Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@02:29:22 GMT

استقلال و پرسپولیس دوباره در خطر حذف از آسیا

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۳۷۴۸۱

سرخابی ها مجددا در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته اند

شاید استقلال و پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا سال آینده هم غایب باشند.

به گزارش طرفداری، سال گذشته سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان به دلیل صادر نشدن مجوز حرفه ای شان از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند و این موضوع اعتراض های زیادی را از سوی هواداران دو تیم برای فدراسیون فوتبال در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته فدراسیون نقش بسیار مهمی در حذف این سه باشگاه داشت و به قول معروف همانطور که در آن زمان گفته می شد، این سه باشگاه در ایران از رقابت های آسیایی کنار گذاشته شدند.

امسال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برگزار نمی شود و از سال آینده این مسابقات دوباره برگزار خواهد شد ولی شنیده می شود ممکن است سرخابی ها دوباره از این رقابت ها کنار گذاشته شوند.

گویا در حالی که تشریفات مربوط به فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا آغاز شده، طی ماه های اخیر مشکلات صدور مجوز استقلال و پرسپولیس رفع نشده و مشخص نیست فدراسیون فوتبال برای رفع مشکلات این دو باشگاه چه تدبیری دارد.

اگر با شرایط فعلی چند وقت دیگر خبر آمد استقلال و پرسپولیس دوباره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند، تعجب نکنید!

 

بیشتر بخوانید:

فوری؛ نامه حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا آمد؛ لیگ قهرمانان آسیا بدون سرخابی ها

 

اخبار داغ 

مهدی شریفی تخفیف داد و با پرسپولیس توافق کرد + عکس ها مانع بزرگ برای انتقال گومیس به سپاهان ژاوی برای حل مشکل خود به سفارت آمریکا در مادرید می رود فریاد اریک تن هاخ بر سر بازیکنان منچستریونایتد: چه غلطی می‌کنید؟!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رقابت های لیگ قهرمانان آسیا استقلال و پرسپولیس رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۳۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا

کدام یک از تیم های ورزشی ایران در قاره آسیا برتری جدی تر دارند؟ به نظر می رسد پاسخ به این سوال چندان سخت نیست.

به گزارش طرفداری، با وجود این که ایران ورزشکاران و تیمهای قدرتمندی مثل کشتی فرنگی، والیبال، فوتبال، تکواندو، ووشو و کاراته را در آسیا دارد اما در هیچ رشته ای به اندازه 2 رشته فوتسال و کشتی آزاد موفق نبوده ایم.

تعداد قهرمانی های ما در این عرصه نشان دهنده قدرت تیمهای مورد اشاره ماست. ما در کشتی آزاد از 37 حضور در مسابقات، 30 بار عنوان قهرمانی به دست آورده و تنها در هفت دوره مسابقات قهرمان نشده ایم. اما در فوتسال 17 بار در مسابقات جام ملتهای آسیا حاضر بوده ایم و در این عرصه 13 بار عنوان قهرمانی را به دست آورده ایم.

به عبارتی ما در فوتسال 76 درصد از قهرمانی های قاره کهن را در تاریخ رقابت ها به دست آورده ایم اما این رقم برای کشتی آزاد 81 درصد است. به عبارتی 30 قهرمانی در 37 دوره کشتی قهرمانی آسیا ارزش بالاتری از 13 قهرمانی در 17 دوره فوتسال جام ملتهای آسیا دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • معرفى قهرمانان تنيس بين المللى ساحلى در كيش
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند