Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آتشپاد سوم مجید فرهادی اظهار کرد: در پی حادثه نشت گاز منواکسید کربن در هتلی در خیابان امام رضا (ع) مشهد، تعدادی مسافر مسموم و ٣١٨ مسافر نیز به بیرون این مجموعه منتقل شدند

وی ادامه داد: امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع حادثه برای تعدادی مسافر در یکی از هتل‌های محدوده مرکزی شهر مشهد، گروه‌های نجات و پشتیبانی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست آتش نشانی شهر مشهد با بیان این‌که تعدادی از مسافران در این هتل دچار مسمومیت شدند، اضافه کرد: با حضور نجات‌گران آتش نشانی در محل و بررسی میدانی از داخل این هتل مشخص شد تعدادی از مسافران به‌دلیل استنشاق گاز سمی منواکسید کربن با علائم تهوع و سرگیجه دچار مسمومیت شده‌اند که آتش نشانان بلافاصله اقدام به تخلیه فوری ۳۱۸ نفر از حاضران در این هتل کردند.

وی با بیان این‌که طبق اعلام اورژانس، ٣٠ نفر در این حادثه دچار گازگرفتگی شده و به بیمارستان منتقل شدند، خاطرنشان کرد: بررسی‌های اولیه نشان داد نشت گاز co از قسمت موتورخانه این مجموعه صورت گرفته و برای کشف علت و منشأ دقیق گازگرفتگی این افراد در این هتل، تحقیقات توسط کارشناسان مربوطه ادامه دارد.

فرهادی از ارسال دو نوبت اخطاریه و تشکیل پرونده ایمنی برای این هتل ۹ طبقه خبر داد و گفت: با توجه به این‌که آتش نشانی اقامت در این هتل را به‌دلیل ناایمن بودن خطرناک می‌داند، با حضور عوامل انتظامی و قضائی، از پذیرش مسافر در این هتل به صورت موقت جلوگیری شده است.

کد خبر 5542833

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد آتش نشانی گازگرفتگی مسمومیت گاز عید غدیر 1401 عید غدیر خم بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز شیوع کرونا شورای نگهبان غدیر خم اربعین حسینی عکس استانها ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه

وریا محمدی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بازدید از شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر به صورت مستمر توسط اداره راهداری جهت بررسی و روند صدور بارنامه و صورت وضعیت صورت می‌گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قروه افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ شرکت حمل و نقل کالا و یک شرکت مسافربری پلمب شدند.

وی گفت: در جریان بازدید‌های به عمل آمده ۶ شرکت متخلف دیگر نیز به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

محمدی ضمن اشاره به فعالیت ۱۴ شرکت حمل و نقل کالا و سه شرکت حمل و نقل مسافر در این شهرستان، یادآور شد: در سال گذشته ۱۶۷ هزار و ۹۳۲ بارنامه حمل کالا از مبدا شهرستان قروه صادر شد و میزان ۲۰ هزار و ۵۵۰ تن جابه‌جایی کالا به ثبت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد