Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه پرونده‌های کثیرالشاکی در دادسرای عمومی و انقلاب با حضور دادستان تهران برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از میزان، جلسه پرونده‌های کثیرالشاکی در دادسرای عمومی و انقلاب تهران با حضور دادستان تهران برگزار شد.

علی صالحی دادستان تهران در این جلسه بر حفظ بیت‌المال و مبارزه بی‌امان با ویژه خواری و مقابله با سوءاستفاده کنندگان از اموال مردم، به قضات تأکید کرد که تمام موانع پیشروی این پرونده‌ها جهت رسیدن مردم به حقوق تامه آن‌ها برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه سه پرونده در خصوص شرکت‌های واردکنندگان خودرو که درمجموع شش هزار و ۵۱۲ شاکی دارند، بررسی و دادستان تهران در خصوص شیوه‌های برگشت اموال مردم در اولین فرصت دستورات لازم را صادر کرد.

گفتنی است هر هفته در دادسرای عمومی و انقلاب تهران جلسات پرونده‌های کثیرالشاکی برگزار و آخرین نظریات کارشناسی و حقوقی و نیز دستورات کاربردی جهت حل هر چه سریع‌تر این پرونده‌ها توسط دادستان تهران صادر می‌شود.

کد خبر 589572

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دادستان تهران رسیدگی به پرونده های قضایی بیت المال تضییع حقوق بیت المال احقاق حقوق بیت المال پرونده شرکت های واردکننده خودرو تخلفات شرکت های خودروسازی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دادستان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از صدور کیفرخواست در خصوص پرونده قتل پزشک ماهشهری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی محمدی اظهار کرد: سی‌ام بهمن ماه گذشته فردی با تصمیم قبلی و به علت اختلافات شخصی یک پزشک عمومی را در مطب وی با ضرب گلوله به قتل رساند و متواری شد.

محمدی با اشاره به دستورات رئیس کل دادگستری استان خوزستان در مورد موضوع امنیت روانی جامعه و برخورد قاطع و سریع با جرائم خشن، گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله با حضور بازپرس در صحنه قتل و بررسی شواهد موجود، پرونده تشکیل و تحقیقات به سرعت آغاز شد.  

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی متهم، فرد مظنون در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از بازداشت به جرم خود اعتراف و نحوه قتل و علت آن را تشریح کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد و برخورد مصداقی با جرایم خشن و تأمین امنیت روانی جامعه با دقت نظر و سرعت عمل، از اولویت برنامه‌های این دادستانی است، گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات ظرف دو ماه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • لزوم توجه جدی دادستان‌ها به عملکرد حوزه‌های تحت امر/ اهمیت رسیدگی سریع توأم با دقت به پرونده‌ها
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • تقلب در تعمیر کولر
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد