Web Analytics Made Easy - Statcounter

توسط رییس هیئت مدیره انجمن جانبازان صورت گرفت:
گزارش پیگیری انجمن جانبازان نخاعی در رابطه باافزایش حق پرستاری
 
 به گزارش فاش نیوز  در این اطلاعیه به نقل از یک مقام مسئول در سازمان برنامه و بودجه، آمده است: " تلاش ما بر آن است که برای بخشی از مشمولین افزایش مذکور تا آخر مرداد اقدام نماییم، و مابقی را در آخر شهریور تسویه نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

بر اساس این گزارش ، متن این اطلاعیه ، به این شرح است:

 

سلام علیکم

انجمن جانبازان نخاعی به دنبال پیگیری افزایش ۵۷ درصدی حق پرستاری، روز سه شنبه اقدام به تهیه نامه ای سرگشاده به ریاست جمهوری و گله مندی از عدم تامین بودجه توسط سازمان برنامه و بودجه و شخص آقای میر کاظمی رییس سازمان نمود و قصد انتشار رسانه ای آن را داشت.

 

لکن برای اتمام حجت روز سه شنبه از ساعت ۱۰ صبح، مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی آقای اسرافیلی و اینجانب حسن ابوطالبی رییس  هیئت مدیره انجمن، به سازمان  مراجعه نمودیم.

 از آنجا که اینجانب لحظاتی زودتر از آقای اسرافیلی به محل رسیده بودم، به طریقی موفق به ورود به سازمان شدم و پس از آن متاسفانه به دلیل نامعلوم و جو حاکم بر سازمان از ورود آقای اسرافیلی ممانعت به عمل آمد. با پیگیری و تماس های تلفنی ایشان، مشاور ایثارگران سازمان مقابل درب ورودی در داخل ماشین آقای اسرافیلی حضور پیدا کرده و اعلام نمود که به بنده تذکر داده اندکه موظف به پیگیری مسائل ایثاگران داخل سازمان هستید و از پیگیری مسائل و موضوعات ایثارگران خارج سازمان خوداری نمایید و بیان داشت که اجازه ندارم هماهنگ کنم شما به داخل سازمان وارد شوید. و خودرو ایشان را ترک کردند.

در ادامه با تماس آقای اسرافیلی با حراست سازمان یک نفر از حراست به داخل خودرو ایشان مراجعه و اظهار داشت اجازه نداریم شما را به داخل راه دهیم مطالب شما را به رییس حراست منتقل می‌نماییم.

ایشان ( اسرافیلی) نامه انجمن و لیست جانبازان نخاعی ثبت نام شده را در گوشی موبایل به نماینده حراست نشان داده و اعلام نمودند اگر اقدام لازم صورت نگیرد دوستان در زمان مقتضی به سازمان مراجعه خواهند کرد.

نماینده حراست درپاسخ اظهار نمود رییس حراست با آقای میرکاظمی به جلسه ای رفته‌اند، من مطالب شما را به اطلاع ایشان می‌رسانم، اما بعداً معلوم شد آقای میرکاظمی به علت کرونا بستری بوده و جلسه‌ای در کار نبوده.
  ایشان تا ساعت دو و نیم بعد از ظهر داخل ماشین پیگیر موضوعات بودند.

از سوی دیگر اینجانب پس از ورود با مراجعه به دفتر رئیس هماهنگی و تلفیق بودجه آقای دریا لعل و گفتگو با معاون رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی  سازمان در انتظار ملاقات آقای دریا لعل قرار گرفتم.

پس از حضور ایشان در دفتر با این مقام مسئول موضوع عدم پرداخت بودجه برای افزایش ۵۷ درصدی حق پرستاری مطرح گردید، که به دنبال مذاکرات مفصل، ایشان  ابراز داشتند، تلاش ما بر آن است که برای بخشی از مشمولین افزایش مذکور تا آخر مرداد اقدام نماییم، و مابقی را در آخر شهریور تسویه نماییم، لکن این اقدام را مشروط به ارجاع موضوع از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان آقای میر کاظمی و مکلف کردن ایشان ‌و آقای علی احمدی معاون سازمان دانستند.

گفتنی است، گرچه پیش از این اعلام شده بود، آقای دریا لعل باافزایش ۲۰ درصدی موافق و افزایش ۵۷ درصدی را قانونی نمی دانند، اما در این جلسه  خوشبختانه ایشان موافقت خود با پرداخت ۵۷ درصد را نیز اعلام نمودند.

در این هنگام اینجانب به دنبال پیگیری مکاتبات انجام شده از سوی شبکه ملی ایثارگران و انجمن جانبازان نخاعی که در سازمان برنامه بودجه ثبت شده بود، به دفتر آقای میرکاظمی مراجعه نمودم، تا بتوانم دستور ارجاع نامه به اقای دریالعل و آقای علی احمدی را بگیرم، که متاسفانه آقای میرکاظمی به دلیل ابتلا به کرونا در سازمان حضور نداشت.

در پیگیری سیستمی نامه های ثبت شده قبلی در سازمان، یکی از نامه هایی که به آقای علی احمدی ارجاع شده بود ردیابی و از دفتر ایشان درخواست شد تا این نامه به آقای دریالعل نیز ارجاع داده شود، که قول مساعد داده شد.

 در عین حال انجمن جانبازان نخاعی از ریاست و مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست دارد، ضمن مکاتبه مجدد با سازمان برنامه و بودجه درخواست نمایند، آقای میرکاظمی موضوع تامین بودجه را به زیر مجموعه های خود در آن سازمان ابلاغ تا امکان پرداخت در پایان مرداد ماه وجود داشته باشد.

هم چنین این انجمن، ضمن به  تاخیر انداختن رسانه ای کردن مطالبات، از عزیزانی که در لیست آمادگی برای حضور در سازمان برنامه و بودجه و مطالبات  قانونی خود ثبت نام نموده اند، درخواست دارد، با حفظ فرصت برای حضور در آن سازمان در ماه آینده، تا پایان مرداد منتظر اقدامات بنیاد شهید و سازمان برنامه و بودجه باشند.
انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان

۱۴۰۱/۴/۲۸


منبع: الف

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه انجمن جانبازان نخاعی آقای میرکاظمی حق پرستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«رضا سپهوند» از حوزه خرم‌آباد به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم‌بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

مجلس دوازدهم یک مجلس ترکیبی از گرایش‌های سیاسی و احزاب مختلف از جمله اصولگرایان، جبهه پایداری، اصلاح طلبان، مستقلین و … خواهد بود.

مهم‌ترین موضوعی که باتوجه‌به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده موردتوجه قرار بگیرد، چیست؟

برای دستیابی به توسعه متوازن در کشور و توسعه لرستان که شعار بنده نیز هست باید مشکلات مهمی از جمله رفع بیکاری و اشتغال جوانان، پیگیری مسأله سدسازی و تخصیص حقابه لرستان و جذب سرمایه گذاری از طریق بخش خصوصی و نهادهای عمومی و … مورد پیگیری قرار بگیرد. در این زمینه نیز پیگیری مسائل مربوط به توسعه استان از طریق تأمین منابع کافی برای رفع این مشکلات به طور جدی مورد توجه قرار دارد و پیگیری می‌شود.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون بودجه، انرژی، توسعه، اقتصاد و کمیسیون صنایع و معادن

مهم‌ترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راهکاری دارید؟

بیکاری مهمترین چالش حوزه انتخابیه بنده «خرم آباد، دوره چگنی و بخش‌های تابعه» است. رفع این مشکل نیازمند بودجه و اعتبارات کافی و همچنین جذب سرمایه گذاری مناسب در این استان است. مهمترین راهکار برای تأمین بودجه کافی جهت رفع این مشکل نیز اجرای قانون توازن مناطق محروم است که بر اساس آن ۳ درصد از کل درآمد دولت به صورت سالانه به استان‌های محروم اختصاص پیدا کند.

کد خبر 6079995

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • دولت برای تصویب لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران اقدام کند
  • افزایش نگرانی اسرائیل از قرار گرفتن در لیست سیاه سازمان ملل
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی‌ها بر دوش مردم است
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی ها بر دوش مردم عادی است