Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم معافی معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران در مورد برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان تحت حمایت، گفت: یکی از برنامه‌های اصلی حوزه فرهنگی این نهاد در استان برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت است.

او افزود: ۱۴ هزار دانش آموز و دانشجو در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و با هم افزایی و تعامل با گروه‌های جهادی و سازمان‌ها و خیریه‌ها و همراهی مردم نوعدوست، برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: اعزام مددجویان به مشهد مقدس، اعزام به مجتمع فرهنگی شهید رجایی و اجرای برنامه‌های ورزشی، تفریحی و... از جمله این برنامه‌ها است.

او افزود: در قرارگاه حاج عبدالله والی با تعاملات انجام شده با گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری، آستان قدس رضوی نیز برای هرچه بهتر برگزار شدن اوقات فراغت جامعه هدف برنامه ریزی مناسب انجام شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: فراگیر شدن خدمات فرهنگی تعامل با خیران و مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی از مهمترین اهداف است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مازندران حوزه فرهنگی گروه های جهادی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ملکی عصر سه‌شنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: مادران باردار و شیردهی که دهک خانوار آنها از بین ۱ تا ۵ باشد از حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره میشوند.

وی افزود: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، مادران باردار و شیرده که خانوار آنها بین دهک یک تا پنج باشدتحت حمایت کمیته امدادقرار میگیرند و این حمایت تنها مختص خانواده های تحت پوشش کمیته امداد نیست.

ملکی گفت: مادران باردار واجد شرایط از ماه ششم بارداری تا ۱۸ ماه بعداز زایمان از ۱۲ سبد برخوردار میشوند و این منوط به تایید استضعاف مالی و صحت سوء تغذیه آنها توسط حوزه بهداشت شهرستان است.

کد خبر 6093514

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی