Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی احکام دبیران سه شهر و یک روستای صنایع‌دستی ثبت ملی شده دراستان خراسان رضوی و استان کرمان را صادرکرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، خانم مریم جلالی دهکردی در احکام جداگانه‌ای آقای علی اکبر محمدخانی، شهردار بایگ رابه عنوان دبیر شهر بایگ، سیدعلی نوروززاده، شهردار بافق را به عنوان دبیر شهر بافق، هادی درودی شهردار فیروزه رابه عنوان دبیر شهر فیروزه و علی‌اکبر کی­‌پور، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه را به عنوان دبیر روستای بسک معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود:محصولات صنایع‌دستی این شهر‌ها و روستا‌ها به دلیل سبقه تاریخی و بومی، قابلیت فراوانی برای تحقق اقتصاد هویت­‌بنیان دارد. خانم جلالی گفت: با تداوم ایجاد زیرساخت­‌های مورد نیاز در شهر‌ها و روستا‌های ملی صنایع‌دستی، امکانات بیشتری برای توسعه این مناطق و تحقق اقتصاد هویت­‌بنیان آن‌­ها فراهم می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صنایع دستی عنوان دبیر صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود
  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم)
  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق | ویدئو
  • دژکرد اقلید شهر ملی کیسه‌بافی می‌شود