Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا میری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در دهه امامت و ولایت برنامه‌های متنوعی در سطح استان بوشهر برگزار شد.

وی با اشاره به طبخ و توزیع ۱۴۲ هزار پرس غذای گرم در استان بوشهر اضافه کرد: هشت میلیارد و ۱۱۹ میلیون تومان از محل جمع آوری کمک‌های مردمی، خیران و مراکز نیکوکاری و همچنین منابع امدادی در این زمینه هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: از دیگر برنامه‌های این روز می‌توان به برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پویش و جشن امامت و ولایت، تجلیل از سادات مددجو، برگزاری مسابقات غدیری، ایستگاه‌های صلواتی و … اشاره کرد.

کد خبر 5543009

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر محمد رضا میری سعید غدیر خم عید غدیر 1401 عید غدیر 1401 عید غدیر خم بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز شیوع کرونا اربعین حسینی غدیر خم ایلام عکس استانها خراسان رضوی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش درمورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

منبع: ایفدانا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • جشنواره «هات‌داکس» در ایستگاه پایانی؟/ گرفتاری‌های تهدید کننده
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • توزیع ۶۶ هزار تذکره در دایکندی
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس