Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@05:33:02 GMT

تمرینات فشرده گل‌گهر با گذر از دوراهی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۶۰۳۷

تمرینات فشرده گل‌گهر با گذر از دوراهی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران گل‌گهر و مدیران این باشگاه در بحبوحه صحبت‌هایی که درباره آینده تیم ملی فوتبال ایران و دراگان اسکوچیچ وجود داشت، روزهای بسیار سخت و پر استرسی را تحمل کردند؛ چرا که امیر قلعه‌نویی در آستانه سومین سال حضورش در سیرجان بار دیگر مانند دوران حضورش در سپاهان در دوراهی سختی برای رفتن به تیم ملی و ماندن در تیم باشگاهی‌اش گیر افتاده بود؛ دو راهی‌ای که البته با ابقای اسکوچیچ پایان خوشی برای سیرجانی‌ها داشت و قلعه‌نویی هم ماندنی شد تا ماموریتش را در گل‌گهر ادامه دهد و در سومین سال حضور رسیدن به سهمیه آسیایی را دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این البته هدف آستانی برای تیمی که چهارمین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند نیست ولی مدیران باشگاه امیدوارند با حضور امیر قلعه‌نویی که همچنان با 5 عنوان قهرمانی پرافتخاترین مربی لیگ برتر است این مهم برایشان رخ بدهد و سرمربی گل‌گهر نیز برای رسیدن به این هدف این روزها تمرینات تیمش را با دقت و شدت زیادی در دو نوبت صبح و عصر دنبال می‌کند.


کادر فنی گل‌گهر در نوبت صبح کارهای بدنی را برای بازیکنان تیم برنامه‌ریزی کرده و در نوبت عصر نیز تمرینات در زمین چمن طراحی شده تا رفته رفته سورمه‌ای پوشان سیرجانی آماده حضور در رقابت‌های لیگ برتر شوند که از اواسط مردادماه قرار است آغاز شود.
عکس‌ها ابوالفضل امیرزاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، خواهان بازنگری در برنامه هفته آخر لیگ برتر شد تا استقلال ناچار نباشد بدون تماشاگران خود بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر/ 11 خرداد پایان مسابقات

 

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه خواسته است در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال ضایع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز