Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@18:42:03 GMT

چالش مدیریتی و بی سروسامانی در هیات تکواندو همدان

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۵۰۵۸

چالش مدیریتی و بی سروسامانی در هیات تکواندو همدان

این روزها تکواندوی همدان، دستخوش مشاجرات و برخی حرف و حدیث های ابهام برانگیز است. به عبارت دیگر تکواندوی همدان مدتی است که به قول برخی بزرگان این رشته، چوب خالی بودن صحنه از آدم های بزرگ و سرشناس و با تجربه خود را می خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان؛ هیات تکواندو همدان که طبق ابلاغیه فدراسیون، در ۲۶ تیرماه مسابقات انتخابی المپیاد دانش آموزی در بخش بانوان را داشت و اسامی افراد با توجه به برگزاری اردوی تمرینی در هفته قبل از این انتخابی اعلام شده بود متاسفانه با برخورد برخی مسئولین هیات به مشکلاتی برخورد که باعث شد افرادی که از نقاط مختلف استان همدان ساعت ها را طی کردند تا در مسابقات انتخابی شرکت کنند، موفق نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از والدین ورزشکاران به خبرنگار ما گفت: متاسفانه با برخورد بد مسئولین هیات مواجه شدیم که گفتند اصلا مسابقات انتخابی برگزار نمیشود و باید خانواده ها و ورزشکاران محل را ترک کنند( در حالیکه که اصلا برگزاری این انتخابی به ایشان مربوط نبود.)

وی افزود: در این مسابقه، گروه یکی از شهرستان ها برای ورزشکاران مشکل ایجاد کرد که به عدم حضور خانواده ها در سالن اعتراض داشتند و این در حالی است که به دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا در نامه ای که خود رییس هیات امضا کرده و هم قید شده بود بغیر از بازیکن نفرات اضافی حضور نداشته باشند و همچنین در خود فدراسیون هم همیشه انتخابی های اصلی و مرحله پایانی تیم ملی بدون حضور خانواده هاست.

این شهروند همدانی افزود: حرکت نامناسبی که باعث دلخوری خانواده ها شد، ورود بدون هماهنگی برخی آقایان مسئول هیات به سالن بود که در شان یک هیات قدمت دار نیست.

وی تاکید کرد: پرواضح است که جانبداری و تعصب بی جا از شهرستانی خاص، باعث شد که افراد توانمند در انتخابی شرکت نکنند و برخی آقایان دست اندرکار هیات تکواندو در پایان اعلام کرد که انتخابی نداریم؛ بسلامت!!!

در این میان اما آنچه آزار دهنده است ورود غیرقانونی به سالن تکواندو و کنسل کردن مسابقه است که باید حتما دلایل قانع کننده ای بربای آن اعلام شود؛ ورود دست اندرکاران هیات تکواندو به سالن ورزشی که همه ورزشکاران حجاب نداشتند دور از اخلاق ورزشکاری است.

گویا مشکلات هیات تکواندو همین جا به پایان نمی رسد و هیاتی که زمانی بین رشته ها سرآمد و حرفی برای گفتن داشت دستخوش بی مبالاتی شده و از بی سامانی رنج می برد.

هیات تکواندو در حالی که مربیان زیادی را پرورش داده، اما حالا به علت نداشتن تعامل کافی فقط ۸ مربی آن با هیات همکاری دارند که جای تامل دارد .

گفتنی است: فعالیت مربی مرد برای سانس بانوان در هیات تکواندو شهرستان بهار یکی دیگر از مشکلات والدین است که توجهی به آن نمی شود.

انتهای پیام/ 

 


 

منبع: دانا

کلیدواژه: هیات تکواندو خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان، رؤسای کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و رؤسای فدراسیون‌ها و ورزشکاران برگزار شد. هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به نمایندگی از خانواده بزرگ تکواندو از برگزاری چنین مراسمی تقدیر و تشکر نمود.

ساعی در این رابطه گفت: ورزش ایران اسلامی در آستانه رویداد بزرگ و پر اهمیت المپیک ۲۰۲۴ پاریس قرار دارد و ورزشکاران دارای سهمیه در تلاش برای به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی می‌کوشند. بر همین اساس معتقدم برگزاری مراسم و اهدا پاداش ملی پوشان ورزشی خیلی اهمیت دارد.

وی افزود: قهرمانان ورزشی برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران با حضور ریاست محترم جمهور در دو مرحله و در کمتر از ۱۰ ماه را به یاد ندارد. موضوعی که با تدبیر کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان به حقیقت پیوست تا افزایش انگیزه و روحیه ورزشکارانی که سهمیه المپیک کسب کرده اند را دوچندان نماید.

رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: تدبیر و تلاش موفقیت آمیز کیومرث هاشمی و مجموعه مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان در تحقق نظریه مقام معظم رهبری، «ایران قوی، ورزش قوی می‌خواهد»، ستودنی و قابل تقدیر است که بدون شک ادامه این روند، توسعه پایدار ورزش را در همه زمینه‌ها در پی خواهد داشت.

ساعی در پایان گفت: بر خود وظیفه می دانم به نمایندگی از دبیر کل، نواب رئیس، اعضای هیأت رئیسه، رؤسای کمیته‌های مختلف فدراسیون، رؤسای هیأت‌های استانی، کادر فنی و اعضای تیم‌های ملی تکواندو، پاراتکواندو و خانواده پرافتخار تکواندو از تلاش‌های مجدانه و دلسوزانه وزیر محترم ورزش و جوانان در برگزاری چنین مراسم باشکوهی تقدیر و تشکر نمایم.

کد خبر 6099767

دیگر خبرها

  • نشست علمی «چالش‌های خانواده‌ اسلامی در عصر معاصر» در اردبیل
  • وعده‌های مدیریتی « تاکید بر اتمام هرچه سریع‌تر آزادراه ارومیه-تبریز» ادامه دارد
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • اسطوره رئال مادرید به باشگاه النصر اضافه می‌شود
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج
  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان