Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، علیرضا نادعلی با بیان اینکه روند تبدیل ستاد گردشگری به سازمان طولانی شده است، گفت: این اقدام مورد حمایت ما در شوراست و به اعتقاد من شأن گردشگری تهران به اندازه‌ای است که باید یک سازمان و مجموعه‌ای برای این موضوع تشکیل شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه تاکنون در این خصوص کوتاهی شده و ما باید این کوتاهی را جبران کنیم، گفت: با توجه به اینکه ایجاد یک مجموعه جدید، پهنه‌ای را برای جذب نیروهای انسانی فراهم می‌کند و نیاز به تأمین منابع مالی جدید را به دنبال دارد، این طرح باید مورد بررسی قرار بگیرد که ببینیم می‌توان با ظرفیت موجود نیروی انسانی و صرفه‌جویی در منابع، نسبت به ایجاد مجموعه اقدام کرد یا خیر؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید با یک همکاری جمعی و هماهنگی با شهرداری تهران، زمانی برای راه اندازی سازمان گردشگری در نظر گرفته شود و نمی‌توانیم زمان مشخصی را برای آن اعلام کنیم.

نادعلی تأکید کرد: باید همت خود را به کار بگیریم که هرچه سریع‌تر تبدیل ستاد گردشگری به سازمان به نتیجه برسد اما هنوز زمان آن مشخص نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه جلسات متعددی با سازمان فرهنگی و هنری و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری برای ویژه برنامه‌های ایام تابستان برگزار شده است، گفت: برنامه‌های خوبی برای ایام باقی مانده از تابستان در اراضی عباس آباد، دریاچه خلیج فارس و دیگر اماکن گردشگری و محلات پیش بینی شده است.

وی در خصوص برگزاری پویش چهارشنبه‌های فرهنگی گفت: این برنامه در مناطق پنج، هفت، ۹ و ۲۰ برگزار شده و تلاش ما این است که با همکاری شهرداران و نخبگان فرهنگی مناطق، پرچم اقدامات فرهنگی به نحوی به اهتزاز درآید که در کنار مشکلات شهر، مسائل فرهنگی گم نشود و مورد غفلت قرار نگیرد.

نادعلی با بیان اینکه در جریان این پویش، نشست‌هایی با شهرداران و نخبگان فرهنگی برگزار می‌شود، گفت: در این راستا بازدید از پروژه‌ها و موقعیت‌های ویژه فرهنگی مناطق صورت می‌گیرد و همچنین دیدارهایی با مردم منطقه انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: برخی موارد مطرح شده این قابلیت را دارد که به عنوان طرح و لایحه ارائه شود و خروجی مناسبی برای ما در شورای شهر دارد و می‌توانیم این موارد را در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه عدم توازن در سراهای محلات و چالش‌های تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های فرهنگی از دغدغه‌های شهروندان در پویش چهارشنبه‌های فرهنگی به شمار می‌رود، تصریح کرد: تعدادی از این طرح‌ها با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد با تأمین اعتبارات جزئی تکمیل خواهد شد و سرانه فرهنگی مناطق را متحول خواهد کرد که این موضوع به توجه مدیریت شهری نیاز دارد که در حال انجام این امور هستیم.

وی ادامه داد: مردم در مناطق در برخی موارد آمادگی خود را برای همکاری در مباحث فرهنگی اعلام می‌کنند چراکه مسائل فرهنگی همچون پروژه‌های عمرانی و شهرسازی نیست و امکان بیشتری برای مشارکت مردم فراهم است. ما در مدیریت شهری باید تمرین کنیم که چگونه از این ظرفیت‌های مردمی به درستی بهره بگیریم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: عضو شورای شهر ستاد گردشگری نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

تیرماه سال ۱۴۰۱ بود که حواشی و اتفاقات عجیب در مقابل سینما هلال اهواز، باعث شد که کنسرت سیروان خسروی با جنحال‌های فراوان لغو شود و از آن روز تاکنون، به جز چند اجرای جسته و گریخته، روند برگزاری کنسرت در این استان با اختلال مواجه شده بود و حتی مدیرکل ارشاد در این استان تغییر کرد. 

اما شب گذشته پس از حدود دو سال بار دیگر روند برگزاری کنسرت در این استان به ادعای فعالین موسیقی در خوزستان از سر گرفته شده است و قرار است هر ماه دو خواننده در اهواز و شهر‌های اطراف روی صحنه بروند. 

مجید رضوی شب گذشته نخستین کنسرت دور جدید اجرا‌های زنده در این شهر را روی صحنه برد و با استقبال جالب توجه مردم اهواز رو به رو شد.

این خواننده با اجرای بیش از ۲۰ قطعه در این کنسرت، شب ویژه‌ای را برای دوستدارانش ساخت و در اواسط کنسرت رو به حاضرین در سالن گفت: «اهواز و خوزستان جزو بهترین مردمان ایران هستند که در فضای فرهنگ و هنر کارنامه ایدرخشان دارند. امیدوارم با همکاری مسئولین، سالن‌های در خور شأن این مردم برای کنسرت ساخته شود.»

حمزه صحرایی تهیه کننده کنسرت مجید رضوی در اهواز درباره آغاز مجدد روند برگزاری کنسرت در این استان معتقد است: «برگزاری کنسرت در خوزستان پس از اتفاقات کنسرت سیروان خسروی که من تهیه کننده آن اجرا هم بودم، به مشکلاتی خورد که با تدبیر مدیران فرهنگی استان بالاخره تصمیم بر این شد که بار دیگر شاهد برگزاری کنسرت در استان باشیم. تلاش و همدلی مدیران فرهنگی استان و فعالین و تهیه کننده‌های موسیقی باعث شده که ما با اطمینان در این حوزه فعالیت‌هایمان را از سر بگیریم و قطعا دیگر ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» تکرار نخواهد شد.»

صحرایی افزود: «برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای برگزاری کنسرت در خوزستان صورت گرفته که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد و بی‌شک استان خوزستان که دارای پیشینه‌ای فرهنگی و هنری در همه این سال‌ها بوده، برای ادامه روند کاری در سال پیشرو، کارنامه‌ای پربار را با همکاری مدیران ارشاد در استان تجربه خواهد کرد.»

در هفته‌های آینده خوانندگانی از جمله معین زد، سهراب پاکزاد، حامیم و... در این استان روی صحنه خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​