Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@08:52:05 GMT

فرماندار گناوه: پایه انقلاب بر محوریت جوانان است

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۶۶۵۶

فرماندار گناوه: پایه انقلاب بر محوریت جوانان است

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدتقی صفری روز چهارشنبه در همایش نهضت اجتماعی جوانان این شهرستان در مصلای جمعه  افزود: جوانان این مرزوبوم فریادگر مبارزه با استکبار جهانی و آزادی خواهی و علمدار رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های دفاع از انقلاب حضوری پرشور دارند و نقش آفرینی می‌کنند.

وی اظهارداشت: انقلاب اسلامی بر پایه اصلاح جامعه بشریت بنیان نهاده شده است و در برهه کنونی نیاز است که در عرصه اقتصادی با اراده و همت همگان بویژه جوانان بر مسایل و مشکلات فایق آییم و در این زمینه گام های خوبی برداشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرستان گناوه جوانان مستعد و خلاق و کارآفرینان زیادی دارد و به آنها افتخار می کنیم ، گفت:  برنامه ریزی مدون، مدیریت خوب و هدف گذاری برای ارایه توانمندی‌های هر چه بیشتر  این قشر نیاز است.

صفری ادامه داد: در این راستا لازم است نیازمندی های و ذائقه جمعیتی را در شهرستان شناسایی و کارها را شروع کنیم و برای کشور الگو باشیم.

فرماندارگناوه گفت: باتوجه به اینکه دشمن در جهات مختلف در حال برنامه ریزی علیه نظام و انقلاب از جمله جنگ نرم و اقتصادی و فاصله انداختن بین جوانان گذشته و آینده است، حمایت و استفاده از قابلیت و توانمندی جوانان ضرورت دارد که در این زمینه اهتمام جدی می شود.

وی از گروه‌های جهادی و کارآفرینان کسب و کار خانگی که ابتکارات و تولیدات خود را در این همایش در معرض دیدعموم قرار دادند خواست تا  هنرهایشان را به مردم اطلاع رسانی کنند.

صفری افزود: کارآفرینان، بازاریابی خوب و قوی برای ارایه محصولات تولیدی خود را در اولویت قرار دهند و ادارات همکاری و تعامل مناسبی با آنها در رفع مشکلات و موانع داشته باشند.

فرماندار گناوه گفت: راه اندازی یک اتاق فکر برای کارآفرینان و گروه‌های جهادی در دستور کار گیرد تا از نقطه نظرات آنها استفاده و درحدتوان حمایت کنیم.

رئیس نهضت اجتماعی جوانان قرارگاه قرب بقیه الله (عج)  کشور گفت: نهضت اجتماعی جوانان  یک جنبش مردمی با رویکرد مسئله محور است و بازتعریف مدلی منطبق بر فعال کردن لایه‌هایی از فعالان اجتماعی برای ایجاد حلقه اتصال میان مردم و حاکمیت است و در تلاش است تا گروه‌های مردمی  را پای کار حل مسائل مردم بیاورد و میدانی جدید برای حرکت‌های مردمی ایجاد کند.

آرش مقدم افزود: در این همایش گروه‌های جهادی و کارآفرینان ضمن ارایه راهکار و ایده های خود، باید زمینه را برای مشارکت و جذب دیگر افراد جامعه در کارهایی که انجام می دهند، تشویق و ترغیب کنند.

وی یادآورشد:  کارآفرینان و گروه های جهادی شهرستان گناوه در این همایش سازماندهی خواهند شد.

در این همایش گروه‌های جهادی و کارآفرینان به بیان فعالیت ها و مشکلات خود اشاره کردند و در حاشیه آن نمایشگاه محصولات کسب وکارهای خانگی بانوان کارآفرین شهرستان گناوه در ۱۵ غرفه به نمایش در آمد.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوشهر گناوه همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوشهر گناوه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوشهر گناوه همایش گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق

حجت الاسلام مدرسی از اساتید دانشگاه و حوزه در همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق گفت: تقویت باور و ایمان لازمه خداشناسی است و اعتقاد باید سرمنشأ ایمان باشد.

او با تببین ویژگی‌های مربیان و متربیان از دیدگاه امام جعفر صادق (ع) افزود: عقل و تفکر و تشخیص حق و باطل از اصلی‌ترین صفات مسولان عقیدتی است.

مدرسی بیان داشت: امروز در جامعه به ویژه در فضای مجازی تشخیص حق و باطل مشکل شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: باید با مربیان و متربیان زندگی کرد تا کار تاثیرگذار باشد.

او گفت: برای تاثیر گذاری باید از رنج و درد‌ها شناخت داشته باشیم و آن را درک کنیم.

مدرسی افزود: مجروح جنگ فرهنگی کسی است که دنبال جریانات ضعف فرهنگی در فضای مجازی است.

او گفت: افکار جوانان را باید درک کنیم بعد وارد بحث شویم و دلسوزی کنیم و جوانان را از خودمان بدانیم.

مدرسی بیان داشت: نیاز به صبر و بردباری داریم و به قدرت بخشندگی و در این راه باید هزینه کرد.

مدرسی گفت: باید در کنار هم به تولید محتوای مفید برای جامعه بپردازید و شرایطی را که بسیج و سپاه که 
به مانند کندوی زنبور عسل فراهم کرده، قدر بدانیم.

او بیان داشت: تولیداتی داشته باشیم که همه اقشار به دنبال ان باشند و هر چه در توان داریم خرج کنید و فداکاری کنیم.

اجرای برنامه‌های فرهنگی، سرود دسته جمعی و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی بسیج بافق از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • حرکت‌های جهادی کارخانه انسان‌سازی است
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد