Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-07@14:00:39 GMT

سرمایه‌گذاری وابسته به FATF نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۵۶۰۳

سخنگوی دولت با اشاره به امضای تفاهم‌نامه ۴۰ میلیارد دلاری میان ایران و روسیه در صنعت نفت و گاز، با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: سرمایه‌گذاری وابسته به FATF نیست و از مسیر‌های غیربرجامی هم دست‌یافتنی است.

به گزارش بازارنیوز، علی بهادری‌جهرمی در صفحه خود در توییتر نوشت: سرمایه‌گذاری وابسته به FATF نیست، از مسیر‌های غیربرجامی هم دست‌یافتنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



‌بزرگ‌ترین تفاهم‌نامه خارجی در تاریخ صنعت نفت ایران با «گازپروم» روسیه به ارزش حدودی ۴۰ میلیارد دلار، هدف‌گذاری افزایش سطح روابط اقتصادی با ترکیه تا مرز ۳۰ میلیارد دلار.

سرمایه‌گذاری وابسته به FATF نیست


/شانا

برچسب ها: سرمایه‌گذاری ، FATF ، صنعت نفت و گاز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000RrE

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سرمایه گذاری صنعت نفت و گاز سرمایه گذاری وابسته به FATF نیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه کالیفرنیا از سرمایه‌گذاری در اسرائیل صرف‌نظر کرد+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از سی‌بی‌اس، مایکل وی دریک، رئیس دانشگاه کالیفرنیا، ریورساید روز جمعه با رهبران دانشجویان معترض و متحصن به توافقی رسید که منجر به پایان تحصن در حیاط دانشگاه شد.

رئیس دانشگاه گفته است که جلسات سازنده و همراه با احترام بوده و نقطه کانونی توافق شفافیت سرمایه گذاری‌های دانشگاه کالیفرنیا و تشکیل یک کارگروه برای بررسی امکان حذف کمک‌های مالی دانشگاه از مدیریت دفتر سرمایه گذاری بوده است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر بیش از حد به دیگران وابسته می شوید بخوانید
  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • حیات یک کشور وابسته به معلمان است
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • دانشگاه کالیفرنیا از سرمایه‌گذاری در اسرائیل صرف‌نظر کرد+ فیلم
  • رسانه‌های عبری‌زبان: ارتش اسرائیل کاملا وابسته به آمریکاست
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود