Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار ما به جمع خانواده های حاضر در نمایش کودک کمدی موزیکال "میشی و درس های جنگل" رفت و نظر آنها را در مورد تئاتر کودک جویا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ به مناسبت دهه ولایت نمایش کودک کمدی موزیکال "میشی و درس‌های جنگل" از ۲۲ لغایت ۳۰ تیر ماه، از ساعت ۱۷ در فرهنگسرای کوثر کرج ویژه خانواده ها و کودکان به صورت رایگان روی صحنه می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خبرنگار ما به جمع خانواده های حاضر در این نمایش کودک رفت و نظر آنها را در مورد تئاتر کودک جویا شد.

کرج نیازمند اجرای مستمر نمایش کودک است زهرا آقا میری، مادری که به همراه دو فرزند خود به تماشای این نمایش نشسته بود، در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: من اولین بار است که به اصرار دوستانم برای دیدن نمایش کودک می آیم.

وی ادامه داد: از دیدن نمایش بسیار لذت بردم، برای من که یک مادر هستم جذاب بود، بچه ها نیز خیلی نمایش را دوست داشتند اما اجرای این گونه نمایش ها در استان بسیار کم است.

آقا میری افزود: من تا به امروز نمی دانستم در کرج نیز همانند پایتخت تئاتر اجرا می شود، و این برایم بسیار جالب بود.

این مادر تصریح کرد: کرج واقعا نیازمند برنامه های فرهنگی فاخر مثل اجرای این نمایش های کودک است، من برخی اوقات از اینکه برنامه های فرهنگی برای تفریح فرزندانم در البرز نیست، گلایه دارم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: من از متولیان اجرای برنامه تشکر می کنم، امیدواریم این گونه برنامه ها استمرار داشته و ما بتوانیم در زمان فراغت از این نمایش ها دیدن کنیم.

برای نهادینه شدن نکات آموزشی به کودکان، باید از زیان هنر استفاده کرد

علی کاشانی پدری که به همراه یک فرزند خود برای دیدن نمایش به فرهنگسرای کوثر آمده بود، در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: نمایش خیلی خوب بود، دخترم بسیار نمایش را دوست داشت و در طول اجرای نمایش لبخند رضایت در صورتش موج می زد.

وی ادامه داد: نمایش علاوه بر جبنه سرگرمی، دارای نکات آموزشی نیز بود.

کاشانی افزود: هنر، زبان بسیار تاثیرگذاری برای بیان نکات آموزشی است و ما این بار این مهم را در عمل در این نمایش دیدیم.

این شهروند تصریح کرد: امیدوارم این برنامه ها استمرار داشته باشد زیرا واقعا کودکان ما به چنین برنامه هایی احتیاج دارند.

کاشانی در خاتمه خاطرنشان کرد: کیفیت و سیستم تهویه سالن بسیار بد بود.

فقر برنامه های فرهنگی اوقات فراغت در کرج مشهود است/ ضرورت استمرار این برنامه ها

محدثه لبخند مادری که به همراه دو فرزند و خواهرزاده های خود برای دیدن نمایش آمده بود، گفت: نمایش خیلی خوب بود و از همه مهم تر رضایت بچه ها از این تئاتر بود که برایم جالب بود.

وی ادامه داد: من واقعا نمی دانستم که در کرج تئاتر اجرا می شود و وقتی مطلع شدم، بلافاصله برای دیدن نمایش ثبت نام کردم.

لبخند افزود: فقر برنامه های فرهنگی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در البرز مشهود است، فقط کافی است مسئولین به پارک ها مراجعه کنند و ببینند که چگونه زمان این رده سنی در سایه بی توجهی مسئولین به بطالت می گذرد.

این شهروند تصریح کرد: این نمایش ها باید در فصل اوقات فراغت در مکان های عمومی اجرا شود تا نیاز کودک تامین شود.

این مادر گفت: در سایه غفلت مسئولین فرزندان ما وابسته به تلفن همراه شده اند زیرا مکانی برای گذراندن مفید اوقات فراغت در کرج وجود ندارد.

لبخند در خاتمه تاکید کرد: اجرای نمایش عالی بود اما کیفیت سالن بسیار بد بود و وسط اجرا با قطعی برق مواجه شدیم که بی نظمی در اجرا را می رساند و امیدواریم مسئولین به این موارد نیز اهمیت دهند.

استقبال بی نظیر از اجرای نمایش کودک، مردم کرج هنر دوست هستند

حمیدرضا نعیم حسنی نویسنده و کارگاردان نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: تئاتر کمدی موزیکال "میشی و درس‌های جنگل"، اثری داستانی، جذاب و سرگرم کننده است که نکات فراوان آموزشی برای کودکان به همراه دارد و توانسته رضایت مخاطبان خود را جلب کند.

وی ادامه داد: استقبال از نمایش در این دوره اجرا بی نظیر بود و ما انتظار نداشتیم، اما همه سانس ها قبل از اجرا پر شد.

نعیم حسنی افزود: این استقبال بی نظیر نشان می دهد که مردم کرج، هنر را دوست دارند و اگر بستر فراهم شود از اجراها استقبال می کنند.

وی ادامه داد: فرناز پیشقدم، بهار مرادی، لیدا صادقی دهکردی، آرمین دهقانی و حمید رضا نعیم حسنی بازیگران نمایش هستند.

این هنرمند بیان کرد: خانواده هایی که یک بار نمایش ما را ببینند، مخاطب دائمی ما می شوند و پیگیر آثار جدید هستند و در همین اجرا، خانواده ها پیگیر اجراهای بعدی بودند.

وی گفت: با توجه به شرایط خاص و مشکلاتی که بر سر راه تئاتر و هنرمندان این عرصه در کرج وجود دارد، در چند سال گذشته عملا دیده می شود حرکت سازمان فرهنگی و اجتماعی و همکاران فرهنگی ایشان بسیار ارزشمند بوده و تاثیر به سزایی در ایجاد فضای آموزشی و سرگرمی در مورد کودکان و خانواده ها داشته است.

نعیم حسنی تصریح کرد: از تمامی دست اندرکاران اجرای نمایش به ویژه محسن برجی ریاست فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، حسن صائمی رئیس اداره توسعه منابع و مهئدی علیمردانی معاونت فرهنگی شهردای و کارشناسان فرهنگی برنامه تشکر می کنم.

این هنرمند در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم این حمایت ها ادامه داشته باشد و ما بتوانیم اجراهای بیشتری را در استان داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برنامه های فرهنگی برای دیدن نمایش کمدی موزیکال اوقات فراغت اجرای نمایش نمایش کودک خانواده ها برنامه ها نعیم حسنی نمایش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شازده کوچولو به روایت عکس

نمایش موزیکال شازده کوچولو برگرفته از کتابی به همین نام اثرِ آنتوان دوسنت اگزوپری است که این روزها در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نمایش موزیکال «شازده کوچولو» با ترکیبی 50 نفره از بازیگران، خوانندگان و نوازندگان جوان و نوجوان از 29 فروردین 1403 در تالار وحدت روی صحنه رفته است.

این اثر، داستانی برگرفته از «شازده کوچولو» اثر نویسنده شهیر فرانسوی آنتوان دوسنت اگزوپری است.

ماهان حیدری شاعر، دراماتورژ و کارگردان این موزیکال است و النا خلیلی و الی حیدری نیز به عنوان تهیه‌کننده در این نمایش حضور دارند.

در خلاصه داستان این اثر نیز آمده است: شازده کوچولو برای یافتن دوست، اخترکش را ترک کرده و راهی سیارات و اخترک‌های دیگر می‌شود و سرانجام به سیاره زمین می‌رسد؛ او در زمین با روباهی آشنا شده که می‌خواهد اهلی شود.

رکورد تاریخی علیرضا قربانی برای موسیقی ایرانی

 

در ادامه عکس‌های مسعود شهرستانی از نمایش موزیکال «شازده کوچولو» را می‌بینید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایش موزیکال شازده کوچولو
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • شازده کوچولو به روایت عکس
  • نمایش موزیکال (شازده کوچولو)
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد