Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@14:59:38 GMT

ساماندهی ترافیکی معبر اصلی ناحیه شهری مشعلدار

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۷۰۸۷

ساماندهی ترافیکی معبر اصلی ناحیه شهری مشعلدار

مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین گفت: به دلیل لزوم ساماندهی معبر اصلی ناحیه شهری مشعل‌دار در امتداد کانال آب موجود و افزایش میزان ایمنی و دسترسی معبر، طرح احداث میدانچه ترافیکی جهت فراهم کردن حرکات گردشی و تبادل ترافیک میان دو سمت کانال آب در دستور کار سازمان قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، محمداسماعیل حافظی اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث میدانچه مستلزم دال‌گذاری روی بخشی از کانال بود، تأییدیه‌های لازم از شرکت آب منطقه‌ای قزوین اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با احداث این میدانچه، ارتباط قسمت شمال و جنوب ناحیه مشعلدار که در حال حاضر به دلیل وجود کانال منقطع است، برقرار و دسترسی میان این دو بخش به میزان قابل توجهی تسهیل می‌شود، علاوه بر آن با وجود این تسهیلات تمایل رانندگان به تخلف به شدت کاهش پیدا می‌کند و ایمنی معبر افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: به دلیل لزوم ساماندهی معبر اصلی ناحیه شهری مشعل‌دار در امتداد کانال آب موجود و افزایش میزان ایمنی و دسترسی معبر، طرح احداث میدانچه ترافیکی جهت فراهم کردن حرکات گردشی و تبادل ترافیک میان دو سمت کانال آب در دستور کار سازمان قرار گرفت.

کد خبر 589551

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهرهاي ايران شهرداری قزوین پروژه هاي عمراني پروژه های شهری شهرداری ها شهرداری ترافيک طرح ترافيكي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کانال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز