای حل مسئله دریاچه ارومیه داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عیسی کلانتری دریاچه ارومیه علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت دریاچه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه جلسه هیات دولت

جمعی از اعضای هیأت دولت، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پس از جلسه در محوطه نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ دادند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078344 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/کمترین حقوق آن ها ۱۰ میلیون تومان می شود
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟